AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #21 Skrevet 21. juni 2014 okei takk . Går inn på netflix.com men får fortsatt den norske.. Kan man bytte land inne på netflix? Anonymous poster hash: a1edf...767 Nei, men på hola'en. Hvilken nettleser bruker du? Anonymous poster hash: 03722...e19
Leini Skrevet 21. juni 2014 #22 Skrevet 21. juni 2014 Media hint er slettet (har jeg blitt fortalt) og gått over på betaling. Hola fungerer bra her,og jeg kan velge mellom mange forskjellige land. Hender seg at jeg må restarte nettflix og logge inn på nytt, ellers fungerer det det bra.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #23 Skrevet 21. juni 2014 Bruker firefox Anonymous poster hash: a1edf...767
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #24 Skrevet 22. juni 2014 MediaHint funker på en annen pc som jeg forsøkte i går. Så tror nok ikke det er slettet. Men har hørt at det nå er en betalingstjeneste, så for de som laster det ned pr. nå vil nok måtte betale. Hola fungerer like godt, om ikke bedre enn MediaHint, siden man kan velge hvilket som helst land man vil. Anonymous poster hash: edcf9...180
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå