AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Hei. Jeg skal studere 4 måneder i Mexico og lurer på dette med snus. Vet jeg kan ta med meg ti bokser, men det er jo langt i fra nok. Går det an at venner og familie sender ned, eller er det mulig å smugle med seg litt mer? Anonymous poster hash: 84f91...11d
I all verden Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor ikke bare se det som en gylden mulighet til å slutte med svineriet? 11
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Det kan kjøpes billig over nett. thenorthener.com eller noe. Anonymous poster hash: 46930...52d
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Vel, jeg er nå på Cuba, som som kjent lider under USAs blokkade. Dermed kan man glemme å bestille snus hit. Hit var det og bare lov å ta med ca to ruller (250 g), men jeg hamstret i vei på flyplassen jeg, og hadde både masse i koffert fra før, og en hel haug i håndbagasjen (ti ruller kanskje). Cuba er et land hvor håndbagasjen blir gjennomlyst når du kommer inn i landet. Null problem, de sa ingenting. Da jeg bodde i mellom-Amerika tok jeg både med meg mye (aner ikke hva grensa var der), og bestilte over nett, via snusexpress.com mener jeg det var. Veldig greit, raskt og billig. Vil tro det går greit å bestille til Mexico og. Cuba er problematisk grunnet blokade, postgang osv, og de sender selvsagt ikke til EU-land, hvor snus er forbudt. Men de fleste andre deler av verden går fint å bestille til Men en over her har jo et poeng da, du kan se det som en gylden mulighet til å slutte. Jeg vet bare for godt av erfaring at det ikke funker om det ikke er noe du vil og har bestemt deg for Anonymous poster hash: 9f211...fb3
Filippa90 Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg hadde med 90 bokser til Afrika. Der var det ingen begrensning, sjekka med tollen før jeg dro
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 eller slutt, og bruk pengene på noe bedre? Anonymous poster hash: 3f9dc...14c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #7 Skrevet 23. juni 2014 Ikke for å kuppe tråden, men hvilke land er det ulovlig med snus? Anonymous poster hash: 1a450...094
Gjest Eurodice Skrevet 23. juni 2014 #8 Skrevet 23. juni 2014 Hvis utsikten til å få munnkreft og ødelagte tenner virker forlokkende, bare snus i vei. Du kan ikke regne med at noen får lyst til å kysse deg, heller.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Vel, jeg er nå på Cuba, som som kjent lider under USAs blokkade. Dermed kan man glemme å bestille snus hit. Hit var det og bare lov å ta med ca to ruller (250 g), men jeg hamstret i vei på flyplassen jeg, og hadde både masse i koffert fra før, og en hel haug i håndbagasjen (ti ruller kanskje). Cuba er et land hvor håndbagasjen blir gjennomlyst når du kommer inn i landet. Null problem, de sa ingenting. Da jeg bodde i mellom-Amerika tok jeg både med meg mye (aner ikke hva grensa var der), og bestilte over nett, via snusexpress.com mener jeg det var. Veldig greit, raskt og billig. Vil tro det går greit å bestille til Mexico og. Cuba er problematisk grunnet blokade, postgang osv, og de sender selvsagt ikke til EU-land, hvor snus er forbudt. Men de fleste andre deler av verden går fint å bestille til Men en over her har jo et poeng da, du kan se det som en gylden mulighet til å slutte. Jeg vet bare for godt av erfaring at det ikke funker om det ikke er noe du vil og har bestemt deg for Anonymous poster hash: 9f211...fb3 Kan man bestille derfra til Norge? Anonymous poster hash: 8d971...431
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 jeg brukte buysnus.com når jeg bodde i Australia i 3 år. Var veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 447ae...63e
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Hvis utsikten til å få munnkreft og ødelagte tenner virker forlokkende, bare snus i vei. Du kan ikke regne med at noen får lyst til å kysse deg, heller. Wow, dette innlegget hjalp nok TS veldig mye. Anonymous poster hash: 36e6f...c34
Gjest Eurodice Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Wow, dette innlegget hjalp nok TS veldig mye. Anonymous poster hash: 36e6f...c34 Meningen var å avskrekke
Gjest Badabing Skrevet 24. juni 2014 #13 Skrevet 24. juni 2014 Det går an å bestille på nett. Bare vær ute i god tid og bestill før du er helt tom i tilfelle det tar litt tid gjennom tollen. Jeg har bestilt fra snusexpress selv, men det ser ut til at det finnes rimeligere alternativer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå