Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg er verdens verste kjæreste.

Jeg skal på tre-dagers jentetur til København neste måned. Vi er fire gode venninner som skal sove på hotell, shoppe og kose oss sammen. Det blir så klart en dag eller to hvor vi skal ut på nattklubb.

Men siden jeg skal på en slik jentetur, så har typen også lyst til å reise på guttetur med et par kompiser. Det skal jeg absolutt ikke hindre han i.

Likevel sitter jeg med den klumpen i magen og har litt problemer med å klare å akseptere helt at han skal på tur.

Det er vel ikke noe vits å pynte på sannheten. Så det jeg er redd for er at han skal drikke seg fra sans og samling, bruke opp alle pengene sine og være utro. Jeg har ganske store problemer med å stole på folk da jeg har gått på en smell utallige ganger før.

Likevel har jeg ikke noen grunn sånn sett til å ikke stole på kjæresten min. Det eneste er at han alltid blir drita full og bruker utrolig mye penger når han drikker. Han er jo heller ikke blind selv om han er sammen med meg, og kan få ganske lange øyne når det går en pen dame forbi. Jeg er bare redd for at han skal møte noen i fylla og finne på noe dumt. 4 av 5 av de andre som skal på denne turen er single og dersom en av de andre skulle vært utro, forblir det på guttetur..

Dette høres sikkert helt på trynet ut, men jeg er litt redd.

Hvordan skal jeg snakke med typen om dette uten at han skal bli sint? Eller enda bedre, hvordan skal jeg klare å stole på han? Jeg vil jo ikke akkurat ringe og tekste han ned når han koser seg på tur.

Han har heller ikke uttrykt noe redsel for at jeg skal på jentetur. Han har sagt at han vet at jeg ikke finner på noe dumt, noe jeg heller aldri ville gjort.

Anonymous poster hash: 723fe...605
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Skjønner deg jo godt, hadde tenkt det samme i din situasjon, men tillit og kommunikasjon betyr utrolig mye. Fortell han om bekymringene dine, kanskje han sitter med de samme bekymringene angående din jentetur?

Skrevet

Jeg hadde muligens tenkt litt likt. Vi jenter forestiller oss alltid at gutteturer er så ville og galne, mens vi jenter nipper til vinen på en koselig cafe ;) Ofte er jenteturer like ille, og hans forestillinger om turen er nok minst like ille som det du forestiller deg.
Forklar hva du tenker, og føler, sannsynligvis har han noe å si for å berolige deg. Høres flott ut at dere begge drar på turer uten hverandre og pleier vennskap utfor forholdet.

• Liker 1
Skrevet

For å si det sånn. En forsamling fulle norske jenter som ramler inn på en nattclub blir sett på som fresh meat og villig. Gribbene vil samles og jentene digger oppmerksomheten

En gjeng med fulle gutter vi frastøte seg seg damer. Om det skulle finnes en pack med sultne vaginar som jakter i flokk?? Som jeg sjelden har hørt om.

Så sjangsen for at TS tråkker feil når promillen er så høy at hun skjeler er myd større en at typen hennes skulle klare kunststykket det er å sjarmere ei lokal dame mens han snubler rundt med feil kneppet skjorte med kebabdressing på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler jeg er verdens verste kjæreste.

Jeg skal på tre-dagers jentetur til København neste måned. Vi er fire gode venninner som skal sove på hotell, shoppe og kose oss sammen. Det blir så klart en dag eller to hvor vi skal ut på nattklubb.

Men siden jeg skal på en slik jentetur, så har typen også lyst til å reise på guttetur med et par kompiser. Det skal jeg absolutt ikke hindre han i.

Likevel sitter jeg med den klumpen i magen og har litt problemer med å klare å akseptere helt at han skal på tur.

Det er vel ikke noe vits å pynte på sannheten. Så det jeg er redd for er at han skal drikke seg fra sans og samling, bruke opp alle pengene sine og være utro. Jeg har ganske store problemer med å stole på folk da jeg har gått på en smell utallige ganger før.

Likevel har jeg ikke noen grunn sånn sett til å ikke stole på kjæresten min. Det eneste er at han alltid blir drita full og bruker utrolig mye penger når han drikker. Han er jo heller ikke blind selv om han er sammen med meg, og kan få ganske lange øyne når det går en pen dame forbi. Jeg er bare redd for at han skal møte noen i fylla og finne på noe dumt. 4 av 5 av de andre som skal på denne turen er single og dersom en av de andre skulle vært utro, forblir det på guttetur..

Dette høres sikkert helt på trynet ut, men jeg er litt redd.

Hvordan skal jeg snakke med typen om dette uten at han skal bli sint? Eller enda bedre, hvordan skal jeg klare å stole på han? Jeg vil jo ikke akkurat ringe og tekste han ned når han koser seg på tur.

Han har heller ikke uttrykt noe redsel for at jeg skal på jentetur. Han har sagt at han vet at jeg ikke finner på noe dumt, noe jeg heller aldri ville gjort.

Anonymous poster hash: 723fe...605

Etter å ha lest innlegget ditt så virker det på meg at du virkelig er TIDENES verste kjæreste.

• Liker 3
Skrevet

Etter å ha lest innlegget ditt så virker det på meg at du virkelig er TIDENES verste kjæreste.

Etter å ha lest innlegget ditt virker det som du har sykt høye forventninger til mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg sammen TS. Du skal på jentetur selv.

Anonymous poster hash: 30929...063
  • Liker 1
Skrevet

Forstår deg godt jeg. Man kan aldri stole 100% på andre enn seg selv, derfor er det normalt å være trygge på egne beslutninger og valg (ditt tilfelle jentetur) Du vet med deg selv at du ikke driter deg. Men du kan aldri, aldri vite med et annet menneske.

Når det er sagt, så må du leve med det og svelge den kamelen.

Skrevet

Jeg er stygt redd jeg hadde vært like ille som deg TS. Men jeg hadde jo snakket med typen. Vi har god kommunikasjon, og jeg stoler på ham. Har absolutt ingen grunn til å ikke gjøre det. Allikevel ville jeg nok tenkt ganske likt deg. Snakk om å krisemaksimere noe som ikke er et problem ;)

Ja, jeg vet det ikke er et problem, men tankene hadde vært der uansett.

Er vel bare å svelge kamelen og vente til turen er over.

Gjest Steamboat
Skrevet

For å si det sånn. En forsamling fulle norske jenter som ramler inn på en nattclub blir sett på som fresh meat og villig. Gribbene vil samles og jentene digger oppmerksomheten

En gjeng med fulle gutter vi frastøte seg seg damer. Om det skulle finnes en pack med sultne vaginar som jakter i flokk?? Som jeg sjelden har hørt om.

Så sjangsen for at TS tråkker feil når promillen er så høy at hun skjeler er myd større en at typen hennes skulle klare kunststykket det er å sjarmere ei lokal dame mens han snubler rundt med feil kneppet skjorte med kebabdressing på.

Selvsagt lettere for kvinner å få sex, men at en gjeng fulle gutter frastøter damer er bare tull. Er nok av fulle jenter som ønsker bekreftelse.

Til TS, han må vel få lov til å bruke sine egne penger som han vil så lenge det ikke går utover familieøkonomien.

Skrevet

Jenteturer og gutteturer, det er samme mølja. Han har like stor grunn til å være usikker for din tur som du er med hans tur. Det beste er bare å snakke om det, finn en løsning på det sammen.

Skrevet

Jeg forstår deg godt, og ville følt og tenkt akkurat det samme som deg. Likevel må man da kompromisse: Enten drar begge på hver sin tur, eller så blir begge hjemme.

Skrevet

Jeg forstår deg godt, og ville følt og tenkt akkurat det samme som deg. Likevel må man da kompromisse: Enten drar begge på hver sin tur, eller så blir begge hjemme.

Er konklusjonen at begge blir hjemme så trur jeg fremtiden blir dyster dem i mellom. :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en mann du ikke stoler på?

Og hvorfor føler du at du er så lite verd?

Anonymous poster hash: 4a6e3...df4
Skrevet

Er konklusjonen at begge blir hjemme så trur jeg fremtiden blir dyster dem i mellom. :(

Enig med du!

Skrevet

Det tror jeg også, på tross av at jeg vet jeg hadde hatt tanker som ville minnet om TS sine.

Hvis man virkelig elsker noen så lar man de være frie nok til å gjøre slike ting som å dra på en guttetur.

"If you love someone, set them free. If they come back they're yours; if they don't they never were."

Skrevet

Det tror jeg også, på tross av at jeg vet jeg hadde hatt tanker som ville minnet om TS sine.

Hvis man virkelig elsker noen så lar man de være frie nok til å gjøre slike ting som å dra på en guttetur.

"If you love someone, set them free. If they come back they're yours; if they don't they never were."

Trur de fleste hadde hatt slike tanker, menn som kvinner. Men for min del er det mye bedre å vise tillit til vedkommende enn å kaste et bur over noen.

Skrevet

Trur de fleste hadde hatt slike tanker, menn som kvinner. Men for min del er det mye bedre å vise tillit til vedkommende enn å kaste et bur over noen.

Helt enig der :)

Selv om buret kan være fristende så er det overhodet ikke en god ting å gjøre, derav sitatet fra Richard Bach. Jeg tror han har mye rett i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...