AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg skrev inn feil passord for mange ganger, og nå ble den blokkert. Jeg har det riktige passordet men kommer fortsatt ikke inn, og må lese en viktig melding i dag!! Tar det 1 time før jeg kan logge på igjen, eller er det sånn at jeg må kontakte de? For noe drit. Anonymous poster hash: 24326...086
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Den er blokkert helt til du gjenoppretter et nytt passord. På innloggingssiden er det som regel en link der det står glemt passord. Du må svare på sikkerhetsspørsmålene som du la inn da du opprettet mailen eller du får en kode på en annen mailadresse du har linket til kontoen, eller på telefonen om du har registrert nummeret ditt. Deretter må du opprette et nytt passord. Det gamle passordet ditt kan du ikke lenger bruke.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Den er blokkert helt til du gjenoppretter et nytt passord. På innloggingssiden er det som regel en link der det står glemt passord. Du må svare på sikkerhetsspørsmålene som du la inn da du opprettet mailen eller du får en kode på en annen mailadresse du har linket til kontoen, eller på telefonen om du har registrert nummeret ditt. Deretter må du opprette et nytt passord. Det gamle passordet ditt kan du ikke lenger bruke. jeg fikk nytt passord på gammel mail, men det går fortsatt ikke. Anonymous poster hash: 24326...086
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Hvilken mail har du? outlook? gmail? Som regel er det en link du må trykke på og så skrive inn et nytt passord i det nye vinduet før du kan logge på.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 logget inn på outlook, mailen har live.no Anonymous poster hash: 24326...086
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 17. juni 2014 #6 Skrevet 17. juni 2014 (endret) Du kan fylle ut et skjema der du skriver opp mailadressen som du trenger nytt passord til og mailen du vil ha linken til å opprette det nye passordet til. Det tar en stund, men som regel ikke mer enn en time. Endret 17. juni 2014 av Lindiana
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #7 Skrevet 17. juni 2014 Takk fikk det endelig til ! Anonymous poster hash: 24326...086
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå