Gå til innhold

Friends with benefits

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid lurt på hvordan mennesker med friends with benefits får det til å fungere.. Altså, er ikke begge dømt til å få følelser for hverandre etterhvert? Er det bare knull og så rett ut etter 2 minutter? Eller blir det kos og prat etterpå? Har man flere enn én knullekompis på en gang? One night stands? Eller er det normalt å holde seg til den ene "sikre"?

Anonymous poster hash: 0cae5...292

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du slår opp i regelboka for sex utenfor pardannelser så står alt du trenger å vite om dette der....

• Liker 1
Skrevet

Om du slår opp i regelboka for sex utenfor pardannelser så står alt du trenger å vite om dette der....

Jeg ante ikke at det fantes en sånn bok før jeg ble medlem her og så deg referere til den...

Ikke at jeg vet noe mer om den boken for det....

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? :O

Skrevet

I mitt tilfelle: vi møtes, prater om alt mulig, har sex, skilles. Vi har en avtale om at ingen av oss har sex med andre, men om en av oss møter en vi vil mer med avslutter vi vårt "forhold". Greit å være på den trygge sida med tanke på kjønnssykdommer.

Skrevet

Hæ? :O

En annen måte å si at det ikke finnes noen mal eller fasit på hvordan folk organiserer noe slikt, og at det er fullt ut mulig å lage noen nye regler og/eller løsninger selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ante ikke at det fantes en sånn bok før jeg ble medlem her og så deg referere til den...

Ikke at jeg vet noe mer om den boken for det....

Joa, du finner den på kindle sammen med:

Hvordan spise spaghetti?

Kan man klø seg på to steder samtidig?

Og den ultimate klassikeren:

Gjøre noe ingen andre gjør - er det farlig?

Skrevet

Joa, du finner den på kindle sammen med:

Hvordan spise spaghetti?

Kan man klø seg på to steder samtidig?

Og den ultimate klassikeren:

Gjøre noe ingen andre gjør - er det farlig?

hmm, sier du det....

tror jeg må skaffe meg noen av de der.

Særlig den " Gjøre noe ingen andre gjør - er det farlig"... Den virker spennende.

Regner med du har lest de siden du anbefaler de....

Skrevet

Hvordan man får det til å fungere? ;)

Vel i mitt tilfelle så er vi enige om at vi ikke vil noe mere enn sex og kos :) Vi ser litt film, snakker masse, hører musikk, har deilig sex i massevis ;) Tilbringer omtrent en dag av gangen sammens og har det koselig ;)

Har sex med kun hverandre, og sier i fra om noen andre skulle komme til.. Om vi involverer oss.. Men ingen av oss er egentlig klar for forhold så det er deilig å ha en lekevenn å utfolde seg med! Og vi er begge klare på at vi liker hverandre godt utover sexen. Men ikke noe følelser. Det er fint å ha noen å kose med etter sex også, å prate og som man har en viss kjemi med.

Nøkkelen her er jo at begge to må være inneforstått med dette :)

• Liker 1
Gjest TigerBurst
Skrevet

Hvordan man får det til å fungere? ;)

Vel i mitt tilfelle så er vi enige om at vi ikke vil noe mere enn sex og kos :) Vi ser litt film, snakker masse, hører musikk, har deilig sex i massevis ;) Tilbringer omtrent en dag av gangen sammens og har det koselig ;)

Har sex med kun hverandre, og sier i fra om noen andre skulle komme til.. Om vi involverer oss.. Men ingen av oss er egentlig klar for forhold så det er deilig å ha en lekevenn å utfolde seg med! Og vi er begge klare på at vi liker hverandre godt utover sexen. Men ikke noe følelser. Det er fint å ha noen å kose med etter sex også, å prate og som man har en viss kjemi med.

Nøkkelen her er jo at begge to må være inneforstått med dette :)

høres ut som dere er sammen spør du meg

• Liker 2
Skrevet

Vel det er vi definitivt ikke ha ha! Bare gode venner med ekstra ;)

Hvorfor i alle dager må alt settes i "bås" om man er sammen eller ikke..?? Det er mange måter å ha det på ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...