Gå til innhold

Har jeg slapt underliv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.
Dette er egentlig noe som har plaget meg helt siden min aller første kjæreste som jeg fikk i 8ende klasse. Vi var sammen, hadde god sex tror jeg? Var jo egentlig ikke klar, men hadde sex med han for at han skulle bli glad, og han kom hver gang. Det som plager meg i ettertid, er at han hadde fortalt til en kompis av meg at jeg var slapp i underlivet for å være jomfru elns. Og etter jeg ble fortalt det, så har jeg hatt utrolig store problemer med å ha sex, i frykt og redd for at partneren min ikke skal synes at jeg er trang nok.

Etter jeg fikk vite det, har jeg slitt utrolig mye med sex, jeg nyter den ikke fordi alt jeg venter på er at han skal komme og hvis det tar lang tid blir jeg fylt med angst om at underlivet mitt ikke er godt nok. Etter dette har jeg faktisk aldri fått en gutt til å komme, bortsettfra ved suging. Jeg kniper for at underlivet mitt skal bli tightere, men jeg tror egentlig at grunnen til at jeg ikke får noen til å komme er fordi jeg er i den alderen hvor alle gutter runker utrolig hardt og ofte, noe jeg vet at den første typen min ikke gjorde..

Så værsåsnill, hvordan kan jeg vite om underlivet mitt er slapt eller ikke? Jeg trenger bare en eller annen måte for å vite det, er utrolig redd for at jeg ikke er bra nok og dette plager meg utrolig mye. Jeg er forresten 16 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dette plager deg veldig ville jeg ventet med sex, til du er mer moden. Da er også sannsynligheten større for at du finner deg en moden mann, som ikke ville sagt slike ting om underlivet til kjæresten.

Har du sex med hvemsomhelst i dag, eller nyter du sex med en fast partner som bryr seg om deg? Det er STOR forskjell! Sex med hvemsomhelst gir deg faktisk ingenting, og det kan du like godt bare la være, dersom det plager deg.

Du er 16 år. og har mest sannsynlig ikke et slapt underliv. Din første kjæreste hadde nok ikke så mye erfaring, og kanskje han var litt dårlig utstyrt. ;)

• Liker 3
Skrevet

Dersom dette plager deg veldig ville jeg ventet med sex, til du er mer moden. Da er også sannsynligheten større for at du finner deg en moden mann, som ikke ville sagt slike ting om underlivet til kjæresten.

Har du sex med hvemsomhelst i dag, eller nyter du sex med en fast partner som bryr seg om deg? Det er STOR forskjell! Sex med hvemsomhelst gir deg faktisk ingenting, og det kan du like godt bare la være, dersom det plager deg.

Du er 16 år. og har mest sannsynlig ikke et slapt underliv. Din første kjæreste hadde nok ikke så mye erfaring, og kanskje han var litt dårlig utstyrt. ;)

Jeg har meningsfull sex, og jeg er egentlig veldig moden og kåt ofte. Jeg er kåt helt til vi putter den inn, det er da jeg kjenner at angsten kommer.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er egentlig veldig moden

16 åringer som sier dette om seg selv er veldig sjeldent veldig modne. ;)

Det er ikke modent å bekymre seg over noe en kjæreste i åttende klasse sa. Det som er modent er å tenke at han mest sannsynlig var veldig usikker på seg selv, og sa ting som ikke var sant. Deretter kommer man over det, og man lar det ikke styre livet i en sånn grad du beskriver her.

Anonymous poster hash: 3eb10...485

• Liker 4
Skrevet (endret)

16 åringer som sier dette om seg selv er veldig sjeldent veldig modne. ;)

Det er ikke modent å bekymre seg over noe en kjæreste i åttende klasse sa. Det som er modent er å tenke at han mest sannsynlig var veldig usikker på seg selv, og sa ting som ikke var sant. Deretter kommer man over det, og man lar det ikke styre livet i en sånn grad du beskriver her.

Anonymous poster hash: 3eb10...485

Mennesker reagerer forskjellig på ting. Jeg snakker her om et problem jeg har fått, og jeg har overtenkt det. Så ikke kom her og si at jeg ikke er moden som sier dette om meg selv, fordi det finnes mennesker her i verden som ikke er så sikre på seg selv uansett alder og "modenhet". Alle(iallefall de fleste) har komplekser, og de er forskjellige fra person til person. Dette har gått utover mitt liv, og mine tanker om sex, kanskje du ikke hadde brydd deg, men det gjør jeg.

Endret av kitchenwhore
AnonymBruker
Skrevet

Du er 16 år. Knip igjen noen år til for du høres langt ifra moden nok til å ha sex.

......men du kan kjøpe en diger squash og trøkke den oppi dåsa, detter den ut er du for svær.

Anonymous poster hash: c51f7...1ed
Skrevet

Du er 16 år. Knip igjen noen år til for du høres langt ifra moden nok til å ha sex.

......men du kan kjøpe en diger squash og trøkke den oppi dåsa, detter den ut er du for svær.

Anonymous poster hash: c51f7...1ed

Haha, menneskeheten altså.

Meningen med dette innlegget var ikke å få vite hvor moden eller ikke jeg var, jeg lurte på hvor vid det er normalt å være i underlivet. Så værsåsnill, hold kjeft om det bullshitet om modenhet fordi helt ærlig gir jeg faen i hva dere tenker om meg og min rangering på på hvor moden jeg er.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, hvor mange har du hatt sex med egentlig? Det høres jo ut som om du har pult en hel skokk!

Anonymous poster hash: 62eb1...509
Skrevet

Herregud, hvor mange har du hatt sex med egentlig? Det høres jo ut som om du har pult en hel skokk!

Anonymous poster hash: 62eb1...509

Har vært sammen med 3 stk, og har hatt sex med dem. Har hatt sex med to andre som jeg ikke har vært sammen med.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har vært sammen med 3 stk, og har hatt sex med dem. Har hatt sex med to andre som jeg ikke har vært sammen med.

Med tanke på nicket ditt, er det nærliggende å gjøre seg tanker.

Hvis du er så urolig for tilstanden i underlivet ditt, er det mer nyttig å oppsøke lege enn å spørre på et forum. Hvordan skulle det være til hjelp, tenkte du?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

Med tanke på nicket ditt, er det nærliggende å gjøre seg tanker.

Ser den. Mislykket forsøk på å være morsom:)

Skrevet (endret)

Du er ikke vid. Du er bare 16 år. Og den ekskjæresten som sa dette burde du ha gitt en saftig ørefik for å være så frekk og umoden og lyve om deg. Hvor gammel var han forresten?

Hadde jeg vært mor til den gutten og fått vite at han hadde hatt sex med en åttende klassing hadde jeg gitt han den ørefiken selv, en kraftig utskjelling og tvunget han med meg til deg og fått han til å si unnskyld i påhør av deg, dine foreldre og hans far.

Endret av Evel
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde sikkert liten kuk.

Anonymous poster hash: 64511...b5c

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ikke hør på den unggutten, han er umoden barnslig som sier slikt til sine venner.

Du er bare 16 år og sannsynligvis ikke noe vid i det hele tatt.

Klem til deg :hug:

Skrevet

Du er ikke vid. Du er bare 16 år. Og den ekskjæresten som sa dette burde du ha gitt en saftig ørefik for å være så frekk og umoden og lyve om deg. Hvor gammel var han forresten?

Hadde jeg vært mor til den gutten og fått vite at han hadde hatt sex med en åttende klassing hadde jeg gitt han den ørefiken selv, en kraftig utskjelling og tvunget han med meg til deg og fått han til å si unnskyld i påhør av deg, dine foreldre og hans far.

Takk for endelig et seriøst svar. :)

Han var 16 på den tiden. Han sa dette etter at jeg hadde slått opp, han var vel kanskje litt bitter og ville ta igjen på noe vis. Noe han tydligvis fikk til veldig bra.

Skrevet

Ikke hør på den unggutten, han er umoden barnslig som sier slikt til sine venner.

Du er bare 16 år og sannsynligvis ikke noe vid i det hele tatt.

Klem til deg :hug:

Tusentakk :hug:

Skrevet (endret)

Takk for endelig et seriøst svar. :)

Han var 16 på den tiden. Han sa dette etter at jeg hadde slått opp, han var vel kanskje litt bitter og ville ta igjen på noe vis. Noe han tydligvis fikk til veldig bra.

Han fikk deg til å bli usikker ja. Men husk at han er den mest usikre her. Du var den som dumpet han, og jeg antar du dumpet han for en god grunn. :hug:

Ps, ikke finn deg i at gutter bruker deg som en knulledukke. Sex skal være på begges premisser, og den beste sexen begynner rolig. Altså ikke noe kaninknulling.

Endret av Evel
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje det bare var han som hadde lite utstyr, ha-ha :fnise: Nei, men seriøst. Du har sikkert ikke slapt underliv. Om du eventuelt vil "stramme det opp", så kan du jo gjøre knipeøvelser, og etterhvert knipe under samleie.

Skrevet

Kanskje det bare var han som hadde lite utstyr, ha-ha :fnise: Nei, men seriøst. Du har sikkert ikke slapt underliv. Om du eventuelt vil "stramme det opp", så kan du jo gjøre knipeøvelser, og etterhvert knipe under samleie.

Kanskje det var det :icon_lol:

Okei, jeg får vel prøve, men hjernen min har bare blitt helt obsessed på at jeg er vid. Men det er vel sikkert helt feil som dere sier

Skrevet

En åttendeklassing aner ikke hvordan ei fitte skal føles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...