AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor er det tabu å foretrekke store damer? Hvorfor knuller menn store damer i skjul, mens de er sammen med tynne damer? Og hvorfor vil ikke menn være i forhold med store damer, men er ok med å knulle dem? Anonymous poster hash: ad415...1c3
Sphynx Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 The bigger the cushion the sweeter the pushin'.... 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Hva som er en "stor" kvinne varierer jo, og det er ikke dermed sagt at to "store" kvinner er like i hverken kroppsform eller utseende ellers, de er jo ingen homogen gruppe. Anonymous poster hash: 7d599...286 1
SiMa Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor er det tabu å foretrekke store damer? Hvorfor knuller menn store damer i skjul, mens de er sammen med tynne damer? Og hvorfor vil ikke menn være i forhold med store damer, men er ok med å knulle dem? Anonymous poster hash: ad415...1c3 Vil ikke menn være i forhold med store damer? Jeg er stor, og kjæresten min er stolt av meg, av å være sammen med meg. (Selv om jeg er stor bryr jeg meg om hvordan jeg ser, tilbringer ikke dagene med fett hår, usminket og i joggebukse.) 2
Hapa Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 Hvem har påstått at det er tabu å like store damer? Det er da mange flotte damer med BMI langt over det anbefalte... 4
Gjest Coolaid Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor er det tabu å foretrekke store damer? Hvorfor knuller menn store damer i skjul, mens de er sammen med tynne damer? Og hvorfor vil ikke menn være i forhold med store damer, men er ok med å knulle dem? Anonymous poster hash: ad415...1c3 Humm... jeg vet ikke om du har rett. Kanskje du har litt rett ? Vi vet fra flere hold i samfunnet at man ikke skal være overvektig. Som et resultat av det er det nok en del menn som skammer seg over at de foretrekker store damer, eller bare har funnet seg en dame som tilfeldigvis er stor... For min del er kropp og utseende underordnet. Jeg velger ikke kvinner ut fra klesstørrelse. Jeg ser ofte par hvor begge eller en av dem er store. Vet ikke om det er så uvanlig, syns jeg ser det over alt.
Gjest Ninni90 Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Finnes mange menn som er sammen med "store damer" også :]
CMHuser Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 Jeg føler det er mer tabu når man er ung, da fra 12/13 år og oppover, enn det er når man blir eldre Tror rett og slett man blir litt mer reflektert jo eldre man blir, og skjønner at size doesn`t matter! Jeg føler liksom ikke at noen jeg kjenner, eller andre forøvrig, bryr seg så mye om "størrelse" når man skal slå seg til ro i livet Jeg er 23 år, så jeg tror vel egentlig det bare er ungdom som mener det er tabu, det er i allefall min erfaring! 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Jeg knuller stor dame i skjul, ikke fordi jeg syns det er tabu, men fordi jeg ikke liker å knulle i offentligheten Er gift med en Anonymous poster hash: b7c55...2d0 9
MarianneE Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Jeg knuller stor dame i skjul, ikke fordi jeg syns det er tabu, men fordi jeg ikke liker å knulle i offentligheten Er gift med en Anonymous poster hash: b7c55...2d0 3
Confusion Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Sammenlign det med jakttrofe i stuen, hvem ville vært stolt over å ha en overvektig og skadet løve som alle kan skyte, når du kan legge litt mer innsats i jakten og ta den smidige farlige løven som ikke alle hadde klart? xP (fact) 1
sverre Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 TS stiller allikevel et spørsmål vedrørende tabu. Og der har ts helt rett. Det er tabufylt å like noe annet enn hva massemedia tilbyr oss av idealer. Og vi mennesker er en eneste stor saueflokk når det kommer til å foredle vår egen smak. 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Sammenlign det med jakttrofe i stuen, hvem ville vært stolt over å ha en overvektig og skadet løve som alle kan skyte, når du kan legge litt mer innsats i jakten og ta den smidige farlige løven som ikke alle hadde klart? xP (fact)hvem sier overvektige er lettere å få i sengen? Du hadde ikke fått meg i seng.Anonymous poster hash: 72836...0f5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 hvem sier overvektige er lettere å få i sengen? Du hadde ikke fått meg i seng.Anonymous poster hash: 72836...0f5 Jo, det hadde jeg fått.Anonymous poster hash: f13ae...05b 3
Confusion Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 hvem sier overvektige er lettere å få i sengen? Du hadde ikke fått meg i seng.Anonymous poster hash: 72836...0f5 Hvem sier at jeg vil pule deg egentlig? : / 4
Gjest Heartbeat Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Jeg knuller stor dame i skjul, ikke fordi jeg syns det er tabu, men fordi jeg ikke liker å knulle i offentligheten Er gift med en Anonymous poster hash: b7c55...2d0 Redigert for sitering av slettet innlegg. pinar, mod. Endret 22. juni 2014 av pinar
Subtessa Skrevet 22. juni 2014 #19 Skrevet 22. juni 2014 Blir flau av innleggene her jeg. Og lei meg. Er selv trinn, men han aldri vært lett på tråden av den grunn. Man kan jo få komplekser for langt mindre enn å lese det som blir skrevet her. Aldri hørt jeg har stygg mus før.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå