AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #1 Skrevet 20. juni 2014 Legen min har gitt meg vival 2 mg som jeg skal ta når jeg får angstanfall. Er det noen her som har prøvd? Hvordan virket den på deg da? Blir man trøtt eller bare avslappet og klar nok i hodet til å fungere på jobb/skole? Anonymous poster hash: 88500...6dc
tingeling~ Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 2mg er en lav dose Jeg tar selv 5mg og ville nok ikke gått på jobb med det, men helt fjern blir du ikke, så det kunne nok funket i kriseløsning.. Jeg holder meg unna bilen og kjører ikke på 24t pga den lange halveringstiden, dette er viktig å være klar over. Sobril er enklere sånn sett fordi den sitter mye kortere i kroppen..
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Har tatt 2 mg Vival i perioder som kvalmestillende og angstdempende. Blir mer avslappet, ikke særlig trøtt. De første par timene ville jeg ikke gått på jobb. Venter minst 12 timer med å kjøre bil.Anonymous poster hash: b2a14...125
Gjest Elseby13 Skrevet 20. juni 2014 #4 Skrevet 20. juni 2014 Jeg fikk 5 mg vival pga nakkeskade i fjor. Nakken var så vond at alle musklene var stive. Jeg fikk vival for å avslappe musklene. Jeg sovnet etter 10 minutter. Så halverte jeg den til 2,5 mg, men sovner da også. Jeg kan ikke jobbe eller kjøre bil etter å ha tatt vival. PS; husk at vival er sterkt vanedannende.
Gjest Riskjeks Skrevet 20. juni 2014 #5 Skrevet 20. juni 2014 2 mg er veldig lite. Tror ikke det vil dempe angstsymptomer rent fysisk, men mulig den psykiske effekten av å ta noe vil hjelpe. Det er sikkert litt forskjell på hvordan det virker på ulike personer. Jeg merker nesten ikke 5 mg Vival. 2 mg er jo ingenting.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Jeg fikk 5mg vival i forkant av et inngrep på sykehuset for ikke lenge siden. Ble helt susete og følte meg rusa. Sovna ikke lenge etter...og det satt lenge i . Anonymous poster hash: edd85...091
småsei Skrevet 20. juni 2014 #8 Skrevet 20. juni 2014 (endret) Jeg har fått valium mot panikkanfall. Har vival også men syns ikke de virker. Valium virker dessuten kjapt om du legger den under tunga. Jeg fikk mitt første panikkanfall for 7 uker siden. Har siden da hatt jamt ett i uka. Sist uke hadde jeg 8 anfall på en dag. Denne jævla dritten ødelegger livet mitt. Etter sterke anfall så er jeg utmattet og bare sover i de påfølgende dagene. Er gjerne også nervøs og skjelven etter. Har ingen angst eller panikk under anfallene. Bare ekstremt sterke fysiske symptomer. har vært sykemeldt i 6.5 uker. Er sykemeldt ut neste uke. Etter det vil jeg tilbake på jobb men jeg skal ikke skyve under teppet at jeg er bekymret. Mine kollegaer vet ikke hva som feiler meg. Jeg syns det er litt flaut pluss at jeg er vel redd de skal synes jeg er lat og en dramaqueen som har vært borte så lenge pga panikklidelse. Hadde vært lettere å fått forståelse om jeg hadde brukket en arm. Hadde vært lettere å gjøre noe med det også. Jeg føler meg jo faktisk fin det meste av tiden men vet aldri når det slår inn. Sist søndag da jeg hadde 8 anfall så måtte jeg inn til legevakten for å få stoppet anfallene. Mine kollegaer spør hva som feiler.. men jeg mener vel i bunn og grunn at de ikke har noe med det. Har ny legitime på mandag..kommer da til å insistere på at jeg MÅ få hjelp, jeg kan ikke leve slik. Ble litt off topic dette her må da...måtte bare få ut litt frustrasjon. Endret 20. juni 2014 av småsei
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #9 Skrevet 20. juni 2014 Hvor sterkt du reagerer på den er individuelt. Jeg bruker Vival veldig sjelden, men kjenner lite til 5 mg. Får ikke noen rusfølelse, slapper bare bedre av. Anonymous poster hash: 71b9f...cbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå