Gå til innhold

Rar som ikke drikker?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg synes ikke du er rar, selv om de fleste drikker. Jeg drikker selv, men det er fordi jeg synes øl smaker godt, og liker å være "salongberuset". Å drikke alkohol skal være frivillig, og jeg synes man skal få lov til å la være å drikke uten å bli "forhørt" om man kjører eller er gravid.

Det går fint an å skaffe seg et sosialt nettverk uten å ty til alkohol, og dette blir nok enklere ettersom du skal flytte tll en større by. :)

Begynne å svare "Jeg drikker ikke fordi jeg har pult så vanvittig siste ukene at det er et under om jeg ikke er gravid..." Ville likt å sett ansiktene til folk da.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Vær stolt av den du er. Jeg drikker særdeles lite. Kanskje 1-2 glass vin i året. Jeg er meget sosial og kjenner ikke noe behov for å drikke. Så stå på du og ikke la noen "rakke" ned på det faktum at du ikke drikker.

Skrevet

Begynne å svare "Jeg drikker ikke fordi jeg har pult så vanvittig siste ukene at det er et under om jeg ikke er gravid..." Ville likt å sett ansiktene til folk da.

Haha, den fortjente en pluss! ;) Da hadde de kanskje holdt kjeft.

AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan det føles, TS. Jeg er like gammel som deg, er ikke avholds, men drikker svært sjelden. Her om dagen var det så innmari varmt ute, så sa jeg til venninna mi: "Nå har jeg FAKTISK lyst på en øl" (ganske ulikt meg med andre ord). Da svarte hun at det er et tegn på at jeg begynner å bli voksen. Herregud. Er så lei av å bli sett på som et uvoksent utskudd fordi jeg heller foretrekker en cola. Trodde det var vanlig å ha forskjellig smak, men alkohol er tydeligvis et tegn på modenhet i noens verden.

Anonymous poster hash: 5a6c4...ee7

Skrevet

Så dårlige venner du har om du ikke blir invitert fordi du ikke drikker! I gjengen min har vi flere som tar avstand fra alkohol, vi inviterer dem uansett. Selskapet deres er like hyggelig, edru eller ikke!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...