Gå til innhold

Hjelp meg! Veldig redd..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Jeg og storebroren min har vært hjemme alene (mamma har vært på jobb) .. Og jeg og han satt og så på filmen pirahana, også gikk jeg en tur på do, og jeg kom tilbake hadde han funnet drikke til meg, når jeg hadde drukket det opp bør jeg veldig rar, jeg ble pratsom og rastløs hadde lyst å bevege meg, gjøre noe og ja dere skjønner. Også sa han at han hadde tatt i 240 mg knust Ritalin i drikka mi, det smakte jo ingenting av det smakte helt vanlig (solo) men var jo et ganske stort glass også.. Jeg ble veldig sjokkert egentlig at min egen bror kunne gjøre det med meg.. Jeg vet at han er litt på kjøre når det gjelder rus, men uansett .. Og jeg har jo ADHD og var mine tabletter han hadde tatt, og min vanlige dagsdose er på 30 mg .. Jeg tenkte ikke på at dette kunne vær farlig helt til jeg fikk skikkelig hjertebank det dunker drit fort (fremdeles) sinnsykt vondt i hodet, muskel smerter, svetter, og tung pust.. Jeg søkte så vidt på det men er litt redd for å søke på det også for jeg lider veldig av angst og depresjon så tørr liksom ikke lese så mye om det hvis dette skulle være veldig farlig.. Så noen som vet noe om dette ? Og vær så snill svar på en god måte og ikke på en veldig voldsom måte .. Hilsen livredd jente

Anonymous poster hash: 394e1...8e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vurdert å ringe legevakten?

Anonymous poster hash: 5658f...c37
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Under 300 mg skal i utgangspunktet ikke være farlig, men dersom du er redd synes jeg du skal ringe legevakten og fortelle hva som har skjedd.

Forøvrig veldig dårlig gjort av broren din - dette kan være farlig! Håper du forteller det til foreldrene dine!

Anonymous poster hash: 85ca5...8a7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakta og si hva du har fått i deg, så moren din!

Anonymous poster hash: 038c2...4f6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Og hvor gammel er broren din?

Dette skal du fortelle til dine foreldre. Helst med én gang, og la dem vurdere om det er aktuelt å ringe legevakt (om du er veldig ung... Er du myndig, kan du jo ringe selv).

Anonymous poster hash: 7c16c...88b
Skrevet

Ring legevakta og si hva du har fått i deg, så moren din! Anonymous poster hash: 038c2...4f6

Gjør som AB her sier, TS. Jeg er imot vold, men hadde broren min gjort noe sånt hadde jeg slått han hardt :riste:
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville ringt legevakta umiddelbart og forklart situajsonen, bare for å forsikre deg.

Etterpå ringer du moren til å forklarer hva broren din har gjort, samtidig fortelller du hva legevakten sa så moren din slipper å være redd!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Og hvor gammel er broren din? Dette skal du fortelle til dine foreldre. Helst med én gang, og la dem vurdere om det er aktuelt å ringe legevakt (om du er veldig ung... Er du myndig, kan du jo ringe selv). Anonymous poster hash: 7c16c...88b

Hvor gammel er du? Og hvor gammel er broren din? Dette skal du fortelle til dine foreldre. Helst med én gang, og la dem vurdere om det er aktuelt å ringe legevakt (om du er veldig ung... Er du myndig, kan du jo ringe selv). Anonymous poster hash: 7c16c...88b

Jeg er 18, broren min er 20

Anonymous poster hash: 394e1...8e4

Skrevet

Ikke sitt her og skriv. Ring legevakten!

• Liker 1
Skrevet

Mens du er i gang med ringerunden din, før opp giftsentralen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det??

Anonymous poster hash: d0b3d...d13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...