AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #41 Skrevet 21. juni 2014 Ja, gjerne tatoveringer på menn. Så lenge det ikke er sånne harry tribals eller lignende... Macho er ikke min greie. Liker det som er litt sært og annerledes. Er glad i mange små eller halvstore tatoveringer. Anonymous poster hash: 3a7c7...32e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #43 Skrevet 21. juni 2014 Haha, I hear yah! Eller Bad neighbours... Anbefales å se, for å si det sånn! Ellers tilbake til spørsmålet: JA. Menn med tattiser er hot. Har sett den også nylig .. Og så måtte jeg jo selfølgelig se om igjen The Lucky One. Oh My God! Anonymous poster hash: e48e2...51d
FruRaeder Skrevet 21. juni 2014 #44 Skrevet 21. juni 2014 Så lenge han ikke har tatoveringer i ansiktet så bryr jeg meg egentlig ikke. Syns ikke det er mer sexy med eller uten.
Subtessa Skrevet 21. juni 2014 #45 Skrevet 21. juni 2014 Kommer helt ann på type og hvordan tattiser.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #46 Skrevet 22. juni 2014 Har selv masse tatoveringer, så jeg foretrekker menn med mye tattoos. Helst ifra topp til tå og de må vær bra lagd, verste jeg ser er dårlige tattoos!Anonymous poster hash: 71e4d...208
Gjest Heartbeat Skrevet 22. juni 2014 #47 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har dårlige erfaringer med menn med tatoveringer. De skal enten spille så tøff eller er ustabile Men i utgangspunktet så er det fint med noen få , ikke for mye
-Missi- Skrevet 22. juni 2014 #48 Skrevet 22. juni 2014 syns det er fint med litt blekk jeg, bare det ikke er totalt overkill. Har en kompis som er omtrent dekket av tatoveringer, svær kar stor som en okse. Først DA syns jeg det begynner å bli litt mye. Han har feks en sol rundt navlen tihi osv så er ikke så fine tatoveringer heller. Omtrent alle menn på jobb har tatoveringer og en god del av damene, bare hot det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå