Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er igjen ryddet, for sitering av slettede innlegg

Mvh

Kosemose, mod

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen er utro i utgangspunktet. Drittfolk.

Anonymous poster hash: a774d...b2f
Skrevet

Første gang jeg har hørt en slik teori! Jeg har alltid hørt/lest at menn oftest er utro fordi de blir ignorert hjemme, altså de føler de ikke blir sett, hørt eller at partneren ikke forstår følelsene han har. Mangel på nærhet og sex.

Når det gjelder kvinner handler det ofte om å bli begjært, og å få oppmerksomhet og sex av andre menn. At kvinner er litt mer opptatt av variasjon enn det menn er, fordi menn lettere er fornøyd med ting slik de er, mens noen kvinner "aldri blir fornøyd", og ser seg om etter "bedre ting".

Stort sett tror jeg egentlig at kvinner og menn er utro av samme grunner, spesielt det med å føle at man ikke blir sett av den partneren man har.

Anonymous poster hash: 4f425...925

Tror også at kvinner og menn, stort sett, er utro av samme grunner nemlig mangel på nærhet. Tipper også at variasjonene først og fremst er at menn liker å "jakte" mens kvinnen har behov for å bli begjært.

Her fant jeg litt fakta (fra USA) om menn og kvinners utroskap. http://www.huffingtonpost.ca/2013/10/18/why-people-cheat-_n_4118291.html

Skrevet

Utifra det jeg hører fra venner og bekjente virker det som at de står ganske likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...