Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest besøkende
Skrevet

Er det noen som har erfaring med 3-hjuls- og 4-hjuls-barnevogner som kan gi meg et par tips...

Vi har bestemt oss for Teutonia vogn, men er usikre på om vi skal velge tre eller fire hjul på denne vognen!

Det er et par ting vi har klart for oss og det er at vi ønsker en ganske lett vogn, som er enkel å slå sammen (tar minst mulig plass i bilen), og vi vil kunne snu vognen i begge retninger. Det gjør at Teutonia JOE med tre hjul blir for tung, og Y2k kan ikke snus i begge retninger. Det må da enten bli en Y2k System etter det jeg har forstått, eller en Mistral sport?

Er det noen som kjenner merket og kan gi meg noen tips, for og imot, etc. Det er jo sååå vanskelig dette her... Det er tross alt mye penger som skal brukes og vi vil jo ha noe bra for vår lille prins som kommer snart :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, vi har en Y2K med tre hjul o g supert fornøyd. Å snu den er jo bare å ta av bagsystemet og vips er den klar.

Vi kjøpte mykbag i tillegg og synes dette var lurt.

Skrevet

Men Y2k er jo ikke akkurat lett da... Sammenlign med f.eks. Emmaljunga... Vi synes iallefall at den var fryktelig tung!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har Yk2 og synes ikke den er spesielt tung,..Emmaljunga er jo kjent for tunge vogner....

Skrevet

Emmaljunga sine nye vogner med lufthjul og demping er så absolutt ikke tunge. Vi har en Classic Duo Combi, og sammenlignet med Y2k (vi vurderte selv Teutonia) var den kjempelett. Men 3-hjulingene må kanskje være tyngre pga. stabiliteten (er jo ikke like stabilt med tre hjul som med fire)?

Gjest batailley
Skrevet

Åh, jeg er også så veldig i tvil om jeg skal kjøpe tre eller fire hjul til mini som kommer i oktober! Jeg er så usikker på om tre-hjulingene er stødige nok! Jeg elsker å gå tur og vil jo neppe velte....

Er det noen andre med egne formeninger og anbefalinger som kan hjelpe oss tvilende litt her...??

:o

Skrevet

Vi har Mistral, og noe av det jeg har likt best er at man kan vippe over håndtaket så enkelt.

Også at den er såpass lav.. veldig greit ettersom man ikke har bagen oppe i den så lenge egentlig....

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en Teutonia Mistral - 4 hjuling. Er veldig fornøyd med den. Vender kun på styret så kan man enkelt bestemme kjøreretning uten å måtte ta av hele baggen. Har absolutt ikke sans for 3 hjulinger. Har sett flere ganger at de er litt ustødige. Men det kan være min erfaring. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...