AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har noen spm rundt dette. Er det noen menn her som har prøvd? Er det vondt eller godt? Jeg tar dama mi i rumpa av og til, og hun liker det, men jeg er vel ikke den største heller, ca 16-17cm, omkrets er jeg usikker på, men jeg vil ikke kalle den tynn da. Jeg synes de strap-on's jeg har sett er så store så det har blitt til at jeg har vegret meg.Anonymous poster hash: 81e55...b51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KineAnd Skrevet 20. juni 2014 #2 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har noen spm rundt dette. Er det noen menn her som har prøvd? Er det vondt eller godt? Jeg tar dama mi i rumpa av og til, og hun liker det, men jeg er vel ikke den største heller, ca 16-17cm, omkrets er jeg usikker på, men jeg vil ikke kalle den tynn da. Jeg synes de strap-on's jeg har sett er så store så det har blitt til at jeg har vegret meg.Anonymous poster hash: 81e55...b51 Hvorfor er det slik at alle menn skriver penisstørrelsen sin litt større enn den nok er? Men det er nå en ting. Herregud, bend over. Når du driver og poker henne i bæsjeposen er det rett og rimlig at hun også får poke litt i din! Det er jo slik at menn opplever analsex som bedre enn kvinner, pga prostata, så slik sett burde det vel egentlig vært mer naturlig at du stod på alle fire, enn henne! Kos deg 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseOslo Skrevet 20. juni 2014 #3 Del Skrevet 20. juni 2014 Det finnes små strapons også, så dere finner nok noe som passer :-) Jeg har tatt gutter bak med strapon, og det har de likt veldig godt. Så det er bare å prøve Men husk mye glid, oppvarming og tålmodighet hvis du ikke har hatt noe opp bak før 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 20. juni 2014 #4 Del Skrevet 20. juni 2014 Bare vit at dere ikke kan bælje på med strap on fra starten av. Analsex trenger tid og oppvarming. Start gjerne med en buttplug før dere setter i gang. Bruk rikelig med riktig glidemiddel og legg fokus på forspill. Øving gjør mester og husk å lytte til kroppen. Gjør det vondt, blir det gjort feil og det kan være farlig. Analsex krever trygghet og kommunikasjon. Man må også vende seg til dette. Når dere skal velge ut strap on kan det være lurt å gå for en som ikke er så stor, ta en tur innom en sex butikk og snakk med de ansatte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #5 Del Skrevet 20. juni 2014 Skriver den av en eneste grunn, sånn at dere vet hva hun får. 16-17cm er ikke noe å skryte av vel, disse strapons er jo mye større. Hvorfor er det slik at vi menn lyver bare fordi vi forteller målene våre? Hadde du reagert om jeg hadde skrever 12-13cm?Anonymous poster hash: 81e55...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har noen spm rundt dette. Er det noen menn her som har prøvd? Er det vondt eller godt? Jeg tar dama mi i rumpa av og til, og hun liker det, men jeg er vel ikke den største heller, ca 16-17cm, omkrets er jeg usikker på, men jeg vil ikke kalle den tynn da. Jeg synes de strap-on's jeg har sett er så store så det har blitt til at jeg har vegret meg.Anonymous poster hash: 81e55...b51 http://www.extremetube.com/video/howtoperformaprostatemassageprogasm_02_1-26542 Se på den der sånn 12-13 minutter inn i videoen og se på orgasmen han får. Orgasmene du får når du blir stimulert analt er mangfoldige ganger mer intense enn de du får via vanlig sex. It's worth it. Anonymous poster hash: 7a9d2...f48 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 20. juni 2014 #7 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Edit: (siden noen ikke skjønte det) Endret 20. juni 2014 av Lykkeliky 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 20. juni 2014 #8 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor er det slik at alle menn skriver penisstørrelsen sin litt større enn den nok er? Men det er nå en ting. Herregud, bend over. Når du driver og poker henne i bæsjeposen er det rett og rimlig at hun også får poke litt i din! Det er jo slik at menn opplever analsex som bedre enn kvinner, pga prostata, så slik sett burde det vel egentlig vært mer naturlig at du stod på alle fire, enn henne! Kos deg Jøss! Er det slik det henger sammen altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanettica Skrevet 20. juni 2014 #9 Del Skrevet 20. juni 2014 Go for it. Slapp av, glidekrem, velg en fornuftig størrelse på strap-on og kos dere =) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 20. juni 2014 #10 Del Skrevet 20. juni 2014 Heldiggrisen du Og så kan dere velge en strapon som ikke er så stor ? Meningen er jo at det skal være godt. Da må dildoen som brukes ikke være for stor. Ellers ta til dere de gode rådene fra de andre her inne... og uansett, drit i det om noen av folka her inne trekker deg og kaller deg gay - de er bare misunnelig fordi de ikke får seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ung tøff mann Skrevet 20. juni 2014 #11 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har tatt gutter bak med strapon, og det har de likt veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
niccoline Skrevet 20. juni 2014 #12 Del Skrevet 20. juni 2014 Skriver den av en eneste grunn, sånn at dere vet hva hun får. 16-17cm er ikke noe å skryte av vel, disse strapons er jo mye større. Hvorfor er det slik at vi menn lyver bare fordi vi forteller målene våre? Hadde du reagert om jeg hadde skrever 12-13cm?Anonymous poster hash: 81e55...b51 Prøv med ei gulrot først da vel? Ev. et stearinlys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #13 Del Skrevet 20. juni 2014 Det er jo ikke vondt hvis det blir gjort riktig og forsiktig. Det samme gjelder jo når du tar dama analt også, så dette vet du jo. Regner med du ikke bare stapper den inn i toeren og kjører til bunns i fullt tempo fra starten av da heller. Husk glidemiddel og begynn forsiktig. Dere må naturligvis velge leketøy som er i passelig størrelse. Du og hun må finne noe sammen, men siden det er deg den skal inn i, synes jeg du skal bestemme mest. Dere kan jo begynne med en enkel anal dildo eller butt-plugg, og så kan dere avansere til en strap-on etter hvert? F.eks. en slik? http://elskmer.no/lelo-bob eller http://elskmer.no/anale-gleder/anal-vibratorer/shots-slim-silikon-vibrator Spiller jo egentlig ikke noen rolle hvor lang den er, dere trenger dere jo uansett ikke å bruke hele lengden? Anonymous poster hash: d15f6...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #14 Del Skrevet 20. juni 2014 OMG!! Det kunne jeg aldri funnet på!!!Anonymous poster hash: fa6bd...70c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alohaa Skrevet 20. juni 2014 #15 Del Skrevet 20. juni 2014 Edit: (siden noen ikke skjønte det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #16 Del Skrevet 21. juni 2014 Ja, jeg har blitt tatt med strap-on av dama, en ganske stor en også. Det var deilig, og jeg gjør det mer enn gjerne igjen Hilsen mannAnonymous poster hash: 355c9...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 21. juni 2014 #17 Del Skrevet 21. juni 2014 Skjønner ikke greia. Jeg hadde følt meg som en mann jeg da. Men men. Hver sine lyster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhashion King Skrevet 22. juni 2014 #18 Del Skrevet 22. juni 2014 Ja ja, mange her som tror det her homo å bli tatt bakfra på menn, men de om det, de vet rett og slett ikke hva de går glipp av. Å bli knullet analt med strap-on er bare digg og ingen ting annet. Begynn denne: http://www.kondomeriet.no/produkt/beginners-strap-on/10084235. Heldigris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #19 Del Skrevet 22. juni 2014 Skjønner ikke greia. Jeg hadde følt meg som en mann jeg da. Men men. Hver sine lyster Vennen, det sier jo noe om deg, gjør det ikke? Anonymous poster hash: b30e9...a47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 22. juni 2014 #20 Del Skrevet 22. juni 2014 De har i alle størrelser, har selv tatt en eks kjæreste med både buttplug og strapon. Gir sinnsyke deilige orgasmer når man stimulerer prostatakjertelen. Verdt å prøve ja Lykke til ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå