Gå til innhold

Ereksjon på stranden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min var på en naturiststrand i Frankrike for et år siden. Ikke en sånn med mye folk, men på et område langs sjøen der det er nokså øde.

Der traff vi et par vi hadde kommet i snakk med på hotellet dagen før. Vi ble stående og snakke.

Mens vi sto der fikk mannen i det andre paret ereksjon, gradvis men til slutt helt erigert. Han brød seg ikke om det, fortsatte å snakke som om ingenting hadde skjedd. Det samme med kona hans. Etter et par minutter "dalte" den igjen.

En ny opplevelse, spesielt siden de ikke gjorde noe vesen ut av det.

Vi snakket om det på ettermiddagen og var enig om at det var litt rart, litt sånn naturlig-fint og litt spennende. Så hadde vi sex. Var litt tente.

Vi traff dem igjen to dager senere, på samme stranden. Da la jeg hånden bak på ryggen til mannen min og ned på rumpa hans. Kjælte med ham, uten at noen så. Slik at han fikk ereksjon.

Slik ble vi stående og snakke. Akkurat som sist. De gjorde ikke noe vesen av det og vi bedrev litt smalltalk, slik man gjør. Siden dette var noe...spesielt...for mannen min, beholdt han ereksjonen. Den dabbet ikke av som med han andre, men var der hele tiden. Inntil vi og de to andre gikk hver vår vei.

Mer var det ikke. Bare en historie å dele.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Ok.

Så fint for dere :)

Gjest lipgloss
Skrevet

ser ikke noe gale i detlitt spennende da

AnonymBruker
Skrevet

Det er uakseptabelt å vifte med erigerte peniser på naturiststrender med folk. Men hvis det er et område uten folk så er det vel mer akseptabelt. Det samme er det i Norge. Er du i et område uten folk så kan man (både naturister og vanlige folk) løpe rundt nakne, vifte med snabelen og til og med ha sex hvis man vil det.

Anonymous poster hash: dc8e0...48a
Skrevet

Selvsagt!

Gjest Lights
Skrevet

Det er uakseptabelt å vifte med erigerte peniser på naturiststrender med folk.

Anonymous poster hash: dc8e0...48a

TS skrev jo ikke at de lekte kukokopter men at de bare stod stille der med erigert penis. Det kan da umulig naturistrendene ha noe i mot for som mann så kan jeg attestere på at peniser har en tendens til å leve sitt eget liv og kan bli erigerte i tide og utide med eller uten mental opphisselse.

• Liker 2
Skrevet

Jeg og mannen min var på en naturiststrand i Frankrike for et år siden. Ikke en sånn med mye folk, men på et område langs sjøen der det er nokså øde.

Der traff vi et par vi hadde kommet i snakk med på hotellet dagen før. Vi ble stående og snakke.

Mens vi sto der fikk mannen i det andre paret ereksjon, gradvis men til slutt helt erigert. Han brød seg ikke om det, fortsatte å snakke som om ingenting hadde skjedd. Det samme med kona hans. Etter et par minutter "dalte" den igjen.

Vi snakket om det på ettermiddagen og var enig om at det var litt rart, litt sånn naturlig-fint og litt spennende. Så hadde vi sex. Var litt tente.

Vi traff dem igjen to dager senere, på samme stranden. Da la jeg hånden bak på ryggen til mannen min og ned på rumpa hans. Kjælte med ham, uten at noen så. Slik at han fikk ereksjon.

Slik ble vi stående og snakke. Akkurat som sist. De gjorde ikke noe vesen av det og vi bedrev litt smalltalk, slik man gjør. Siden dette var noe...spesielt...for mannen min, beholdt han ereksjonen. Den dabbet ikke av som med han andre, men var der hele tiden. Inntil vi og de to andre gikk hver vår vei.

Tror jeg ville ha slitt litt selv om jeg hadde vært på en ei slik strand ;)

Men det er jo bare naturlig :) Og at du også også gjorde det så din mann fikk ereksjon også :D

Skrevet

Høres ut som om dere har et utrolig trygt og fint samhold <3

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en sannsynligvis usann historie.

Anonymous poster hash: cf8cd...f16
Skrevet

Denne typen små opplevelser er ikke utenkelige eller uhørte i avslappede deler av verden. Sør-Frankrike, Korsika... Nakenhet er lov og vanlig langs strendene og den som er observant kan se litt av hvert. Og den som er mottakelig kan erfare. :)

Skrevet (endret)

Fin historie. Nå er dere sikkert klar over at ereksjon ikke er helt vel ansett på stranden, det er vel omtrent like lite populært å gå rundt med bender på en fristrand som på en tvungen tekstilstrand - eller i fellesdusjen i svømmehallen for den saks skyld. Grunnen er nok at synlige uttrykk for kroppens naturlige reaksjoner, ikke minst den uregjerlige seksualiteten, oppleves som uønsket og påtrengende i slike ikke-seksuelle settinger - selv om det jo ikke bare er ereksjon som er tabu - å slippe en promp er ikke helt vel ansett det heller. Sivilisasjonsmennesket ligger på et vis i krig med kroppen, og målet er hele tiden å vise at det er hjernen og fornuften som har full kontroll og at kroppen er slaven, den veldresserte som føyer seg. Til kroppens domene hører de seksuelle lyster. Det er viljen som skal styre, ikke kroppen eller driftene. Slik er vårt strenge sivilisasjonsideal.

Selv har jeg vært naken ved sjøen hver eneste sommer fra barndommens dager, jeg har vokst opp med dette lille ereksjonstabuet og har ikke hatt de store problemer med å kontrollere meg. Nå har jeg en typisk grower, så min penis er ganske liten når jeg går til og fra vannet og det ikke er hetebølge. Den endrer seg ganske dramatisk etter at jeg har ligget og stekt meg i solen en halvtime. Uten at det har noe med ereksjon å gjøre, den er fortsatt slapp. Men reiser jeg meg opp igjen tar det ikke så lang tid før den blir mindre og trekker seg litt inn i kroppen igjen. Jeg mistenker at dette bidrar til at min nakenhet blir oppfattet som mindre truende, mindre utfordrende i settinger der jeg er en av få eller den eneste nakne mannen. Men det er bare en mistanke, jeg vet jo ikke.

Uansett, de fleste mennesker veksler jo mellom seksuell bevissthet og andre fokus hele dagen, også når man er på stranden. Så selv om fristrender ikke i utgangspunktet er et mer seksuelt sted enn tvungne tekstilstrender, er det jo ikke helt unaturlig at man kan få en seksuell tanke i løpet av timene man befinner seg der. Jeg pleier å løse dette med små triks som å tenke på matematiske formler eller noe annet 100% ikke-seksuelt, og nytter ikke det legger jeg meg over på magen. Eller tar meg en svømmetur. Men funker ikke dette er det vel bedre å late som ingenting enn å snu seg bort, holde seg for skrittet eller på annen måte lage et stort nummer av det. Så jeg synes ikke man skal kritisere dette paret. Når TS i neste omgang fremprovoserte ereksjon hos sin mann kunne dette oppfattes som en invitasjon til noe mer, det finnes jo en del seksuelt liberale mennesker på fristrendene, og dette kunne vært utgangspunkt for en kontakt med et slikt par. Hvis interessen var der.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Fra TS-innlegget: "Ikke en sånn med mye folk, men på et område langs sjøen der det er nokså øde."

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å vise frem pikken min jeg og jeg liker at damer ser.

Anonymous poster hash: 12c9d...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...