AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg er ei jente på 19 som for omtrent en måned siden ble introdusert til en mann på 25. Jeg studerer i utlandet, han er fra Italia, men skal være her i byen jeg studerer i 3mnd pga praksis i forbindelse med jobben sin (han er biolog). Long story short: jeg visste han bare skulle være her i 3mnd. Jeg er ikke ute etter noe forhold. Vi ble raskt knullevenner. Sexen er fantastisk, vi har gjerne sex 4-5 ganger om dagen, prøver alle stillinger og alt dette uten noen som helst forpliktelser. MEN i kveld fikk jeg vite at han har kjæreste hjemme i Italia. Han hadde sagt til en kompis av meg at "It's perfect that *mitt navn* goes home on vacation in July, because that's when my girlfriend comes to visit". Så han tror han kan drive å knulle meg frem til den stakkars uvitende kjæresten kommer og så knulle videre på henne?? NÅ dere, nå er det tid for litt hevn. Jeg har lyst til å få han til å svette litt. Tanken på at han tror han er så jævlig smart og at han har "everybody fooled" gjør meg skikkelig irritert. Senest i kveld tekstet han meg og ville at jeg skulle kommer over en times tid, men jeg sa jeg måtte lese. Dette er derimot planen for i morgen: Jeg tekster ham om kvelden. Litt dirtytalk, viser at jeg er kåt og ville komme over. Jeg kommer over. Dytter ham ned på senga og setter meg oppå han. Kysser han hett og lidenskapelig før jeg begynner å kle av ham. Deretter beveger jeg med nedover for å suge ham. Tar et godt fast grep rundt penisen hans, og slikker ham på hodet, før det plutselig sier stopp. Så kommer jeg opp, ser ham rett inn i øynene med et skikkelig sexy blikk før jeg lener meg frem til øret hans, biter det på en sexy måte for så og hviske "Say hey to your girlfriend for me;)". Deretter lar jeg han ligge der sprengkåt og fortvilet, mens jeg stikker hjem igjen. Hva syns dere? Noen som har et bedre forslag?? Anonymous poster hash: 69d25...1d5 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Det tror jeg må være den dårligste hevnen jeg har lest om her på kg. Det er mye bedre at du finner ut hvem jenta er og får sendt henne en beskjed. Da snakker vi hevn. Anonymous poster hash: d2afa...2b4 46
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Det tror jeg må være den dårligste hevnen jeg har lest om her på kg. Det er mye bedre at du finner ut hvem jenta er og får sendt henne en beskjed. Da snakker vi hevn. Anonymous poster hash: d2afa...2b4 Aner ikke hvordan jeg skal finne ut det. Han er ikke i et forhold på facebook, og ingen jenter på bilder osv skiller seg ut... Anonymous poster hash: a0f94...1b3
kråkefjas Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Hvorfor skal du gjøre noe som helst? Han har ikke brutt noen forpliktelser mot deg. Hevntankene dine er bare syke og kvalme. 14
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Hvorfor skal du gjøre noe som helst? Han har ikke brutt noen forpliktelser mot deg. Hevntankene dine er bare syke og kvalme. Er du helt latterlig? Selvfølgelig måtte det svaret komme fra en mann. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 15
kråkefjas Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 Er du helt latterlig? Selvfølgelig måtte det svaret komme fra en mann. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 "uten noen som helst forpliktelser." syntes jeg å lese. 6
Gjest Steamboat Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Selvfølgelig måtte det svaret komme fra en mann. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 Sånn er det gjerne med rasjonalitet... 6
Gjest Livmora Skrevet 17. juni 2014 #8 Skrevet 17. juni 2014 Det tror jeg må være den dårligste hevnen jeg har lest om her på kg. Det er mye bedre at du finner ut hvem jenta er og får sendt henne en beskjed. Da snakker vi hevn. Anonymous poster hash: d2afa...2b4 Jeg er enig i dette. Hva med å ta en titt på telefonen hans? Han må vel ha noen form for kommunikasjon med henne via meld eller telefonsamtaler. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #9 Skrevet 17. juni 2014 Aner ikke hvordan jeg skal finne ut det. Han er ikke i et forhold på facebook, og ingen jenter på bilder osv skiller seg ut... Anonymous poster hash: a0f94...1b3 Sjekk ut hans venner, hun er helt sikkert på listen. Anonymous poster hash: d2afa...2b4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #10 Skrevet 17. juni 2014 Er du helt latterlig? Selvfølgelig måtte det svaret komme fra en mann. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 Fra oss andre menn: Sorry. Du må gjøre det du kan for å finne ut hvem dama er og si fra til henne. Du finner det jo ut om du prøver hardt nok, særlig når han nevner denne dama i samtaler med en felles venn. Å ta hevn ved at han bare nesten får seg et ligg en kveld virker helt idiotisk. Anonymous poster hash: 7bc9c...8ab 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #11 Skrevet 17. juni 2014 "uten noen som helst forpliktelser." syntes jeg å lese. Det er vel ingen oppegående menn som har fuckfriends de puler på når de er i et forhold. Anonymous poster hash: d2afa...2b4 10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #12 Skrevet 17. juni 2014 Sørg for at du får tatt bildebevis av deg og han sammen i situasjoner som ikke kan bortforklares. Anonymous poster hash: d2afa...2b4 5
kråkefjas Skrevet 17. juni 2014 #13 Skrevet 17. juni 2014 Det er vel ingen oppegående menn som har fuckfriends de puler på når de er i et forhold. Anonymous poster hash: d2afa...2b4 Er det noe bedre å gjøre slemme ting med folk som ikke er oppegående? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #14 Skrevet 17. juni 2014 Tror jeg slår på stortromma og gjør det jeg hadde planlagt, men i tillegg finner ut hvem dama er og kontakter henne. Tar bare screenshot av alle samtalene vi har hatt med dirtytalk og sender det til henne i samme slenger. Er det hevn nok for dere ? Sounds good to me. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #15 Skrevet 17. juni 2014 Er det noe bedre å gjøre slemme ting med folk som ikke er oppegående? Er det bedre at han lurte ts? Anonymous poster hash: d2afa...2b4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #16 Skrevet 17. juni 2014 Ja, det vi hadde var helt uten forpliktelser, men jeg skal da for faen ikke være noen "side-bitch". Fyfaen så trashy. Hadde aldri i mitt liv lugget med noen jeg visste hadde kjæreste. Det er så ufattelig respektløst og det som gjør meg forbanna er hovedsaklig det faktum at han tror han slipper unna. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 4
kråkefjas Skrevet 17. juni 2014 #17 Skrevet 17. juni 2014 Er det bedre at han lurte ts? Anonymous poster hash: d2afa...2b4 Ingen forpliktelser betyr hva? 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #18 Skrevet 17. juni 2014 Tror jeg slår på stortromma og gjør det jeg hadde planlagt, men i tillegg finner ut hvem dama er og kontakter henne. Tar bare screenshot av alle samtalene vi har hatt med dirtytalk og sender det til henne i samme slenger. Er det hevn nok for dere ? Sounds good to me. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 Er du nødt til å slikke han? Jeg syns du nedverdiger deg da. Ellers høres det topp ut. Anonymous poster hash: d2afa...2b4 2
kråkefjas Skrevet 17. juni 2014 #19 Skrevet 17. juni 2014 Ja, det vi hadde var helt uten forpliktelser, men jeg skal da for faen ikke være noen "side-bitch". Fyfaen så trashy. Hadde aldri i mitt liv lugget med noen jeg visste hadde kjæreste. Det er så ufattelig respektløst og det som gjør meg forbanna er hovedsaklig det faktum at han tror han slipper unna. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 Ikke halvparten så trashy som å være bitter sjalu-bitch. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #20 Skrevet 17. juni 2014 Ingen forpliktelser betyr hva? Hva er det du ikke forstår, din pappskalle? Han informerte aldri meg om at han hadde kjæreste. Hadde han gjort det hadde saken vært en helt annen. Makan til brødhuet skal en lete lenge etter. Anonymous poster hash: a0f94...1b3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå