malicious Skrevet 30. august 2014 #1041 Del Skrevet 30. august 2014 Vi tenker å kjøpe en sånn stokke sports vogn som er så inn for tida. Er dyr, men har lyst å ha en vogn jeg kan jogge med Hva med Mountain buggy eller TFK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 30. august 2014 #1042 Del Skrevet 30. august 2014 Hva med Mountain buggy eller TFK? Ååååså takk for tips likte de godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. august 2014 #1043 Del Skrevet 30. august 2014 Ååååså takk for tips likte de godt Samme her! Vi går for en av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 30. august 2014 #1044 Del Skrevet 30. august 2014 Næh? Er det sant! Vi var i butikken og spurte på Barnas Hus. Da fikk vi høre at det ikke fantes. Men ser jo nå når jeg googler at det finnes! Weee! Barnas hus forhandler vel ikke emmaljunga? Står ikke det på hjemmesidene iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 30. august 2014 #1045 Del Skrevet 30. august 2014 Barnas hus forhandler vel ikke emmaljunga? Står ikke det på hjemmesidene iallefall.. Babyshop mente jeg ja Men på babyshop.no finner jeg bare 1 vogn fra Emmaljunga. Finner nesten ingen info på google på det understeller Viking Double med lufthjul heller Ikke på Emmaljunga.no heller. Fant det kun på kjopbarnevogn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 30. august 2014 #1046 Del Skrevet 30. august 2014 Babyshop mente jeg ja Men på babyshop.no finner jeg bare 1 vogn fra Emmaljunga. Finner nesten ingen info på google på det understeller Viking Double med lufthjul heller Ikke på Emmaljunga.no heller. Fant det kun på kjopbarnevogn.no Jeg er enig i at siden til emmaljunga er dårlig nå. Her hvor jeg bor kommer duos air i butikkene i uke 38 iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hay Skrevet 30. august 2014 #1047 Del Skrevet 30. august 2014 Jeg er enig i at siden til emmaljunga er dårlig nå. Her hvor jeg bor kommer duos air i butikkene i uke 38 iallefall Kommer nok her også da! Har sendt en mail til babyshop og emmaljunga og spurt. Tror jeg heller vil ha den enn Bugaboo Donkey. Men lurer på hva prisen blir kontra den. Den virker rimlig på kjopbarnevogner.no, men der må man jo hente vognen i Sverige. Mulig noen i familien skal til Sverige i nermeste fremtid og kan ta den med eventuelt. Men får se hva prisen blir her først! Den virker hvertfall super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 30. august 2014 #1048 Del Skrevet 30. august 2014 Da fikk jeg akkurat brev i posten om ultralyd Så gøy! Når har du fått time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 31. august 2014 #1049 Del Skrevet 31. august 2014 Irriterer meg grønn over gubben om dagen.. Han har fått dilla på et spill, og har sittet oppe til halv ett og ett på hverdager for å spille med kompiser.. Og han ser ikke at det er så sent før jeg kommer inn etter en av mange turer opp for å tisse. I natt kom jeg inn til han like før fire.. Det er helg, men likevel, altså. Jeg sover urolig når han ikke er her. Dessuten så liker jeg dårlig at han ikke klarer å ha mer selvkontroll! Har vært sånn i kanskje tre uker nå, og jeg har bedt om mer kjærestetid. Har fått litt, men trenger myyyye mer.. Måtte bare få utløp et sted.. Nå blir det frokost for meg. Han har alt stått opp. Forundrer meg ikke om han allerede sitter ved maskina si igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 31. august 2014 #1050 Del Skrevet 31. august 2014 Irriterer meg grønn over gubben om dagen.. Han har fått dilla på et spill, og har sittet oppe til halv ett og ett på hverdager for å spille med kompiser.. Og han ser ikke at det er så sent før jeg kommer inn etter en av mange turer opp for å tisse. I natt kom jeg inn til han like før fire.. Det er helg, men likevel, altså. Jeg sover urolig når han ikke er her. Dessuten så liker jeg dårlig at han ikke klarer å ha mer selvkontroll! Har vært sånn i kanskje tre uker nå, og jeg har bedt om mer kjærestetid. Har fått litt, men trenger myyyye mer.. Måtte bare få utløp et sted.. Nå blir det frokost for meg. Han har alt stått opp. Forundrer meg ikke om han allerede sitter ved maskina si igjen. Har vi samme mann? hehe Deler frustrasjonen din veeldig, altså! I det siste har han entet dratt ut for å spille med kompiser, eller bare sitti inne på datarommet for å spille hele kvelden. Den helgen her har jeg "tvunget" gjennom at vi skal gjøre noe sammen, fordi det er ikke ofte vi har fri samtidig i helgene og jeg er dritlei av at han bare forsvinner. Noen ganger er det selvsagt litt deilig, men ikke når det blir hele tiden! Også popper jo tankene opp om hvordan det blir når babyen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 31. august 2014 #1051 Del Skrevet 31. august 2014 Irriterer meg grønn over gubben om dagen.. Han har fått dilla på et spill, og har sittet oppe til halv ett og ett på hverdager for å spille med kompiser.. Og han ser ikke at det er så sent før jeg kommer inn etter en av mange turer opp for å tisse. I natt kom jeg inn til han like før fire.. Det er helg, men likevel, altså. Jeg sover urolig når han ikke er her. Dessuten så liker jeg dårlig at han ikke klarer å ha mer selvkontroll! Har vært sånn i kanskje tre uker nå, og jeg har bedt om mer kjærestetid. Har fått litt, men trenger myyyye mer.. Måtte bare få utløp et sted.. Nå blir det frokost for meg. Han har alt stått opp. Forundrer meg ikke om han allerede sitter ved maskina si igjen. Har vi samme mann? hehe Deler frustrasjonen din veeldig, altså! I det siste har han entet dratt ut for å spille med kompiser, eller bare sitti inne på datarommet for å spille hele kvelden. Den helgen her har jeg "tvunget" gjennom at vi skal gjøre noe sammen, fordi det er ikke ofte vi har fri samtidig i helgene og jeg er dritlei av at han bare forsvinner. Noen ganger er det selvsagt litt deilig, men ikke når det blir hele tiden! Også popper jo tankene opp om hvordan det blir når babyen kommer Vet ikke helt hva jeg kan gi av råd.. Jeg har en mann som i perioder kan sitte og spille en del. Kunne sikkert sitte oppe til langt på natt også, men det har hvertfall ikke vært noe problem etter at vi fikk barn Har lagt seg rundt klokka 10 med barn og full jobb er det egentlig ikke noe alternativ. Mannen min hadde nok litt problemer med å relatere seg til graviditeten i starten og skjønte nok kanskje ikke det behovet jeg hadde for å dele opplevelsen. Det er helt annerledes i dette svangerskapet, hvor han gleder seg på en helt annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 31. august 2014 #1052 Del Skrevet 31. august 2014 Irriterer meg grønn over gubben om dagen.. Han har fått dilla på et spill, og har sittet oppe til halv ett og ett på hverdager for å spille med kompiser.. Og han ser ikke at det er så sent før jeg kommer inn etter en av mange turer opp for å tisse. I natt kom jeg inn til han like før fire.. Det er helg, men likevel, altså. Jeg sover urolig når han ikke er her. Dessuten så liker jeg dårlig at han ikke klarer å ha mer selvkontroll! Har vært sånn i kanskje tre uker nå, og jeg har bedt om mer kjærestetid. Har fått litt, men trenger myyyye mer.. Måtte bare få utløp et sted.. Nå blir det frokost for meg. Han har alt stått opp. Forundrer meg ikke om han allerede sitter ved maskina si igjen. hva spiller han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 31. august 2014 #1053 Del Skrevet 31. august 2014 Irriterer meg grønn over gubben om dagen.. Han har fått dilla på et spill, og har sittet oppe til halv ett og ett på hverdager for å spille med kompiser.. Og han ser ikke at det er så sent før jeg kommer inn etter en av mange turer opp for å tisse. I natt kom jeg inn til han like før fire.. Det er helg, men likevel, altså. Jeg sover urolig når han ikke er her. Dessuten så liker jeg dårlig at han ikke klarer å ha mer selvkontroll! Har vært sånn i kanskje tre uker nå, og jeg har bedt om mer kjærestetid. Har fått litt, men trenger myyyye mer.. Måtte bare få utløp et sted.. Nå blir det frokost for meg. Han har alt stått opp. Forundrer meg ikke om han allerede sitter ved maskina si igjen. Sånn var min også en periode for noen år siden.. Slitsomt! Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 31. august 2014 #1054 Del Skrevet 31. august 2014 Så gøy! Når har du fått time? 28 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 31. august 2014 #1055 Del Skrevet 31. august 2014 Sniken som melder seg igjen Gubben her har alltid spilt mye dataspill, og jeg har også måtte sette ned grenser før Men nå har han selv sagt at han kommer til å sette bort dataen når babyen kommer, så han prøver å "spille ifra seg" mest mulig nå Skal sies at han har et monster med mange ledninger, så det er én av grunnene til at den skal bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. september 2014 #1056 Del Skrevet 1. september 2014 Har vi samme mann? hehe Deler frustrasjonen din veeldig, altså! I det siste har han entet dratt ut for å spille med kompiser, eller bare sitti inne på datarommet for å spille hele kvelden. Den helgen her har jeg "tvunget" gjennom at vi skal gjøre noe sammen, fordi det er ikke ofte vi har fri samtidig i helgene og jeg er dritlei av at han bare forsvinner. Noen ganger er det selvsagt litt deilig, men ikke når det blir hele tiden! Også popper jo tankene opp om hvordan det blir når babyen kommer Ja, det er jo et problem når han bare forsvinner og blir borte til langt på natt, selv om han bare har lukket seg inne på et eget rom.. I går ble han overraskende med på tur for å besøke søsteren min, og det uten at jeg behøvde å mase! Han har ikke vært der siden i vinter en gang, så det var jo på tide, men likevel. Helt enig, er litt usikker på hva som kan forventes når babyen kommer hvis det ikke er mulig for han å begrense spillingen nå Vet ikke helt hva jeg kan gi av råd.. Jeg har en mann som i perioder kan sitte og spille en del. Kunne sikkert sitte oppe til langt på natt også, men det har hvertfall ikke vært noe problem etter at vi fikk barn Har lagt seg rundt klokka 10 med barn og full jobb er det egentlig ikke noe alternativ. Mannen min hadde nok litt problemer med å relatere seg til graviditeten i starten og skjønte nok kanskje ikke det behovet jeg hadde for å dele opplevelsen. Det er helt annerledes i dette svangerskapet, hvor han gleder seg på en helt annen måte. Har forstått at han ikke helt ser på det som virkelig. Han sier han opplever det som skjer litt i "tredje person". Så har jeg forsøkt å forstå nøyaktig hva han mener med det med å komme med forskjellige spørsmål, men jeg klarer visst ikke å treffe spikeren på hodet. Har endt opp med at jeg i alle fall må snakke mindre om bønna i magen sånn at han får tid og mulighet til å vise engasjement selv. hva spiller han da? Han spiller Arma, et hyperrealistisk militær-/krigsspill. Og da spiller han med flere andre over nett. Det er noen som lager et oppdrag, og så må hele gjengen spille ut hele oppdraget, uavhengig av hvor lang tid det tar. Skal egentlig bare vare til kl ti på kvelden, men jeg tror det bare har skjedd én gang. Som regel blir det halv tolv eller halv ett, og så blir han sittende online videre for å snakke med gutta.. Sånn var min også en periode for noen år siden.. Slitsomt! Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg! Takk takk! Sniken som melder seg igjen Gubben her har alltid spilt mye dataspill, og jeg har også måtte sette ned grenser før Men nå har han selv sagt at han kommer til å sette bort dataen når babyen kommer, så han prøver å "spille ifra seg" mest mulig nå Skal sies at han har et monster med mange ledninger, så det er én av grunnene til at den skal bort Wow, det er jo veldig stort av ham! Jeg trenger ikke at han spiller helt fra seg, for jeg spiller nemlig litt spill selv, men jeg syns det går an å moderere seg. Jeg har spilt mindre og mindre, og nå er jeg nede i ca én kveld i uka. Og da blir det kanskje tre-fire timer maks. Ser jo at han har fått en ny fasinasjon for spillet sitt, men likevel.. Blir veldig ensomt for meg oppi det hele 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. september 2014 #1057 Del Skrevet 1. september 2014 I dag har jeg første jordmortime! Blir spennende, er vel ikke mye som skjer men gleder meg allikevel:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
primadonna Skrevet 1. september 2014 #1058 Del Skrevet 1. september 2014 I dag har jeg første jordmortime! Blir spennende, er vel ikke mye som skjer men gleder meg allikevel:) Så kjekt. Lykke til her er første time 13.oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruaasen Skrevet 1. september 2014 #1059 Del Skrevet 1. september 2014 Hei. Er det noen fra Trondheim her som har termin i april?:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 1. september 2014 #1060 Del Skrevet 1. september 2014 Første svangerskapskontroll i dag! Skal være i uke 12 i følge diverse kalkulatorer, legen mente jeg har termin 13 mars. Men etter tidligere UL står jeg fast på at jeg er 10+6 og termin 24 mars frem til UL i uke 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå