Gå til innhold

Ektorp hvitt trekk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer allerede. Jeg solgte mitt Svanby grå og kjøpte meg blekinge hvit. Lekkert, men trekket er jo for stort til putene slik at det ser utrolig rotete og knøvlete ut. Kan jeg vaske det på 90 grader og krympe det? Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 686c5...7b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint vaske det på kun 60. Det er laget for stort fordi det vil krympe under vask.

Anonymous poster hash: 567e8...0ff
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint vaske det på kun 60. Det er laget for stort fordi det vil krympe under vask.

Anonymous poster hash: 567e8...0ff

Er du sikker? Kundeservice sa at trekket skulle passe perfekt og at det måtte være en feilproduksjon, og at jeg ikke måtte vaske det før evnt reklamasjon. Men altså, det står jo at trekket kan vaskes på 60 grader..

Så vaske det en gang så er problemet løst mener du?

Skrevet

Jeg har Blekinge hvit til min Ektorp-sofa, og det er ikke det minste stort. Ville vært litt skeptisk til å prøve å krympe det, hvis du mister reklamasjonsmuligheten. Samtidig ville jeg trodd at reklamasjon skulle gjelde uansett, så akkurat det er litt merkelig!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Blekinge hvit til min Ektorp-sofa, og det er ikke det minste stort. Ville vært litt skeptisk til å prøve å krympe det, hvis du mister reklamasjonsmuligheten. Samtidig ville jeg trodd at reklamasjon skulle gjelde uansett, så akkurat det er litt merkelig!

Krymper bomull på 60 grader da? For instruksene sier jo at det skal kunne vaskes på så høy temp.

Skrevet

Mitt har ikke krympet merkbart, men jeg har bare vasket det på 40 grader. Hvis det hadde krympet tror jeg ikke der hadde vært mulig å få det på igjen...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasket mitt på 60 grader og tørketromlet det (på lav temp) x flere og det krympet ikke nevneverdig.. Satt veldig bra på når det var nyvaska, men etterhvert mista det fort fasongen!

Anonymous poster hash: fa467...5d4

AnonymBruker
Skrevet

Kjører en runde på 60 grader nå, funker det ikke så skal IKEA få det tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...