AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 I dag tidlig kjente jeg plutselig på en stikkende følelse da jeg spiste frokost, og det har fortsatt hele dagen. Jeg klarer ikke helt å lokalisere det, men det ligger rundt brystområdet, ca. der puppen starter, bare at stikkingen kjennes laaangt innvendig i kroppen. Kjenner ingenting når jeg drikker vann, men når jeg spiser ting med litt motstand, som f.eks. kjøtt, kjenner jeg et lite stikk for hver gang maten har kommet seg ned spiserøret. Hva i all verden kan dette være? Det blir selvfølgelig interessant å se hvordan det vil være i morgen, men det virker uansett ikke normalt. Har aldri kjent til dette tidligere. Anonymous poster hash: 4ba4c...c41
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Må legge til at det kjennes på venstre side. -TS Anonymous poster hash: 4ba4c...c41
Gjest PTR Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Hva spiste du? Kanskje du har fått et rift i spiserøret.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Hva spiste du? Kanskje du har fått et rift i spiserøret. Jeg har ikke spist noen "spisse" ting i det siste, som knekkebrød o.l., så det er jo litt rart. Jeg spiste kylling og senere biff.. Spiste helt vanlige biter, og det føltes veldig merkelig. Ikke store smerter, men et klart ubehag for hver bit som ble tatt. -TS Anonymous poster hash: 4ba4c...c41
Gjest PTR Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Kan bli sånn om man tar en ibux eller lignende også, og ikke "skyller" den ned med nok vann. Men ta en prat med legen din eller noe, hvis det ikke blir borte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå