Gå til innhold

Mat som ser sykt digg ut i filmer/serier!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger blir jeg bare så utrolig sulten av maten de spiser på film, spesielt i amerikanske filmer og serier!

Noe av det jeg synes ser sykt digg ut er sånn chinese takeaway som de spiser fra små pappkartonger! Skjer ofte i spenningsserier eller legeserier hvor hovedpersonene er travle folk og bare må hive noe i seg. I Norge synes jeg ikke kinamat er noe spesielt fantastisk, og ikke har vi en tradisjon for takeaway kinesisk heller - og ingen pappkartonger :sur:

En annen ting som ser så godt ut på film er sånne svære donuts som amerikanske politifolk trykker i seg :P Glinsende av glasur.. I virkeligheten hadde jeg sikkert blitt kvalm av bare en halv en!

Flere matgreier du fristes av på skjermen? :P

Anonymous poster hash: 644e7...2af
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Ennasus
Skrevet

Kalkunen som blir servert på Tom&Jerry, haha :)

AnonymBruker
Skrevet

Amerikanske pannekaker! Sånne tykke :P

Anonymous poster hash: b5b0e...84c
  • Liker 8
Skrevet

Jeg er kjempemisunnelig på kinesisk takeout i pappkartonger som spises med pinner. Er ikke akkurat sånn takeout jeg har fått her til lands..

• Liker 17
Skrevet

Når de spiser mat på Galtvort i Harry Potter. Alt ser så godt ut xD Selv om det helt sikkert bare er vanlig mat??

Også syns jeg sånn butterbeer fra Harry Potter høres/ser godt ut. Haha. Jeg MÅ få smakt det en gang, om det faktisk fins noe oppskrift på det.

Ellers syns jeg mat beskrevet i fantasybøker høres godt ut. :P

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kalkunen som blir servert på Tom&Jerry, haha :)

Ah, ja! Husker også at sånne helgrillede kyllinger eller svin eller hva det var som de ofte hadde på tegnefilmer så utrolig godt ut :P

Noe annet jeg kom på er takeaway pizza på film. Synes det ser ut som om de har mye mer ost på pizzaene i USA, for det er sånne laaange ostetråder mellom stykkene.. Mmm!

TS

Anonymous poster hash: 644e7...2af

• Liker 2
Skrevet

Kalkun og alt de serverer til. Har aldri fått sjansen til å smake om det er så digg som de skal ha det til.

AnonymBruker
Skrevet

Sånne typiske jentefilmer der de trykker i seg store pizzastykker. På nært hold så ser man bare den seeige osten. Mmm :P

Anonymous poster hash: 3e27c...cae
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når de spiser mat på Galtvort i Harry Potter. Alt ser så godt ut xD Selv om det helt sikkert bare er vanlig mat??

Også syns jeg sånn butterbeer fra Harry Potter høres/ser godt ut. Haha. Jeg MÅ få smakt det en gang, om det faktisk fins noe oppskrift på det.

Om du er i london en gang så kan du dra hit http://www.wbstudiotour.co.uk/ og smake :P

Anonymous poster hash: 3e904...be3

AnonymBruker
Skrevet

Amerikanske pannekaker! Sånne tykke :P

Anonymous poster hash: b5b0e...84c

Jaa! Jeg husker jeg hadde Pippi-spillet da jeg var liten, og da skulle jeg fange mange slike pannekaker. De var ca 5 cm tykke. Husker jeg alltid fikk så lyst på :rodmer: (Selv om det er svensk)

Anonymous poster hash: 4d1af...db8

AnonymBruker
Skrevet

K0tiWjVl.jpeg

bHlwUHhs.jpeg

amkralg2.jpeg

a0tUVkN6.jpeg

Mmmmm :P

Anonymous poster hash: 3e27c...cae
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

det smaker farris, krem og karamell.

Anonymous poster hash: b104d...d6e

• Liker 2
Skrevet

Corn dog'n de spiser i Alle elsker Mary :rodme:

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker jeg alltid hadde lyst på å smake kalkunlår på sticks..
Spiste det i disney world og mmmmm hærlige greier :fnise:

Ellers...når jeg var liten så syntes jeg at maten til Pingu alltid så skikkelig god ut xD
Men har liksom aldri turt å prøve spise på plastelina heller :skratte:

Skrevet

Åh- chinese takeaway i pappbokser! Num num! Hvorfor har vi ikke sånn i Norge egentlig?

Pasta bolognese i Sopranos :danse: Jeg holdt på i flere år å prøve å lage den perfekte tomatsaus, slik jeg ser for meg at den smakte i serien :fnise:

Den pizzaen med omtrent bare ost på, som de "bretter" har jeg aldri syntes ser særlig god ut, men hver sin smak :biggrin:

Corndogs har jeg aldri smakt før, men det ser ganske yummi ut.

• Liker 1
Skrevet

Har dere sett "Eat pray love"? Der er det mye mat... Pizza, spaghetti, osv... YUM!

Skrevet

Kaffe! Altså jeg er glad i kaffe uansett, men på serier og film ser kaffe liksom ekstra godt ut.

Skrevet

asterix-zwijn.jpg

De villsvinene der ser fantastisk gode ut ;)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...