AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har en kamerat som flere ganger har ymtet frampå at det var så dumt at jeg var i forhold og at vi burde bli pulevenner. Nå har det seg slik at jeg er blitt singel, og savner sex. Begge vet at den andre egentlig vil, men ingen av oss tør å gjøre noe med det i frykt for å drite seg ut (slik jeg ser på det ihvertfall). Vi går på samme studiet, bor i et veldig lite miljø. Vi ser hverandre hver dag, hele uken, og det er sikkert derfor det fort kan bli kleint om en prøver seg og den andre skulle trekke seg unna. Vet det fort kunne skjedd på fylla, men vet ikke når neste bytur blir, og nå har jeg ikke hatt sex på godt over en måned og holder på å bli gal! Tips? Vi har ofte sendt "DTF??" (Down to fuck) på sms eller snap til hverandre og den andre svarer alltid ja, men det blir jo selvfølgelig aldri noe av Snakket om sex med hverandre, og om vi er ute på trening sammen er det smekk på rompa og "Tror jeg løper bak deg jeg, fin utsikt" fra ham. Men det er på et tullete nivå. Nå MÅ jeg ha meg noe.. Anonymous poster hash: e0b9c...af0
eksentrisk Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Herregud.. send han en melding og spør om han vil komme over å kose. Ikke vær så feig! 2
nicks803 Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har en kamerat som flere ganger har ymtet frampå at det var så dumt at jeg var i forhold og at vi burde bli pulevenner. Nå har det seg slik at jeg er blitt singel, og savner sex. Begge vet at den andre egentlig vil, men ingen av oss tør å gjøre noe med det i frykt for å drite seg ut (slik jeg ser på det ihvertfall). Vi går på samme studiet, bor i et veldig lite miljø. Vi ser hverandre hver dag, hele uken, og det er sikkert derfor det fort kan bli kleint om en prøver seg og den andre skulle trekke seg unna. Vet det fort kunne skjedd på fylla, men vet ikke når neste bytur blir, og nå har jeg ikke hatt sex på godt over en måned og holder på å bli gal! Tips? Vi har ofte sendt "DTF??" (Down to fuck) på sms eller snap til hverandre og den andre svarer alltid ja, men det blir jo selvfølgelig aldri noe av Snakket om sex med hverandre, og om vi er ute på trening sammen er det smekk på rompa og "Tror jeg løper bak deg jeg, fin utsikt" fra ham. Men det er på et tullete nivå. Nå MÅ jeg ha meg noe.. Anonymous poster hash: e0b9c...af0 Å det er slike tanker/utsagn som understreker det faktumet at 98% av alle jenter er løse/horer. 3
Gjest Steamboat Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 (endret) Jeg har en kamerat som flere ganger har ymtet frampå at det var så dumt at jeg var i forhold og at vi burde bli pulevenner. Anonymous poster hash: e0b9c...af0 Kult av begge mot den daværende kjæresten din... Uansett, dette er sånne tråder hvor man egentlig ikke trenger tips fra andre, men gjennomføringsevne. Endret 18. juni 2014 av Steamboat 4
Gjest Ninni90 Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Er du kåt og ikke har noen å ha sex med akkurat der og da, så ha sex med deg selv. Ingen vet hva som er diggest uten deg selv
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Kult av begge mot den daværende kjæresten din... Er da ikke dårlig av meg at han har sagt det!?Anonymous poster hash: e0b9c...af0 2
Gjest Bud Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Å det er slike tanker/utsagn som understreker det faktumet at 98% av alle jenter er løse/horer. Endelig forsto jeg hva som menes med KG-uttrykket "bitterpikk"!
Gjest Steamboat Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Er da ikke dårlig av meg at han har sagt det!?Anonymous poster hash: e0b9c...af0 Jo, når han har sagt det flere ganger så har du selvsagt vært med på det.
jojo66 Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Å det er slike tanker/utsagn som understreker det faktumet at 98% av alle jenter er løse/horer. Tidenes lavmålkommentar. Du er gsrantert en stygg type som sjeldent eller aldri har sex. Du er en sånn fyr som holder liv i ttafficking! Jævla dust. Hilsen en MANN. 5
Gjest Carousel Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Jeg syns signalene han sender er ganske tydelige. Kvinne deg opp og be han på besøk! 6
Gjest HarryDotter Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Er det ikke bare å si det rett til ham da TS? Det du beskriver av han sier meg tydelig og klart at han er mildt sagt klar for deg. Og det kommer fra meg som er helt totalt DØV på å ta hint og signaler selv (DA er det klart asså ) Kvinn deg opp og be han komme seg over til deg.....Om jeg var i en sånn situasjon ville jeg ha elsket en sånn melding fra en jeg hadde flørtet og hatt god kjemi med. Tror ikke han tenker så veldig annerledes. 1
Karres Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Herregud send han en melding nå, det er faktisk ikke så vanskelig. Bedre enn å sitte i ettertid å være seksuelt frustrert og angre på at du ikke turte
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 TS her. Vi ble faktisk sittende alene på sofaen igår kveld, og en ting førte til en annen, så kan med glede si at jeg sannsynligvis ikke ender opp seksuelt frustrert! Anonymous poster hash: e0b9c...af0 3
Gjest Citronella Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Endelig forsto jeg hva som menes med KG-uttrykket "bitterpikk"! I såfall er jeg en bitterfitte. Eller så er jeg utgått på dato... Om 3-4 uker er du her i en annen tråd, hvor du er har følelser for denne pulevennen. Man skal ikke kimse av det å ha sex. Det avler følelser, i særs hos den som initierer det.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #16 Skrevet 19. juni 2014 I såfall er jeg en bitterfitte. Eller så er jeg utgått på dato... Om 3-4 uker er du her i en annen tråd, hvor du er har følelser for denne pulevennen. Man skal ikke kimse av det å ha sex. Det avler følelser, i særs hos den som initierer det. Hehe takk for tipset. Jeg har kjent denne gutten i ett år nå, og gått oppi ham hver dag (samme klasse, bor rett ved hverandre), og jeg vet at han ikke ville vært noe kjæresteemne for min del. Er første gang jeg har hatt sex med noen jeg absolutt ikke har noen følelser for, annet enn vennskap og seksuell tiltrekning. Det er vel helst han som har initiert det mest, og følelser for meg er jeg ganske sikker på at han ikke får. Men kommer til å backe ut om jeg mot formodning skulle få noe for ham Anonymous poster hash: e0b9c...af0
Mike Waters Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Å det er slike tanker/utsagn som understreker det faktumet at 98% av alle jenter er løse/horer. Matte er ikke din sterkeste side..... La oss nå si for diskusjonens skyld at 98% av alle kvinner er løse/horer - hvor mange prosent av menn ville da vært fornøyd med tilgangen på tilfeldig sex tror du? Det er ca 7 milliarder mennesker på denne planeten, og la oss rent hypotetisk si at halvparten er kvinner. 3 500 000 000 kvinner - 1 280 000 000 barn under 16 år* x 98% = 2 175 600 000 kvinner - Fytti helvete hvor lite attraktiv man må være som mann for å IKKE klare å dra i land en sexaften med et slikt overveldende utvalg av kåte, promiskuøse og plaskvåte kvinner. * det fødes 2,5 barn i sekundet - 80 millioner hvert år. Endret 19. juni 2014 av Mike Waters 2
jojo66 Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 Matte er ikke din sterkeste side..... La oss nå si for diskusjonens skyld at 98% av alle kvinner er løse/horer - hvor mange prosent av menn ville da vært fornøyd med tilgangen på tilfeldig sex tror du? Det er ca 7 milliarder mennesker på denne planeten, og la oss rent hypotetisk si at halvparten er kvinner. 3 500 000 000 kvinner x 98% = 3 430 000 000 kvinner - Fytti helvete hvor lite attraktiv man må være som mann for å IKKE klare å dra i land en sexaften med et slikt overveldende utvalg av kåte, promiskuøse og plaskvåte kvinner. La oss i de minste fjerne de som er barn da også være litt kul å ta vekk de over 65 kanskje? Men det er fortsatt mange igjen som idioten ikke får, hehe.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #19 Skrevet 19. juni 2014 Det er bare en elegant måte å gjøre slike ting på, og det er å spørre rett ut, Anonymous poster hash: 69fe1...dfb
Mike Waters Skrevet 19. juni 2014 #20 Skrevet 19. juni 2014 (endret) La oss i de minste fjerne de som er barn da også være litt kul å ta vekk de over 65 kanskje? Men det er fortsatt mange igjen som idioten ikke får, hehe. Ahhhh. Redigert. De over 65 er høyst pulbare. Har de først vært løse får de se til helvete å fortsette å være det livet ut Endret 19. juni 2014 av Mike Waters
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå