AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg vurderer plastblomster på terrassen i år fordi jeg ikke kommer til å være hjemme nok til å kunne passe på ekte planter. Blir de veldig falmet og fort stygge i sol og regn? Jeg vil bare at det skal se litt pent og stelt ut, pynte og friske litt opp. Noen som vet? (Ja, ekte er selvfølgelig mye mye finere, men det er ikke en mulighet.) Anonymous poster hash: 901e3...03e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Jeg vurderer plastblomster på terrassen i år fordi jeg ikke kommer til å være hjemme nok til å kunne passe på ekte planter. Blir de veldig falmet og fort stygge i sol og regn? Jeg vil bare at det skal se litt pent og stelt ut, pynte og friske litt opp. Noen som vet? (Ja, ekte er selvfølgelig mye mye finere, men det er ikke en mulighet.) Anonymous poster hash: 901e3...03e Jeg har ikke erfaring, men har jo sett plastblomster ute, på gravsteder o.l. som ikke er falmet. Er selvvanningspotter og noen planter som ikke trenger hyppig stell et alternativ? Anonymous poster hash: 3e544...d62
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Jeg vurderer plastblomster på terrassen i år fordi jeg ikke kommer til å være hjemme nok til å kunne passe på ekte planter. Blir de veldig falmet og fort stygge i sol og regn? Jeg vil bare at det skal se litt pent og stelt ut, pynte og friske litt opp. Noen som vet? (Ja, ekte er selvfølgelig mye mye finere, men det er ikke en mulighet.) Anonymous poster hash: 901e3...03e Her: "UV coated Cemetery and Garden silk flowers that will out last any other silk flower in today's market place.Our coated silk flowers will last up to 1 year in all types of weather." Nydelige blomster http://www.outdoorsilkflowers.com/ Anonymous poster hash: 3e544...d62
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #4 Skrevet 17. juni 2014 Har en selvvanningspotte faktisk og hadde også etpar hardføre planter som overlevde mot alle odds ifjor så kunne kjøpt disse i år også, men skal antagelig låne ut leiligheten endel og fikk lyst til å gå for noe litt mer utradisjonelt og lettstelt i år. Sjekket plantasjen og de har noen brukbare faktisk, så tenker å gå for en blanding av blomster og grønne. Det er jo selvfølgelig mye finere med ekte, men det er bedre med falske enn helt tomme kasser tenker jeg. Pynter litt opp ihvertfall, tror nesten jeg har bestemt meg! Anonymous poster hash: 901e3...03e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Har en selvvanningspotte faktisk og hadde også etpar hardføre planter som overlevde mot alle odds ifjor så kunne kjøpt disse i år også, men skal antagelig låne ut leiligheten endel og fikk lyst til å gå for noe litt mer utradisjonelt og lettstelt i år. Sjekket plantasjen og de har noen brukbare faktisk, så tenker å gå for en blanding av blomster og grønne. Det er jo selvfølgelig mye finere med ekte, men det er bedre med falske enn helt tomme kasser tenker jeg. Pynter litt opp ihvertfall, tror nesten jeg har bestemt meg! Anonymous poster hash: 901e3...03e Så flott! Lykke til med innkjøp og pynting, og utleie, og god ferie! Anonymous poster hash: 3e544...d62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå