Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har feriere på key west? Vil dere i såfall dele erfaringer? Vurderer å avslutte ferien her etter å ha vært 10 dager i las vegas og LA.

Hvordan er prisnivået her? Og er det et stort område? Er beliggenhet på hotell viktig, eller spiller det ingen rolle så lenge man r i nærheten av havet?

Anonymous poster hash: 6be4e...3b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har feriere på key west? Vil dere i såfall dele erfaringer? Vurderer å avslutte ferien her etter å ha vært 10 dager i las vegas og LA.

Hvordan er prisnivået her? Og er det et stort område? Er beliggenhet på hotell viktig, eller spiller det ingen rolle så lenge man r i nærheten av havet?

Anonymous poster hash: 6be4e...3b9

Det er ikke noe særlig gode badestrender der, så ift det er ikke beliggenhet så viktig. Men jeg ville valgt å bo så nærme Mallory square som mulig. Da er man i nærheten til alt. Ingen stor by, men en god del å gjøre og se, men noe mer enn 2-3 netter trenger man ikke. Du kan evt. gjøre som jeg har gjort og overnatte på en av de andre key'ene på vei nedover (regner med du skal kjøre bil).

Jeg kan anbefale det stedet jeg sov på sist jeg var der- The cabana inn. Fint og fin beliggenhet. Ikke vær redd hvis du leser et sted at det er homsehotell, vi så ingen homofile par, bare masse "vanlige" par. Hehe.

Anonymous poster hash: 102db...e06

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe særlig gode badestrender der, så ift det er ikke beliggenhet så viktig. Men jeg ville valgt å bo så nærme Mallory square som mulig. Da er man i nærheten til alt. Ingen stor by, men en god del å gjøre og se, men noe mer enn 2-3 netter trenger man ikke. Du kan evt. gjøre som jeg har gjort og overnatte på en av de andre key'ene på vei nedover (regner med du skal kjøre bil).

Jeg kan anbefale det stedet jeg sov på sist jeg var der- The cabana inn. Fint og fin beliggenhet. Ikke vær redd hvis du leser et sted at det er homsehotell, vi så ingen homofile par, bare masse "vanlige" par. Hehe.

Oi, så heldig du var da....!

Anonymous poster hash: 8cdea...474

AnonymBruker
Skrevet

Oi, så heldig du var da....!

Anonymous poster hash: 8cdea...474

Snakk om å tolke alt i verste mening. Det var bare for å fortelle TS at om hun/han er skeptisk til en sånn hotellbeskrivelse, så stemmer ikke min oppfatning av hotellet sånn. Jeg booket jo selv om det stod at det var mange homofile der, så du forstår vel kanskje at det ikke er noe problem for meg da? KG-folk ass

Skrevet

Vi var i key west i fjor med barnet. Key west har en avslappet atmosfære til tross for at det er en MEGA turist destinasjon. Dyrt å bo i forhold til resten av Florida. Trivdes veldig godt, var et par dager og synes i grunn det var nok. Bo midt i sentrum så er det meste innen rekkevidden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...