Gå til innhold

Min kone vil ta meg med strap-on.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har noen spm rundt dette. Er det noen menn her som har prøvd? Er det vondt eller godt? Jeg tar dama mi i rumpa av og til, og hun liker det, men jeg er vel ikke den største heller, ca 16-17cm, omkrets er jeg usikker på, men jeg vil ikke kalle den tynn da. Jeg synes de strap-on's jeg har sett er så store så det har blitt til at jeg har vegret meg.

Anonymous poster hash: 81e55...b51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har noen spm rundt dette. Er det noen menn her som har prøvd? Er det vondt eller godt? Jeg tar dama mi i rumpa av og til, og hun liker det, men jeg er vel ikke den største heller, ca 16-17cm, omkrets er jeg usikker på, men jeg vil ikke kalle den tynn da. Jeg synes de strap-on's jeg har sett er så store så det har blitt til at jeg har vegret meg.

Hvorfor er det slik at alle menn skriver penisstørrelsen sin litt større enn den nok er? Men det er nå en ting.

Herregud, bend over. Når du driver og poker henne i bæsjeposen er det rett og rimlig at hun også får poke litt i din! Det er jo slik at menn opplever analsex som bedre enn kvinner, pga prostata, så slik sett burde det vel egentlig vært mer naturlig at du stod på alle fire, enn henne! Kos deg

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes små strapons også, så dere finner nok noe som passer :-)

Jeg har tatt gutter bak med strapon, og det har de likt veldig godt. :danse:

Så det er bare å prøve

Men husk mye glid, oppvarming og tålmodighet hvis du ikke har hatt noe opp bak før

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vit at dere ikke kan bælje på med strap on fra starten av. Analsex trenger tid og oppvarming. Start gjerne med en buttplug før dere setter i gang. Bruk rikelig med riktig glidemiddel og legg fokus på forspill. Øving gjør mester og husk å lytte til kroppen. Gjør det vondt, blir det gjort feil og det kan være farlig. Analsex krever trygghet og kommunikasjon. Man må også vende seg til dette. Når dere skal velge ut strap on kan det være lurt å gå for en som ikke er så stor, ta en tur innom en sex butikk og snakk med de ansatte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skriver den av en eneste grunn, sånn at dere vet hva hun får. 16-17cm er ikke noe å skryte av vel, disse strapons er jo mye større. Hvorfor er det slik at vi menn lyver bare fordi vi forteller målene våre? Hadde du reagert om jeg hadde skrever 12-13cm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

http://www.extremetube.com/video/howtoperformaprostatemassageprogasm_02_1-26542

Se på den der sånn 12-13 minutter inn i videoen og se på orgasmen han får. Orgasmene du får når du blir stimulert analt er mangfoldige ganger mer intense enn de du får via vanlig sex.

It's worth it.

Anonymous poster hash: 7a9d2...f48

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det slik at alle menn skriver penisstørrelsen sin litt større enn den nok er? Men det er nå en ting.

Herregud, bend over. Når du driver og poker henne i bæsjeposen er det rett og rimlig at hun også får poke litt i din! Det er jo slik at menn opplever analsex som bedre enn kvinner, pga prostata, så slik sett burde det vel egentlig vært mer naturlig at du stod på alle fire, enn henne! Kos deg

Jøss! Er det slik det henger sammen altså :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it. Slapp av, glidekrem, velg en fornuftig størrelse på strap-on og kos dere =)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Heldiggrisen du :)

Og så kan dere velge en strapon som ikke er så stor ?

Meningen er jo at det skal være godt. Da må dildoen som brukes ikke være for stor.

Ellers ta til dere de gode rådene fra de andre her inne... og uansett, drit i det om noen av folka her inne trekker deg og kaller deg gay - de er bare misunnelig fordi de ikke får seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver den av en eneste grunn, sånn at dere vet hva hun får. 16-17cm er ikke noe å skryte av vel, disse strapons er jo mye større. Hvorfor er det slik at vi menn lyver bare fordi vi forteller målene våre? Hadde du reagert om jeg hadde skrever 12-13cm?

Prøv med ei gulrot først da vel? Ev. et stearinlys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo ikke vondt hvis det blir gjort riktig og forsiktig. Det samme gjelder jo når du tar dama analt også, så dette vet du jo. Regner med du ikke bare stapper den inn i toeren og kjører til bunns i fullt tempo fra starten av da heller. Husk glidemiddel og begynn forsiktig.

Dere må naturligvis velge leketøy som er i passelig størrelse. Du og hun må finne noe sammen, men siden det er deg den skal inn i, synes jeg du skal bestemme mest.

Dere kan jo begynne med en enkel anal dildo eller butt-plugg, og så kan dere avansere til en strap-on etter hvert?

F.eks. en slik? http://elskmer.no/lelo-bob eller http://elskmer.no/anale-gleder/anal-vibratorer/shots-slim-silikon-vibrator

Spiller jo egentlig ikke noen rolle hvor lang den er, dere trenger dere jo uansett ikke å bruke hele lengden?

Anonymous poster hash: d15f6...50e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

OMG!! Det kunne jeg aldri funnet på!!!

Anonymous poster hash: fa6bd...70c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg har blitt tatt med strap-on av dama, en ganske stor en også. Det var deilig, og jeg gjør det mer enn gjerne igjen

Hilsen mann

Anonymous poster hash: 355c9...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Skjønner ikke greia. Jeg hadde følt meg som en mann jeg da. Men men. Hver sine lyster

Vennen, det sier jo noe om deg, gjør det ikke?

Anonymous poster hash: b30e9...a47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

De har i alle størrelser, har selv tatt en eks kjæreste med både buttplug og strapon. Gir sinnsyke deilige orgasmer når man stimulerer prostatakjertelen.

Verdt å prøve ja :)

Lykke til !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...