AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Hei! Jeg har tenkt å først og fremst operere nesa, men har også planer om å ta fettsuging av flankene mine. Ja, dette har jeg tenkt grundig over, og jeg er helt sikker på det. :-) Jeg har vært i kontakt med Aleris og spurt litt om man får rabatt dersom man tar flere inngrep sammen, og de sa at det får man. Jeg spurte om hvor mange prosent man får, men det fikk jeg ikke noe klart svar på... Såå heg lurer, er det noen her som vet hvor stor rabatten blir? Hvor gjorde dere inngrepene? Takker for svar.Anonymous poster hash: 86545...927 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Dette lurer jeg også på. Vil gjerne vite om det er snakk om 5% eller 25% liksom. De kan vel si sånn ca. Anonymous poster hash: 3d9b3...2e4
Cessa74 Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Jeg fikk iallefall rabatt på colusseumklinikken (Teres heter det vel nå?) på Majorstua i Oslo. Tok bukplastikk og samtidig strammet jeg opp huden under øynene. Husker ikke eksakt, men mener jeg fikk 3000 i rabatt. Fikk også 2000 i rabatt da jeg kom tilbake et par år senere for å ta en brystforstørrelse. Jeg ville tatt det opp med kirurgen under konsultasjon (ikke via mail, da det er sekretærer som svarer på mail og de har ikke myndighet til å gi rabatter).
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Takk for svar! Kanskje lurt å snakke med kirurgen ja.. Men tingen er at jeg helst vil vite ca. prisantydning før jeg kommer så langt..Anonymous poster hash: 86545...927
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #5 Skrevet 3. juli 2014 Løfter innlegget litt, jeg! :- ) noen flere? blir veldig glad for svar! Anonymous poster hash: 86545...927
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå