AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Hei. Skal på en lang flytur og er ikke så vandt til å reise. Hva er deres beste tips til å gjøre en flytur mer komfortabel ?Anonymous poster hash: d9d2d...651
Gjest Magdalene Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Hvor langt skal du da? Ha med en spennende bok, en reisepute, noe småsnacks, iPad med filmer.
Gjest Offensive Pie Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Beveg på kroppen under flyvning. Gå litt i midtgangen, strekk ryggen, beveg anklene. Man føler seg mye bedre når man lander 3
debattanten Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Nettbrett med fult batteri, noen plasser kan du lade på flyet, kommer ofte ann på hvilken klasse du sitter på. Kan du se filmer, serier osv, da går 10 timer fort Ørepropper, ta gjerne med flere i tilfellet du mister noen. Greit å slippe å høre for mye på unger og flybråk. Har du hodetelefoner med støykansellering er det anbefalt. Behagelig tøy! Reisetannbørste med tannkrem. Litt tyggis og en flaske vann kan være greit
Tia Maria Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Fly business... Ellers er komfortable klær, lesestoff, evt nettbrett, tlf med en nedlastet favoritt spilleliste og øretelefoner. Pass på å spis og drikk godt, ikke bare junk, men ordentlig mat. Ellers kan det være godt å litt godteri på lur.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 En ting jeg vil nevne spesielt: Skaff deg sete ved midtgangen, både for benplassen og for å slippe å måtte vekke/forstyrre sidemann for å komme seg på toalett/strekke på beina. Ellers bør du som det sies ha lesestoff eller noe å høre på, spise litt (selv om flymat sjelden er all verden) og bare gjøre det du kan for å ha en ok dagsform. Anonymous poster hash: 61d50...3ce 2
Gjest Funky Punk Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 En god pute om man vil sove eller rett og slett sitter litt ubehagelig så kan den støtte. Ellera har jeg alltid med meg musikk, kryssord, nettbrett, bøker. Så om jeg ikke klarer å sove så har jeg litt å veksle mellom
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har alltid med meg sånn oppblåsbar nakkepute/reisepute, sovemaske, en haug med ørepropper, headset, bok, nettbrett med filmer og serier, en pute til ryggen (veldig plaget med rygg), kortstokk. Behagelige klær, rene sokker, smertestillende i tilfelle hodepine, behagelig tøy, mye vann og litt snacks. Anonymous poster hash: 3aa58...0ca 2
The Kitten Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Det var nå litt av en dramatisk overskrift. Du dør neppe på flyturen. Jeg sover meg gjennom dem. Sånn løser jeg det.
pinar Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Jeg sovner aldri på fly uansett hvor trøtt jeg er. Ørepropper En ekstremt spennende bok Musikk Flystrømper Vandring rundt i flyet Sitteplass mot midtgang Film Pledd/varme klær Kan gjøre flyturen hakket bedre.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #11 Skrevet 20. juni 2014 - Ørepropper - evt pute - varme sokker. Ta av skoene, beina hovner opp på lange turer. - en varm genser/jakke - Evt støttestrømper (for å hjelpe mot opphovning) - Drikke og evt no å spise - Bok/kryssord/sudoku - Mobil og øretelefoner - Bestill vindussete om du liker se på utsikten/vil sove i fred - Reis deg og strekk på deg en gang iblant. Anonymous poster hash: 66d23...bac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå