AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har lavt stoffskifte, jeg har gått på 100 mg levaxin i noen uker nå, men det er jo ikke stabilisert enda. Er det noen som vet hvor mange kcal mindre man forbrenner i døgnet sånn ca når man har lavt stoffskifte? Jeg prøver å gå ned i vekt, og lurer på hvor få kcal jeg må spise.. basalforbrenningen min er jo ikke vanlig lenger.. Anonymous poster hash: 0e511...d35
BlendaSensitive Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Om du får medisiner så skal vel forbrenningen være sånn ca normal...? Men er nok lite av overvekt man kan skylde på lavt stoffskifte, tror det var kun noen kilo - leste om dette da jeg var gravid og legen mistenkte dette.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Om du får medisiner så skal vel forbrenningen være sånn ca normal...? Men er nok lite av overvekt man kan skylde på lavt stoffskifte, tror det var kun noen kilo - leste om dette da jeg var gravid og legen mistenkte dette. Nei, jeg har ikke lagt på meg pågrunn av stoffskifte. Men det er vanskeligere å få av kilo når en har fått det. Og lurer på hvor mange hundre kcal som reduseres på forbrenningen Anonymous poster hash: 0e511...d35
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Det er ingen automatisk sannhet at lavt stoffskifte fører til lav forbrenning og økt vekt, selv om det selvsagt kan skje noen. Derfor kan du ikke finne noen fasit der. Ikke i det hele tatt. Bare gi opp og legg fra deg spørsmålet. På samme måte kan man ha høyt stoffskifte og være overvektig. Sofia Vergara har f.eks. hatt supermange problemer med stoffskifte og thyroidea, hun er allikevel tynn. Anonymous poster hash: 13a06...ccd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har hatt lavt stoffskifte i over 10 år, og avhenig av legen jeg spør så sier de ulike ting på dette med forbrenning(skal visstnok være en egen diett for dem med lavt stoffskifte, du kan jo se nærmere på det om du vil). Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal tro, smått raser jeg ned i vekt av 1500 kalorier, smått raser jeg opp. Så mitt råd er bare å prøve deg frem etterhvert som medisinen din får effekt. Anonymous poster hash: 616c7...6dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå