Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #1 Skrevet 20. juni 2004 skal ut på tur men vet ikke hvor og vil ikke ha en dyr tur... vil til syden så klart.. men tenkte å ta ne slik restplass, men spesifisert aldri gjort dette før og noen som vet noe som jeg burde vite om dette? noe jeg burde passe på? noen vet om noen gode steder det er å finne restplasser? nettet, tven,reisebyråene? om jeg finner en slik restplass feks på lanzarote er man sikret da at man får et av de hotellene som er å finne under feks sagas sider når det gjelder lanzarote, eller får man andre hoteller som ikke står i katalogen engang?
Gjest Poirot Skrevet 20. juni 2004 #2 Skrevet 20. juni 2004 Lang link om dette for ikke så lenge siden, prøv å søk på "restplasser" Eks her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...t=80767&start=0
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #5 Skrevet 25. juni 2004 Hvis du bestiller restplass, kan du stort sett ikke velge hotell selv, og kan risikere å bli plassert på et hotell som ikke står i katalogen til reiseoperatøren. Men ærlig talt, hva gjør det??? De aller fleste er heldige uansett. Hvis du vil være safe, må du bestille god tid i forveien, og gjerne betale mye mer.
Bokalven Skrevet 25. juni 2004 #6 Skrevet 25. juni 2004 Hvis du bestiller restplass' date=' kan du stort sett ikke velge hotell selv, og kan risikere å bli plassert på et hotell som ikke står i katalogen til reiseoperatøren. Men ærlig talt, hva gjør det??? De aller fleste er heldige uansett. [/quote'] Det er sant. Dessuten, hotellet er vel stort sett bare stedet man sover på, så om det ikke er i øverste klasse, bør det neppe gjøre så mye? Men det er klart, kommer ann på hva man er ute etter. Tipper vi satser på restplass i år.
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #7 Skrevet 25. juni 2004 Skulle ønske jeg hadde tid, jeg.... For meg trenger hotellet bare å ha seng og dusj, så er jeg egentlig fornøyd (litt overdrevet, men dog).
Julie Skrevet 25. juni 2004 #8 Skrevet 25. juni 2004 Enig. Så lenge det er RENT gjør det ingenting om standarden ellers er dårlig.
Gry Skrevet 25. juni 2004 #9 Skrevet 25. juni 2004 Har du forsøkt våre reisesøk? Her finner du både restplasser og ordinære reiser, samt mulighet til å sammenligne pris hos forskjellige turoperatører. http://www.kvinneguiden.no/reiseliv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå