AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Jeg var hos tannlegen i dag og fikk beroligende (premed kaller de det vist). En liten pille som skulle hjelpe meg gjennom tannlegetimen. Så ser jeg på regningen at denne er satt opp til 450 kroner!!!!! Kan det virkelig stemme eller er det en feil tror dere? Er ikke det en utrolig stiv pris på en liten pille? Skal ta en telefon i morgen for å forsikre meg om at det er riktig pris, isåfall går jeg heller til legen eller prater med noen bekjente neste gang kontra å betale den summen for en liten tbl.. Anonymous poster hash: 10cd5...8e3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Det skulle ikke forundre meg om de skulle ha såpass, men jeg synes jo egentlig det hørtes litt i overkant ut. Synes du skal ringe. Anonymous poster hash: 29fbe...83e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #3 Skrevet 17. juni 2014 Jeg syns det var utrolig stiv pris, mener jeg betalte under 100 kroner sist, for 3 år siden.. Men 450 kroner er drøyt.. Jeg har hatt to timer nå der jeg fikk beroligende og da er det jo 900 kroner bare der liksom, for en liten pille som man sikkert ikke betaler mer enn 60 kroner for 10 på apoteket liksom.. Ja skal ringe i morgen og høre omd et.. TS Anonymous poster hash: 10cd5...8e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå