Anciol Skrevet 20. juni 2014 #21 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Har for vane å slå suppe, grøt eller sauserester i doen ! En gang vi hadde besøk av rørlegger så hoppet katten opp på ryggen til mannen;) Å gud kor han skreik, rørleggere lever farlig i huset med dyr:) Endret 20. juni 2014 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #22 Skrevet 20. juni 2014 Hvis man kaster dorullhylser i doen er man ganske tett i pappen og rørene blir tett av pappen. Ikke lurt. Anonymous poster hash: aaa51...c1d 2
Sapientia Skrevet 20. juni 2014 #23 Skrevet 20. juni 2014 Ved å være korttenkt kasta jeg en tom do rull i do, og tenkte ikke faen jeg plukker opp den, så jeg lot den kose seg der en halvtime så den ble god og myk så flusha jeg og det gikk bra. Jeg er bad ass bad boy, tenk om jeg hadde tettet dassen a! +100 poeng på bad boy skalaen. Å neei! Jeg liker jo ikke bad boys hva skal jeg gjøre nå a?
FruRaeder Skrevet 21. juni 2014 #26 Skrevet 21. juni 2014 Jeg kastet et gammelt salathode med plast i matsøpla. Iris syns nok jeg er en slem jente nå ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå