Gå til innhold

Jeg gidder ikke knulle lenge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja du leste rett.

Når jeg har sex med dama så orker jeg ikke knulle så lenge. Synes at blir det mer enn 15 min knulling så er det bare slit og man blir gjennomvåt av svette. Forfor drøye det så lenge? Bare få den utløsningen og orgasmen for begge fortest mulig så får man bare ligge å kose og slappe av etterpå.

Flere som har det slik?



Anonymous poster hash: 4d53a...e67
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

15 min? Ekke et gjennomsnittlig samleie bare to eller noe slikt? HINGSTEN

hva? :grine::sjokkert:

hørtes veldig lite ut,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du leste rett.

Når jeg har sex med dama så orker jeg ikke knulle så lenge. Synes at blir det mer enn 15 min knulling så er det bare slit og man blir gjennomvåt av svette. Forfor drøye det så lenge? Bare få den utløsningen og orgasmen for begge fortest mulig så får man bare ligge å kose og slappe av etterpå.

Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: 4d53a...e67

Har du spurt dama hva hun synes? Det er vel strengt tatt bare hennes og din mening om saken som betyr noe ;-)

Anonymous poster hash: 5f51c...34a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du leste rett.

Når jeg har sex med dama så orker jeg ikke knulle så lenge. Synes at blir det mer enn 15 min knulling så er det bare slit og man blir gjennomvåt av svette. Forfor drøye det så lenge? Bare få den utløsningen og orgasmen for begge fortest mulig så får man bare ligge å kose og slappe av etterpå.

Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: 4d53a...e67

Dere skal jo begge bidra til knullingen, ikke bare du...

15 min hadde jeg ikke funnet meg i i det daglige.

15 minutter er som en kjappis å regne...

hva? :grine::sjokkert:

hørtes veldig lite ut,

To minutter, da hadde jeg gått på veggene, så helt enig Lurven, det er lite!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg TS. Jeg blir alltid lei etter rundt et kvarters tid jeg også.

(Og det er ingen sammenheng med om jeg synes partneren er svært god eller mindre god å gjøre)



Anonymous poster hash: be9e7...d21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige. Partneren min kommer ganske fort, så vi bruker heller lang tid på forspill og kos etterpå. Det passer meg perfekt, for jeg blir også lei når menn skal dra selve penetreringen ut i det uendelige.

Anonymous poster hash: d0ccc...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne. Mellom 15- 30 minutter med penetrering er helt ok :). Hvis det varer alt for lenge kan jeg bli sår og bli mindre våt.

Men han skal naturligvis slippe å gjøre hele jobben alene, jeg har da også muskler å bidra med og ikke alle stillinger krever like mye av ham ;).



Anonymous poster hash: b6d7e...8f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Greier du ikke holde igjen lenger? 15 min er fint det, da må man gjerne ha fått en orgasme eller flere først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har det slik jeg også, TS!

Om vi har holdt på lenge spørr jeg etterhvert on han kan holde på i evigheter (langt unna orgasmen), hvis han sier ja så bare.. meh, jeg er ferdig :fnise:

Jeg kommet aldri under sex da!

Vil heller kose ja. :)

Anonymous poster hash: 8bf58...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Det handler i hovedsak om kvaliteten på økta for meg. Det gjør absolutt ingenting om det blir en 5 minutters het sexøkt! (Jeg foretrekker det). Heller det enn en halvtimes, lang, sliten og kjedelig en.

Endret av lillelarve
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker at det går nokså kjapt jeg også, ellers sliter jeg med at jeg blir sår, og da orker jeg ikke sex så ofte. Så heller ofte, uten at det varer så lenge, enn at jeg blir sår og må vente en dag eller to før neste runde.

Anonymous poster hash: 17e8e...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig samleie fra penetrering til utløsning er 7-10 minutter.

Mye mer enn 15? Jeg er utålmodig. Orker ikke å holde på i evigheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min påstår at han får bedre orgasme jo lenger tid det tar. Gjør det ikke det for deg, er det jo forståelig. Det skal ellers sies at jeg jammen meg jobber som et dyr selv - jeg blir nok mest svett -og det er helt herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Whitestripes

Ja du leste rett.

Når jeg har sex med dama så orker jeg ikke knulle så lenge. Synes at blir det mer enn 15 min knulling så er det bare slit og man blir gjennomvåt av svette. Forfor drøye det så lenge? Bare få den utløsningen og orgasmen for begge fortest mulig så får man bare ligge å kose og slappe av etterpå.

Flere som har det slik?

Anonymous poster hash: 4d53a...e67

Hvis du føler det sånn, så gjør dere det helt feil. Jeg kan forstå det hvis dere kun har sex i misjonæren, dama ligger der som en potetsekk og du sager på. Det vil de fleste synes er kjedelig og trått. Det høres ut som dere kan trenge noen nye impulser og inspirasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det handler i hovedsak om kvaliteten på økta for meg. Det gjør absolutt ingenting om det blir en 5 minutters het sexøkt! (Jeg foretrekker det). Heller det enn en halvtimes, lang, sliten og kjedelig en.

Foretrekker at det går nokså kjapt jeg også, ellers sliter jeg med at jeg blir sår, og da orker jeg ikke sex så ofte. Så heller ofte, uten at det varer så lenge, enn at jeg blir sår og må vente en dag eller to før neste runde.

Anonymous poster hash: 17e8e...851

Gjennomsnittlig samleie fra penetrering til utløsning er 7-10 minutter.

Mye mer enn 15? Jeg er utålmodig. Orker ikke å holde på i evigheter.

Så flott å høre at det finnes noen damer som syntes det er ok :blomst: ...Har alltid hatt så komplekser med akkurat det med utholdenheten :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...