Gå til innhold

Hva beveger seg i magen min?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nederst i magen, altså i området under navelen og litt til venstre har det vært stor bevegelse i dag, kan til og med se bevegelsen på utsiden.

Hva i all verden kan det være? Har vært gravid før, og det kjennes i grunnen ut som harde spark. Men jeg er ikke gravid nå.

Luft? Kan det virkelig føre til så store bevegelser?

Anonymous poster hash: 7ec7e...814

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du den samme som skrev noe lignende for noen uker eller måneder siden?

Anonymous poster hash: 78333...6df
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS.

Nei. Hva kom de frem til der da?

Anonymous poster hash: 7ec7e...814

AnonymBruker
Skrevet

Luft. Helt vanlig.

Anonymous poster hash: cfca2...12d
AnonymBruker
Skrevet

Fantomspark?

Bendelorm eller lignende parasitt?

Baby?

Anonymous poster hash: 7e81a...713
AnonymBruker
Skrevet

Se ann hvordan det er etter avføring, så er det sikkert borte!

Anonymous poster hash: df580...7dd

Skrevet (endret)

TS

Det ser og kjennes ut som muskelsammentrekninger. Sånn man ofte får ved øye (leamus) men dette er mye sterkere. Ser tydelig at det "knyter" seg og pullserer.

Og der glemte jeg å huke av for anonym :P

Endret av Miss Lucky
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS

Det ser og kjennes ut som muskelsammentrekninger. Sånn man ofte får ved øye (leamus) men dette er mye sterkere. Ser tydelig at det "knyter" seg og pullserer.

TS

Tror det er en bebbeh. :) Gratulerer, du er gravid!!!

Anonymous poster hash: ea10a...c7f

AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg hadde det der og trodde det var noe galt med aortaåren, viste seg at det bare var avføring og/eller luft som ble borte etter jeg gikk på do ;)

Anonymous poster hash: df580...7dd

Skrevet

Hehe. Nei jeg er rimelig sikker på at det ikke er en bebis. Hadde mensen for 3 dager siden :P

Og hadde jeg vært gravid måtte jeg vært LANGT på vei så kraftig som denne bevegelsen/sammentrekningen er

Skrevet

En venninne av meg opplevde det en gang og gikk til legen som knadde og masserte litt på magen hennes. Hun sa at hun aldri hadde bajsa så mye på så kort tid, og etterpå var det borte :icon_lol:

Så det kan være avføring? Luft?

Gjest Evans
Skrevet

Mat/avføring tror jeg det er. Da jeg var veldig tynn hadde jeg en bul på venstre side, akkurat som du beskriver. Spurte faktisk legen om det, og det var bare tarmen som var full :)

Se også en lignende tråd om samme tema her på Kg.

Skrevet

Ja mulig det er avføring eller luft, synst bare den pulserende sammentrekningen var litt merkelig.

Skrevet

Kan være en del av tarmen m/innhold du ser. Tykktarmen trekker seg sammen for å dytte avføringen nedover mot endetarmen, og det kan se ut som pulsering. Hvis det imidlertid er følbar pulsering (som pulsen din) i bulen, bør du oppsøke lege.

Skrevet

Det er ikke konstant pulsering. Det kommer og går som en slags rie, uten at det er vondt.

Her om dagen lurte typen min på hva som sparket han i hodet når han lå på magen min, men det var midt i magen og kom konstant med jevne "slag", dette var vel bare hovedpulsåren og har sikkert ingen sammenheng med den rare bevegelsen i dag.

Skrevet

Hvor langt ned går egentlig tarmene? Noen som kan linke til et bilde som viser div organer og innvoller?

Er rimelig sikker på at dette ikke er luft eller mat, men en krampe av et slag. Er på ca samme sted jeg får vondt under eggløsning, så er vel eggstokkene som ligger der?

Har i løpet av dagen hatt samme bevegelse/krampe andre steder på kroppen også.

Skrevet

Ligger de på hele fremsiden, og helt ned ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...