AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Hei! Jeg bytta fastlege for noen dager siden, og nå har det seg sånn at jeg må til legen med noe.. Ringte til legekontoret med den nye fastlegen min idag, men han var bortreist denne uka, og sekretæren ba meg da gå til den gamle, i og med at jeg fortsatt var dekket under det legekontoret (fram til 1 juli). Mitt spørsmål er da: i og med at jeg må til den gamle legen denne uka, vil han da vite at jeg egentlig har byttet fastlege? Eller vet ikke han det før 1 juli? Anonymous poster hash: 6e803...d4e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg vet desverre ikke svaret på dette, men jeg vet at leger må forholde seg profesjonelt til deg uansett om du har byttet fastlege eller hva det nå skulle være. Så jeg hadde ikke vært redd for å gå til den gamle uansett. Anonymous poster hash: fbd8c...2d7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 PS: Det er ikke slik at fastleger blir "lei seg" om du har byttet lege, de er fullt klar over at folk bytter i ny og ne og er vant med dette fra før. Det er en del av jobben deres å akseptere menneskelige behov, og kan de ikke yte tilfredsstillende legehjelp til deg så aksepterer de at du ønsker å bytte, uten videre spørsmål. Lykke til Anonymous poster hash: fbd8c...2d7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Det vet han nok ikke, det sendes ut oppdaterte elektroniske lister til fastlegene i begynnelsen av hver mnd. Anonymous poster hash: ad87a...d6f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Legekontorene får nye pasientlister (på diskett!! I begynnelsen av hver måned. Anonymous poster hash: 12737...88e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Er det noen som har byttet fastlege innad samme kontor? Er det kleint? Anonymous poster hash: 40291...fb7
Gjest Regnstorm Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Legekontorene får nye pasientlister (på diskett!! I begynnelsen av hver måned.Anonymous poster hash: 12737...88e Haha, hva? Finnes det pc'er som tar disketter nå til dags?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå