AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Er det noen her som har prøvd å bruke kokkosolje som glidemiddel? Hørte om dette først i dag, at det var kjekt å bruke det som det. Noen erfaringer?Anonymous poster hash: cad52...3a7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Har prøvd det og synes det var greit, vet ikke om jeg tør å anbefale det til andre siden jeg egentlig ikke vet om det er bra med tanke på pH-balansen i underlivet osv. Anonymous poster hash: af7da...310
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Det blir klin. Klin kokos. Hva med Delfiafett? Bremykt? Majones? Anonymous poster hash: 68189...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Har prøvd det og synes det var greit, vet ikke om jeg tør å anbefale det til andre siden jeg egentlig ikke vet om det er bra med tanke på pH-balansen i underlivet osv.Anonymous poster hash: af7da...310 Leste på en side på Google at en lege anbefalte det, siden det var helt naturlige ingredienser i det. Skal testes ut http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: cad52...3a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå