Gå til innhold

fastlege eller legevakt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har tenkt på noe. om jeg hadde vært så uheldig å skade meg på dagtid. et kutt som trengs å sys eks. som ikke kan vente noen dager. skal jeg da ringe fastlegekontoret, eller legevakta? her jeg bor, så er det vanskelig å komme igjennom til legekontoret, da de har spessielle telefontider og diverse. og der opplyses det på telefonsvareren at om det haster, så skal en ringge 113, eller legevakta på nr 1234567 (fiktivt nr seff).

hva ville dere gjort? ringt legevakta med en gang, eller forsøktfastlegekontoret. hva om du ikke får kontakt med fastlegekontoret. ville du da eventuelt ringt legevakta? hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: d268c...055
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er fastlegekontoret oppe, skal du ringe dit. Får du ikke tak i det derimot kan du ringe legevakt

Anonymous poster hash: 2d045...4ba
AnonymBruker
Skrevet

så altså, ringe fastlegekontoret først. om en ikke kommer igjenom, så legevakt? flott. takk :)

ok. teit spørsmål. men jeg er avhengig av å være litt forann. og vite hva jeg skal gjøre i slike akutte situasjoner. så takk for et saklig svar :)

Anonymous poster hash: d268c...055
Skrevet

Sjekk ut når fastlegekontoret stenger. Kutter du deg på dagtid så ringer du dit, etter stengetid så ringer du legevakt.

Enkelte kutt kan være så dyp at fastleger uansett ikke kan sy, og du trenger kirurgisk hjelp.

Et kutt bør syes innen kort tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...