AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Hei. Jeg har gjort noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på det! Følelsene er blandet, meget blandet! For to uker siden var vi på sommerfest med jobben, to firma på samme arrangement. Dette er en mindre bygd så mange av disse menneskene er i vår vennekrets, og ene en min manns beste kompis... Min mann skulle dele rom med han, og jeg skulle dele med en venninne. Kvelden var lang og stemninga steg utover kvelden. Jeg og min mann er veldig trygg på hverandre, forholdet vårt, og våre nære venner. Det var forskjellige leker og konkurranser i løpet av dagen der konkurranseinstinktene våknet til liv og guttene ble ganske kjepphøye og livlige, det var en flørtete tone mellom meg og kompisen, det har alltid vært litt spenning oss i mellom, og han er litt player og glad i uskyldig flørting.. Det lå ikke noe mer bak fra noen av oss, vi har vanligvis en litt lysten flørtete tone alle i nærmeste gjengen. Da kvelden var over hadde min seng blitt opptatt, og jeg skulle derfor sove på min manns rom. Alt starta bra, jeg la meg delvis påkled på ene siden, min mann i midten og kompisen på andre siden. Ingen var egentlig trøtte, så vi lå å skravla en stund før samtalen endte spørsmål som i "nødt eller sannhet" Spørsmålene dreide fort inn på sex, og det å være flere.. Jeg fniste det bort, for jeg hadde ikke tenkt å begi meg ut på noe jeg ikke var forberedt på! Etter hvert gikk spørsmålsrunden mer over på utfordringer, og de endte opp uten klær.. Jeg lo av de og syns de var veldig teite som foreslo dette på denne måten.. Helt til jeg fant meg selv i midten og revet med! Det ble en heftig natt, og jeg klarer ikke å komme over det! Det var både teit og dumt og flaut, samtidig som det føltest trygt og godt, det var gøy og crazy på en gang! jeg og mannen har snakket litt om det på forhånd, og at det var en fantasi vi begge hadde. Han har gjort det før. Det var trygt siden vi kjenner og bryr oss om hverandre alle tre.. Men jeg er også flau over at det var så lett for dem.. Noen som har erfaring? Eller vil dele sine historier, og gjerne hvordan det endte? Ble det gjentatt? Anonymous poster hash: 1e536...9b4 2
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Du hadde en fin opplevelse, er ikke det nok? Ingenting å være flau over. 3
Gjest Heartbeat Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Tenk på det som en deilig opplevelse du og gå videre 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Hei. Jeg har gjort noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på det! Følelsene er blandet, meget blandet! For to uker siden var vi på sommerfest med jobben, to firma på samme arrangement. Dette er en mindre bygd så mange av disse menneskene er i vår vennekrets, og ene en min manns beste kompis... Min mann skulle dele rom med han, og jeg skulle dele med en venninne. Kvelden var lang og stemninga steg utover kvelden. Jeg og min mann er veldig trygg på hverandre, forholdet vårt, og våre nære venner. Det var forskjellige leker og konkurranser i løpet av dagen der konkurranseinstinktene våknet til liv og guttene ble ganske kjepphøye og livlige, det var en flørtete tone mellom meg og kompisen, det har alltid vært litt spenning oss i mellom, og han er litt player og glad i uskyldig flørting.. Det lå ikke noe mer bak fra noen av oss, vi har vanligvis en litt lysten flørtete tone alle i nærmeste gjengen. Da kvelden var over hadde min seng blitt opptatt, og jeg skulle derfor sove på min manns rom. Alt starta bra, jeg la meg delvis påkled på ene siden, min mann i midten og kompisen på andre siden. Ingen var egentlig trøtte, så vi lå å skravla en stund før samtalen endte spørsmål som i "nødt eller sannhet" Spørsmålene dreide fort inn på sex, og det å være flere.. Jeg fniste det bort, for jeg hadde ikke tenkt å begi meg ut på noe jeg ikke var forberedt på! Etter hvert gikk spørsmålsrunden mer over på utfordringer, og de endte opp uten klær.. Jeg lo av de og syns de var veldig teite som foreslo dette på denne måten.. Helt til jeg fant meg selv i midten og revet med! Det ble en heftig natt, og jeg klarer ikke å komme over det! Det var både teit og dumt og flaut, samtidig som det føltest trygt og godt, det var gøy og crazy på en gang! jeg og mannen har snakket litt om det på forhånd, og at det var en fantasi vi begge hadde. Han har gjort det før. Det var trygt siden vi kjenner og bryr oss om hverandre alle tre.. Men jeg er også flau over at det var så lett for dem.. Noen som har erfaring? Eller vil dele sine historier, og gjerne hvordan det endte? Ble det gjentatt?Anonymous poster hash: 1e536...9b4 Åh, nå ble jeg tent.... Det høres ut som om det burde gjentas . Anonymous poster hash: ae819...939
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Jeg vil og Anonymous poster hash: 09615...6b6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Jeg tenner på dette her også! Mann Anonymous poster hash: d5de6...e44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå