Gå til innhold

Min kone vil ta meg med strap-on.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Et lite tips sånn helt på tampen, - husk at med en strap-on har du mindre finkontroll enn du har med fingre eller en håndholdt p-punkt dildo eller vibrator.

Og mye god glid er, som nevnt, uhyre viktig. det samme er rikelig med tid til oppvarming og kos.

Skulle du underveis finne ut at du ikke var tent på dette akkurat nå alikevel, så avbryt.

Kun et lite kontrollspørsmål: Tenner du like mye på tanken som det hun gjør? Det er vitalt i min verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite tips sånn helt på tampen, - husk at med en strap-on har du mindre finkontroll enn du har med fingre eller en håndholdt p-punkt dildo eller vibrator.

Og mye god glid er, som nevnt, uhyre viktig. det samme er rikelig med tid til oppvarming og kos.

Skulle du underveis finne ut at du ikke var tent på dette akkurat nå alikevel, så avbryt.

Kun et lite kontrollspørsmål: Tenner du like mye på tanken som det hun gjør? Det er vitalt i min verden.

Nei jeg tenner ikke på tanken akkurat, men vil at hun skal få lov, hun lar meg utforske mine lyster.

Men tanken på at hun slikker meg i analåpningen samtidig som hun runker meg er en turn-on.

Anonymous poster hash: 81e55...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nei jeg tenner ikke på tanken akkurat, men vil at hun skal få lov, hun lar meg utforske mine lyster.

Men tanken på at hun slikker meg i analåpningen samtidig som hun runker meg er en turn-on.

Anonymous poster hash: 81e55...b51

Da ville jeg blitt enig med henne om å ta dette rolig. En finger og god glid, leke rundt åpningen og såvidt åpne mens hun runker deg og kysser deg først på mellomkjøttet og leker med tungen der.

Så fikk neste trinn komme når dere var klare for det.

"Alt til sin tid" er kloke ord som ikke kan gjentas for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ville jeg blitt enig med henne om å ta dette rolig. En finger og god glid, leke rundt åpningen og såvidt åpne mens hun runker deg og kysser deg først på mellomkjøttet og leker med tungen der.

Så fikk neste trinn komme når dere var klare for det.

"Alt til sin tid" er kloke ord som ikke kan gjentas for ofte.

Tusen takk for mange fine svar:-)

Jeg tror dette blir kvelden denne karen blir rævpult av kona, hehe.

Ønsk meg lykke til, og håper jeg ikke ligger gråtende i fosterstilling i dusjen i kveld.

Anonymous poster hash: 81e55...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det slik at alle menn skriver penisstørrelsen sin litt større enn den nok er? Men det er nå en ting.

Herregud, bend over. Når du driver og poker henne i bæsjeposen er det rett og rimlig at hun også får poke litt i din! Det er jo slik at menn opplever analsex som bedre enn kvinner, pga prostata, så slik sett burde det vel egentlig vært mer naturlig at du stod på alle fire, enn henne! Kos deg

Nei, for det er ingenting grunn til henne å gjøre det. Det er ikke nervetråder i en strap on, tro det eller ei. Når vi tar dama bak er det for å nyte, når kvinner gjør det samme er det for å ydmyke, leke dominant og et uttrykk for mindreverdskompleksene hun føler ved å være den som blir tatt kontra den som tar.

Så hva er vitsen? Kvinner som har lyst til å ta menn i rumpa har helt andre grunner til det enn menn som har lyst til å gjøre det samme med dama si, og de grunnene er det ingen grunn for oss å respektere. Rett og slett respektløst å sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for det er ingenting grunn til henne å gjøre det. Det er ikke nervetråder i en strap on, tro det eller ei. Når vi tar dama bak er det for å nyte, når kvinner gjør det samme er det for å ydmyke, leke dominant og et uttrykk for mindreverdskompleksene hun føler ved å være den som blir tatt kontra den som tar.

Så hva er vitsen? Kvinner som har lyst til å ta menn i rumpa har helt andre grunner til det enn menn som har lyst til å gjøre det samme med dama si, og de grunnene er det ingen grunn for oss å respektere. Rett og slett respektløst å sammenligne.

Men du tenker ikke på den nytelsen mannen faktisk får av å bli tatt i bakenden? Og .. Det finnes flust av strap-ons konstruert for å stimulere henne samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare bend over!! Om du er redd så få henne til å ta deg med en bitteliten gulrot e.l. først :)

Eller; start med en asparges og øk størrelsen gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange fine svar:-)

Jeg tror dette blir kvelden denne karen blir rævpult av kona, hehe.

Ønsk meg lykke til, og håper jeg ikke ligger gråtende i fosterstilling i dusjen i kveld.

Anonymous poster hash: 81e55...b51

Nå?!? Referat ønskes! :-)

Anonymous poster hash: 1db09...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå?!? Referat ønskes! :-)

Anonymous poster hash: 1db09...e9e

Vel, da hun tok meg bakfrs syntes jeg det var ubehagelig, ikke vondt og ikke godt. Men jeg la meg på ryggen og spriket som en dame og hun forsiktig puttet den inn, da var det deilig. Når hun begynte å runke meg samtidig som hun knullet meg var det rett og slett himmelsk. Det ble ikke noe pikk på henne akkurat. Men jeg slikket henne til en orgasme da. Vi er enige om at dette skal bli en del av vårt sexliv.

Takk for mange tips og svar.

Neste gang skal jeg spørre om hun kan suge meg mens hun bruker en dildo på meg, det tror jeg nok er enda bedre.....med mindre jeg får lov å ha med en dame til da. Hehe

Anonymous poster hash: 81e55...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å nå kan du grotte deg over hva de som mener dette er homo går glipp av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vennen, det sier jo noe om deg, gjør det ikke?

Anonymous poster hash: b30e9...a47

vet ikke hva det sier om meg. Jeg har ingen problemer med at folk liker sånn men jeg må få lov å ikke like det fordi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å nå kan du grotte deg over hva de som mener dette er homo går glipp av

Enten man mener det er "homo" eller ei, så er det ikke alle som får noe ut av dette....

Individuell greie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva det sier om meg. Jeg har ingen problemer med at folk liker sånn men jeg må få lov å ikke like det fordi

Fordi hva???

Anonymous poster hash: 81e55...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Fordi hva???

Anonymous poster hash: 81e55...b51

hæ? Ok brukte feil ord. Andre har lov å like det likevel. Skulle det stå. Ikke fordi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er tøff TS! så bra du likte det :D



Anonymous poster hash: 53f9e...3ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enten man mener det er "homo" eller ei, så er det ikke alle som får noe ut av dette....

Individuell greie!

ja det er sant, noen blir kåte av å dyppe tærne i vann så jeg skal støtte deg i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...