Gå til innhold

Suge/Slikke seg selv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere som kan det?

Jeg kan faktisk en av delene... og selvfølgelig har jeg da prøvd det. Var ikke særlig behagelig.

Anonymous poster hash: 52165...480

Anonymous poster hash: 52165...480
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturen er så viselig innrettet at menn har problemer med å suge seg selv.

Det er fordi de skal slippe å stå ovenfor en umenneskelig beslutning på slutten... :plystre:

Hvorfor kvinner ikke kan aner jeg derimot ikke...

• Liker 1
Gjest Kvinneline
Skrevet

Hadde vært veldig interessant om du klarte begge deler. For å svare deg, så har jeg ikke prøvd. Tror aldri jeg hadde forsøkt heller, selv om jeg hadde vært tøyelig nok. Ser for meg at det blir litt som å pjuske seg selv på hånda. Veldig skuffende.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Får ikke den gode feelingen nei. Vond nakke derimot, det får du :laugh:

Hehe, imponerende om du klarer begge delene ja ;-)

Jeg som er trådstarter forresten.

Endret av DeRossi
Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

jLZz4Na.gif

Endret av Lykkeliky
  • Liker 4
Skrevet

Blir jævlig imponert om en kvinne klarer å slikke seg selv ihvertfall.. hehe.

Gjest Kvinneline
Skrevet

Får ikke den gode feelingen nei. Vond nakke derimot, det får du :laugh:

Hehe, imponerende om du klarer begge delene ja ;-)

Jeg som er trådstarter forresten.

Hehe ;)

Nakken får vell en real påkjenning ja :laugh:

Gjest Kvinneline
Skrevet

Blir jævlig imponert om en kvinne klarer å slikke seg selv ihvertfall.. hehe.

Ei venninne av meg hadde fint greid det om hun hadde ønsket. Hun konkurrerer i turn, og har drevet med rytmisk gymnastikk fra hun var to år. Hun er som et slangemenneske, og plasserer lett hodet mellom bena, slik at du kan se ansiktet hennes ut fra rumpa :laugh:

Har aldri tenkt over før at hun ville greid å gitt seg selv en omgang, men liker å tro at hun ikke gjør det :fnise:

Skrevet (endret)

HAHA, da er man desperat!

Blir jo en form for onani det også, så ser ikke helt hvorfor det skulle være desperat. Såfremt du ikke mener at fingring og runking er det også. ^^

Ei venninne av meg hadde fint greid det om hun hadde ønsket. Hun konkurrerer i turn, og har drevet med rytmisk gymnastikk fra hun var to år. Hun er som et slangemenneske, og plasserer lett hodet mellom bena, slik at du kan se ansiktet hennes ut fra rumpa :laugh:

Har aldri tenkt over før at hun ville greid å gitt seg selv en omgang, men liker å tro at hun ikke gjør det :fnise:

Hehe, ja da får du jo ihvertfall nå noe å tenke på nestegang hu tar party-trikset. ;)

Endret av Timza
  • Liker 2
Gjest Alohaa
Skrevet

Aldriprøvd, og aldri hørt om noen andre jenter som har det heller..Men gutter derimot..

Skrevet

Naturen er så viselig innrettet at menn har problemer med å suge seg selv.

Det er fordi de skal slippe å stå ovenfor en umenneskelig beslutning på slutten... :plystre:

Hvorfor kvinner ikke kan aner jeg derimot ikke...

...and That's why I don't swallow :skratte:

Gjest HarryDotter
Skrevet

...and That's why I don't swallow :skratte:

HÆÆÆÆ???? Svelger du ikke lillbilly????!!!

:fnise: :fnise: :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

HÆÆÆÆ???? Svelger du ikke lillbilly????!!!

:fnise: :fnise: :fnise:

Nei Harry, det gjør jeg ikke :)

Ville aldri falle meg inn engang :)

Som jeg har sagt før på forumet så er det lite jeg syns er så pent som det mannlige kjønnsorgan, og jeg ELSKER å suge.

Svelge nope, frister ikke!

Men jeg hadde jo gjort det om jeg var sammen med en som det var en big deal for. EN gang :fnise: :fnise:

Edit. Ikke kan jeg noe med sprutinga "overalt" heller...

Det plager meg ikke altså, men det gir meg NADA å bli " sprutet ned " :fnise: vil en mann ha seg en gang til så spruter han i alle fall ikke i ansiktet mitt! :fnise:

Jeg tuller ikke. Jeg mener det!

Endret av lillbilly
Gjest HarryDotter
Skrevet

Nei Harry, det gjør jeg ikke :)

Ville aldri falle meg inn engang :)

Som jeg har sagt før på forumet så er det lite jeg syns er så pent som det mannlige kjønnsorgan, og jeg ELSKER å suge.

Svelge nope, frister ikke!

Men jeg hadde jo gjort det om jeg var sammen med en som det var en big deal for. EN gang :fnise: :fnise:

har hørt damer som beskriver smaken og jeg skjønner svært godt at mange ikke svelger ;)

Bare kødda med deg i posten over vetu :fnise:

Skrevet

har hørt damer som beskriver smaken og jeg skjønner svært godt at mange ikke svelger ;)

Bare kødda med deg i posten over vetu :fnise:

Ja vet, men skjønner jo at man kan synes det er rart at jeg ikke gjør det mtp alt annet jeg gjør :fnise:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja vet, men skjønner jo at man kan synes det er rart at jeg ikke gjør det mtp alt annet jeg gjør :fnise:

Alle har sine grenser.....noen på de rareste ting ;) Selv jeg har mine :fnise: ...enda jeg anser meg selv for å være ganske fri

Skrevet

Alle har sine grenser.....noen på de rareste ting ;) Selv jeg har mine :fnise: ...enda jeg anser meg selv for å være ganske fri

Så sant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...