Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei

jeg har et candy kombiskap. kjøle delen ligger på 15 grader og før ikke kaldere har noen her noen tips til meg hva jeg kan jeg gjøre. fryseren fungerer som den skal. fagfolk kommer til uka men jeg kan nesten ikke ha mat i den når den er så varm.

håper noen kan hjelpe meg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hei

jeg har et candy kombiskap. kjøle delen ligger på 15 grader og før ikke kaldere har noen her noen tips til meg hva jeg kan jeg gjøre. fryseren fungerer som den skal. fagfolk kommer til uka men jeg kan nesten ikke ha mat i den når den er så varm.

Har du sett etter om du kan ha kommet borti den bryteren som brukes til å justere temperaturen?

Har du en kjøleboks som du kan bruke i mellomtiden? Du får kjøpt kjølebokser som går på strøm, og du får kjøpt kjølebokser/ bagger som kjøles ned med kjøleelementer som fryses i fryseren

Anonymous poster hash: 45d6f...a8e

Skrevet

ja har prøvd og vri på den uten hel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hei

Nille har 12- liters kjølebag til kr 25. http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer_s.aspx?gIssue=9&gTitle=&gYear=2011&gKey=svj7cb3h&gAvailWidth=1014&gAvailHeight=733&gInitPage=4&gHotspot=0

Kjøleelementer får du kjøpt rimelig på biltema, clas ohlsson, kanskje på Nille.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Da vet ikke jeg hva som er galt. Håper at du kan ha en midlertidig løsning med kjølebag

AnonymBruker
Skrevet

2 pack kjøleelement til bruk i kjøleboks/ kjølebag, på Clas Ohlsson til kr 20 :)http://www.clasohlson.com/no/Kj%C3%B8leelement-2-pack/34-1448

Jeg ville kjøpt flere elementer, slik at du alltid har noen som er kalde, slik at du får byttet, dersom du bruker kjølebag/ boks uten strøm.

AnonymBruker
Skrevet

hei

Har du bruksanvisningen, kan du evt kanskje finne ut hva som har skjedd. Om du ikke har papirutgaven av bruksanvisningen, kan du kanskje finne den via google

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...