Gå til innhold

... ... ...


Gjest Ceciline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Trenger du barnevakt til en 15-åring? Uansett har man da ikke noen plikt til å stille opp når det ikke er egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, det er sårende fraskriver seg "ansvaret" de har. Når jeg prater med mine kollegaer, prater de kun om bArnebarn..., det er jo slike besteforeldre jeg ønsker mine barn... Dessverre er min svigermor opptatt av eksteriør, interiør, reiSer ifbm mannens jobb. De holder ofte store selskApeligheter Som ikke inkluderer familie....

Tja! Rett og Slett skuffet over besteforeldrenes labre engasjement.

Måtte visst bare få det ut. Sukk i natta..

Unnskyld at jeg ler, men de har overhodet ingen ansvar for dine barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Jeg forstår at det er trist at de ikke ønskene stille opp for barn og barnebarn.

Men det er valgfritt, så får de heller sitte der alene når de er gamle, og lure på hvorfor barnebarna ikke stiller opp, men besøker de to ganger i året.

Endret av Magdalene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som overhodet ikke har hjelp fra besteforeldre. Vi klarer oss likevel.

Mine foreldre og svigerforeldre bor på en annen kant av landet, og vi har ingen annen familie her. Altså ingen mulighet for gratis barnevakt. Besteforeldrene er engasjerte og interesserte, men altså ikke fysisk tilstede.

Men det trenger vi da heller ikke. Ja, vi må planlegge litt når den ene skal noe, og går kanskje glipp av litt. Ellers må vi belage oss på betalt barnevakt i ny og ne.

Når man får barn, er det jo ikke besteforeldrene sitt ansvar. Man må regne med å passe på barna sine selv.

Men det er jo forferdelig synd for barna, da, som ikke får så god kontakt med sine besteforeldre som de kunne ha fått. Jeg vokste selv opp i enn annen landsdel enn mine besteforeldre, og jeg kjente dem omtrent ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...