AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Hei. Jeg er student og skal leie en fullt møblert leilighet. Veggene er lysmalt og så er det blant annet to svarte skinnsofaer. En toseter og en treseter. Jeg liker ikke mørk sofa så jeg lurte på om dere har noen pyntetips som gjør at det kan se både pent ut ved hjelp av tepper/puter og forsatt være behagelig å sitte i? Kommer det ikke til å se stygt ut om jeg bare hiver fullt i lyse tepper oppi og noen puter? Anonymous poster hash: d95b8...951
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #2 Skrevet 20. juni 2014 Du kan jo prøve å dekke de til med laken. Om du får stappet de litt på plass mellom putene blir det kanskje ikke så ille. Anonymous poster hash: 8269d...3a5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #3 Skrevet 20. juni 2014 Hei. Jeg er student og skal leie en fullt møblert leilighet. Veggene er lysmalt og så er det blant annet to svarte skinnsofaer. En toseter og en treseter. Jeg liker ikke mørk sofa så jeg lurte på om dere har noen pyntetips som gjør at det kan se både pent ut ved hjelp av tepper/puter og forsatt være behagelig å sitte i? Kommer det ikke til å se stygt ut om jeg bare hiver fullt i lyse tepper oppi og noen puter? Anonymous poster hash: d95b8...951 Man får kjøpt stofftrekk som passer til enkelte sofaer/ stoler, bl.a hos Ikea. Vet du hvilken modell sofaene er? Anonymous poster hash: 9cf5b...489
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Jeg ville gått for en "pynte i" sofaen, fremfor "dekke til" fremgangsmåte. Legg et pledd over ene enden, fyll opp med puter i ulike lyse nyanser. Da vil det bli et koselig sofahjørnet, heller enn "hun prøver å dekke til"...Anonymous poster hash: 5e690...14b
fresia Skrevet 26. juni 2014 #5 Skrevet 26. juni 2014 Jeg ville gått for en "pynte i" sofaen, fremfor "dekke til" fremgangsmåte. Legg et pledd over ene enden, fyll opp med puter i ulike lyse nyanser. Da vil det bli et koselig sofahjørnet, heller enn "hun prøver å dekke til"...Anonymous poster hash: 5e690...14b enig! flytter selv snart inn i en delvis møblert leilighet hvor det er svart skinnsofa. jeg er heller ikke så begeistret for det, men siden den er større en den jeg har vil jeg beholde den. jeg har pledd og puter med en veldig fin og dus fargeharmoni, og tror det vil dempe ned det harde uttrykket til sofaen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå