Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Er det noen som holder på med eller er ferdig med bachelor i KULKOM på UIO? Jeg har det på førstevalg, men er mest interessert i jobb innenfor medie, journalistikk osv. Er medievitenskap da et bedre valg? Synes alle fagene på KULKOM virker veldig interessante, og synes det tverrfaglige virker spennende. Noen som har erfaringer/ kjenner noen som har tar/har tatt disse bachelorne? :)

Jeg har lyst til å ta utveksling 2 semestre. noen som vet om det er lett å få til i denne utdannelsen? :)

Endret av H944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...