Gå til innhold

Gled dere! (langt....:-) )


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest August 2001

Hei alle kommende bruder,

Det er snart ett år siden jeg giftet meg. Tenk at det har gått SÅ fort. Jeg er innom her av og til for å lese litt om alle forberedelsene deres og jeg kjenner at jeg føler litt av all spenningen det var å forberede en så stor dag som et bryllup er.

Jeg var full av forventning da jeg dro til frisøren med søsteren min. Jeg ble sminket og frisert og da jeg tok på meg kjolen så jeg at jeg hadde truffet helt rett, og at jeg var så pen som jeg noen gang kunne bli. Jeg så at det glødet av meg. Man føler seg utrolig flott i brudeskrud.

En staselig bil av gammel årgang hentet oss og kjørte oss mot kirken. Vi hadde god tid faktisk, så sjåføren foreslo at vi kjørte gjennom byen og nedover Karl Johan. Det var så flott, folk stoppet og tittet - noen klappet til og med og ropte lykkeønskninger.

Jeg var passelig spent da vi nærmet oss kirken. En merkelig følelse, at alle de jeg kjente og var glad i ventet på MEG inni kirken. Det var virkelig jeg som skulle gifte meg!

Ett av mine vakreste minner er at pappa'n min sto og ventet på meg utenfor kirketrappa. Jeg var så lykkelig over at han var der og kunne føre meg opp gulvet siden han var så syk. Han døde to måneder senere. Jeg er takknemlig for at han og jeg fikk oppleve min store dag isammen.

Så pappa og jeg sto sammen og ventet mens klokkene ringte....DA gikk pulsen opp til nærmere 200 tror jeg. Og så gikk dørene opp, og der var alle jeg brydde meg om...og han jeg snart kunne kalle mannen min.

Vielsen gikk fort, og snart var vi rette ektefolk og kunne ta imot lykkeønskninger og klemmer på kirketrappa. Så bar det av sted til fotografen.

Etterpå var det middag og dans, og vi snek oss av gårde rundt 2300 (tidlig...hehe) til hotellet og hadde en deilig frokost dagen etterpå.

Summa sumarum: en FANTASTISK dag men masse inntrykk og følelser. Jeg føler at vi begge fikk en dag vi ser tilbake på med stor glede. Også har vi jo video og bryllupsbildene..... :D .

Lykke til alle sammen. Håper det blir den vakreste dagen hittil i deres liv.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...