AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Er det noen her som har prøvd/bruker det? Er mann og lurer på om det faktisk fungerer, er jo da selvforsynende 👍Anonymous poster hash: c91cb...018 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 men fyyysj!!! klar over hvor seigt det blir eller? Anonymous poster hash: 1a16c...305 1
Gjest Citronella Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Har ikke prøvd i ansiktet, men jeg synes rumpa blir merkbart fastere etter en ladning. 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Ok. Takk.Anonymous poster hash: c91cb...018
KineAnd Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Er det ikke slik at mesteparten av de dyre hudkremene som man bruker i dag inneholder oksesæd? Så en viss effekt har det vel
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Er det ikke slik at mesteparten av de dyre hudkremene som man bruker i dag inneholder oksesæd? Så en viss effekt har det vel Nei jeg tror ikke det, men noen inneholder spermine, et stoff som er høyt konsentret i mannens sperm. Tror forskerne har klar å lage stoffet syntetisk. Men ekte vare bør vel være best.Anonymous poster hash: c91cb...018
Gjest Heartbeat Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Ja sæd brukes jo i hudkremer så det er bra for huden Om du stryker sæden utover huden blir den kremaktig. Har av og til hatt det smurt utover ansiktet, emn ikke sånn at jeg bruker det som hudkrem
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Et nytt forsøk av en mann å markere kvinnene sine? For det er hva som skjer om noen virkelig smører på seg typens sperm. Andre menn kommer til å rynke på nesen og spy.. Kvinner også. Damen vil gå rundt med en merkelig kvalme. Sperm er ikke noe ansiktkrem ts. Anonymous poster hash: ae0af...7e6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #10 Skrevet 20. juni 2014 Hadde da ikke tenkt å smøre det i noen andres ansikt enn mitt, les hba jeg skriver. Her er det ikke snakk om å markere noe eller noen som helst. Hvor lenge har du vært medlem i OTTAR forresten?Anonymous poster hash: c91cb...018 1
Gjest Ung tøff mann Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 Ingenting slår Locobase som ansiktskrem
siwhel Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 Ja sæd brukes jo i hudkremer så det er bra for huden Om du stryker sæden utover huden blir den kremaktig. Har av og til hatt det smurt utover ansiktet, emn ikke sånn at jeg bruker det som hudkrem Hihi... du går ikke bort til speilet og ser til at du får det fordelt utover i ansikte.. Det hender jo tid til annen at brystene her blir spermet og da også gnidd utover..
Gjest Heartbeat Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 Hihi... du går ikke bort til speilet og ser til at du får det fordelt utover i ansikte.. Det hender jo tid til annen at brystene her blir spermet og da også gnidd utover.. Mmmm 1
Gresshoppa Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Anbefales ikke å ha øynene oppe når mannen skal sprute. Det svir. Får man det i ansiktet uten å vaske det vekk innen kort tid, så kjennes det ut som du har fått et aldri så lite ansiktsløft (man blir rimelig straaaam i masken). Så jeg vil nok tro at litt sæd i ansiktet iblant vil gjøre huden smidigere...........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå