Gå til innhold

Hvor lenge er mailen blokkert(feil passord)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev inn feil passord for mange ganger, og nå ble den blokkert. Jeg har det riktige passordet men kommer fortsatt ikke inn, og må lese en viktig melding i dag!! Tar det 1 time før jeg kan logge på igjen, eller er det sånn at jeg må kontakte de?

For noe drit.

Anonymous poster hash: 24326...086
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Den er blokkert helt til du gjenoppretter et nytt passord. På innloggingssiden er det som regel en link der det står glemt passord. Du må svare på sikkerhetsspørsmålene som du la inn da du opprettet mailen eller du får en kode på en annen mailadresse du har linket til kontoen, eller på telefonen om du har registrert nummeret ditt. Deretter må du opprette et nytt passord. Det gamle passordet ditt kan du ikke lenger bruke.

AnonymBruker
Skrevet

Den er blokkert helt til du gjenoppretter et nytt passord. På innloggingssiden er det som regel en link der det står glemt passord. Du må svare på sikkerhetsspørsmålene som du la inn da du opprettet mailen eller du får en kode på en annen mailadresse du har linket til kontoen, eller på telefonen om du har registrert nummeret ditt. Deretter må du opprette et nytt passord. Det gamle passordet ditt kan du ikke lenger bruke.

jeg fikk nytt passord på gammel mail, men det går fortsatt ikke.

Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Hvilken mail har du? outlook? gmail? Som regel er det en link du må trykke på og så skrive inn et nytt passord i det nye vinduet før du kan logge på.

AnonymBruker
Skrevet

logget inn på outlook, mailen har live.no

Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet (endret)

Du kan fylle ut et skjema der du skriver opp mailadressen som du trenger nytt passord til og mailen du vil ha linken til å opprette det nye passordet til. Det tar en stund, men som regel ikke mer enn en time.

Endret av Lindiana
AnonymBruker
Skrevet

Takk fikk det endelig til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...