julie08 Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Hei. Det er en gutt jeg har snappa med på snapchat i en god stund nå, og han har spurt om å møtes mange ganger. Jeg møtte han en gang i fylla for litt siden, og da snakka han hele tiden om at vi skulle finne en "køye". Vi bor en halvtime unna hverandre, og han kjørte hit. Det virker som om han bare vil ha sex, og jeg blir usikker på om han kommer til å ha sex med meg en gang bare og ikke snakke mer med meg igjen. Jeg vil bli bedre kjent med han, men jeg vil også ha sex med han. Jeg føler at hvis jeg møter han en gang og ikke har sex med han så vil han ikke møte meg mer. Noen tips?
Beach Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Det er ikke sikkert han kutter kontakten med deg hvis dere velger å ha sex tidlig, men det er stor sannsynlighet for at det er det han ønsker av deg, og kun det. Jeg har erfart at hvis fyren synes du er attraktiv og en bra jente, vil de møte deg igjen uansett. Personlig har jeg hatt en del sex med menn jeg ikke kjenner så altfor bra, men absolutt alle har villet møte meg igjen. De fleste har til og med villet mer. Derfor forstår jeg ikke jentene som sier at de nærmest ble kastet på dør om morgenen etter en ONS. De var vel ikke så bra likevel, tenker jeg.
Uredd Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Hei. Det er en gutt jeg har snappa med på snapchat i en god stund nå, og han har spurt om å møtes mange ganger. Jeg møtte han en gang i fylla for litt siden, og da snakka han hele tiden om at vi skulle finne en "køye". Vi bor en halvtime unna hverandre, og han kjørte hit. Det virker som om han bare vil ha sex, og jeg blir usikker på om han kommer til å ha sex med meg en gang bare og ikke snakke mer med meg igjen. Jeg vil bli bedre kjent med han, men jeg vil også ha sex med han. Jeg føler at hvis jeg møter han en gang og ikke har sex med han så vil han ikke møte meg mer. Noen tips? Bekymringene dine er reelle, men jeg tror ikke det er så mye du kan gjøre fra eller til. Enten har dere sammenfallende mål eller så har dere det ikke. Det er jo bare en måte å finne det ut på... I verste fall får du deg et ligg...
julie08 Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2014 Det er ikke sikkert han kutter kontakten med deg hvis dere velger å ha sex tidlig, men det er stor sannsynlighet for at det er det han ønsker av deg, og kun det. Jeg har erfart at hvis fyren synes du er attraktiv og en bra jente, vil de møte deg igjen uansett. Personlig har jeg hatt en del sex med menn jeg ikke kjenner så altfor bra, men absolutt alle har villet møte meg igjen. De fleste har til og med villet mer. Derfor forstår jeg ikke jentene som sier at de nærmest ble kastet på dør om morgenen etter en ONS. De var vel ikke så bra likevel, tenker jeg. Jeg får ta sjansen, kanskje jeg er like heldig som deg
Beach Skrevet 17. juni 2014 #5 Skrevet 17. juni 2014 Jeg får ta sjansen, kanskje jeg er like heldig som deg Ja, det får vi håpe! Hvis han ikke ønsker å møte deg igjen er han uansett ikke en person du vil ha i livet ditt!
julie08 Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2014 Ja, det får vi håpe! Hvis han ikke ønsker å møte deg igjen er han uansett ikke en person du vil ha i livet ditt! Nei, det er sant! Men han er såå kjekk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå