AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 Noen som har erfaringer med å bo i utlandet, f.eks Brasil? Hvilke forberedelser gjorde dere? Jobbet dere der, eller bare sparte masse penger i forkant? Jeg har et år igjen av studier, og etter det har jeg utrolig lyst å tilbringe et år ca i Brasil, elelr et annet sted men usikker på hvordan å gå frem. Anonymous poster hash: ce5ef...b56
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 Ja, det har jeg vel. Jeg gjorde latterlig lite forberedelser, men litt sparepenger hadde jeg da. Jeg tar med meg jobben uansett hvor jeg er hen, så det er greit nok. Trenger bare en internettforbindelse. Det er noen år siden jeg dro. Jeg vet ikke helt hva jeg kan hjelpe deg med, siden du har lite spesifikke spørsmål. Hva føler du er vanskelig? Anonymous poster hash: f7af4...d32
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har ikke jobb jeg kan at med meg. Jeg tenker litt sånn hvordan finner man et sted å bo, hvordan får man det til økomisk? man bør kanskje ha satt av en del penger i forkant? Hvordan starter man! Anonymous poster hash: ce5ef...b56
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 OK, Jeg er ikke kritisk her, bare trenger og forstår situasjonen din. Kan du portugisisk? Anonymous poster hash: f7af4...d32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå