Gjest Blue Ivy. Skrevet 16. oktober 2015 #1861 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg synes ikke at det er lite jeg heller, men trodde faktisk at det var mer siden hun var nummer én på lista. Ser den, men som er blitt sagt, så er hun elendig til å reklamere for ting . Da synes jeg SE er mye bedre.
michaeline__07 Skrevet 16. oktober 2015 #1862 Skrevet 16. oktober 2015 jeg er vanligvis ikke den som gidder å kritisere slikt. folk får gjøre som de vil i grunn, men blogger lignende hennes blogg er så lite interessant. også skriver de om "jobben sin" som om at dette er noe alle ønsker å gjøre. det er så lite godt formulert, så lite kreativt og jah.... jeg blir helt ordknapp. men da er det jo bare å unngå å lese disse bloggene. det finnes absolutt gode blogger, men mammatilmichelle samt de som er litt i stil med henne er ikke helt min greie.
Gjest Asti Skrevet 16. oktober 2015 #1863 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg synes ikke at det er lite jeg heller, men trodde faktisk at det var mer siden hun var nummer én på lista. Jeg tenker at der kan være flere grunner til at hun tjener mindre enn mange andre. Bl.a. - Tallene er fra inntektsåret 2014, da var hun ikke nummer en på listen. - Virksomheter tjener mer på å reklamere hos f.eks. Camilla Pihl, da målgruppen hennes mest sannsynlig har en høyere inntekt/forbruk enn målgruppen til Anna. Hva man kan ta for et reklameoppdrag henger sammen med omsetningen virksomheten sitter igjen med. - Dårlig kontrakt/avtale med Nettavisen, jfr. flere bloggere har doblet omsetningen etter de skiftet bloggplattform. Og sikkert enda flere grunner enn de jeg kommer på i farten.
Fredsmegleren Skrevet 16. oktober 2015 #1864 Skrevet 16. oktober 2015 Mulig jeg har misforstått noe, men hvordan er 600 000 i årlig inntekt et sekssifret beløp i måneden? 4
Birdo Skrevet 16. oktober 2015 #1865 Skrevet 16. oktober 2015 Mulig jeg har misforstått noe, men hvordan er 600 000 i årlig inntekt et sekssifret beløp i måneden? Dette var fra 2014, hun snakker om i år. Hun sier jo at hun har doblet lesere siden i fjor og at hun allerede i år har tjent mer enn hele '14.
Fredsmegleren Skrevet 16. oktober 2015 #1866 Skrevet 16. oktober 2015 Dette var fra 2014, hun snakker om i år. Hun sier jo at hun har doblet lesere siden i fjor og at hun allerede i år har tjent mer enn hele '14. Ok daså
Coccojambo Skrevet 16. oktober 2015 #1867 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg kan tenke meg at hun har opprettet et selskap/firma som inntektene genereres til og at hun tar ut noe som lønn hver mnd. Altså at det sekssifrede beløpet pr. mnd (som ifølge Dagens næringsliv er ca 200 000 kr) er inntekt til firmaet mens hun tar ut 600 000 / 12 mnd = 50 000 minus 28 % skatt = 36 000 kr i mnd i netto. Kanskje... Men hva vet vel jeg?! :-)
Butternut Skrevet 16. oktober 2015 #1868 Skrevet 16. oktober 2015 Hun skrev for et par dager siden at hun grudde seg så voldsomt til skattelistene ble publisert, men hun er da milelangt fra å være den best betalte bloggeren. http://www.vg.no/forbruker/skattelister-2014/blogging-er-blitt-big-business/a/23542966/ Jeg tjente ikke så altfor mye mindre enn henne når jeg var 18, jobbet deltid på McDonalds og fullførte videregående. Skulle til å skrive at det sikkert var mer travelt for meg enn det er for henne å produsere 4 intetsigende innlegg fulle av skrivefeil per dag, men glemte at hun ref. tidligere innlegg jobber 540% hver dag, 24/7, 365 dager i året, så hva vet vel jeg. At hun "grudde" seg er jo bare for å skape enda mer blest rundt seg selv, for å få lesere til å bli nysgjerrige osv. Hun legger kun opp til gjetting og spekulasjoner på bloggen, fordi hun vet at dette fungerer. Det er litt sånn at all PR er god PR, selv om nesten alt hun skriver er helt merkelig. 4
candykiss Skrevet 16. oktober 2015 #1869 Skrevet 16. oktober 2015 Nå er hun I Amsterdam for og besøke Mathjis..
neiognei Skrevet 16. oktober 2015 #1870 Skrevet 16. oktober 2015 Hun tjener mer enn meg, som er sykepleier, med nesten bare kveldsjobbing og full ansiennitet. Er blogger man skulle blitt. Eller deltidsansatt på McDonalds, tydeligvis. 11
lenebu Skrevet 16. oktober 2015 #1871 Skrevet 16. oktober 2015 Hun tjener mer enn meg, som er sykepleier, med nesten bare kveldsjobbing og full ansiennitet. Er blogger man skulle blitt. Eller deltidsansatt på McDonalds, tydeligvis. Skal ikke kimse av McDonalds, jeg hadde betydelig lavere lønn som deltidsansatt i de neste par bedriftene jeg jobbet for Og pengene gikk til egen leilighet, så nå som jeg er fattig student slipper jeg i hvert fall å betale leie. Synes forresten det er litt rart at hun har postet færre innlegg i dag enn det hun vanligvis har på denne tiden, samme dag som VG publiserer et intervju med henne hvor hun hevder at hun skriver alle innleggene sine i forveien og poster fem innlegg til dagen. Er jo nettopp når du skal ut å reise og vet at du kommer til å være opptatt med andre ting at det er fint å lage noen svadainnlegg i forkant som kan autopubliseres. Men mulig det er nok en taktikk for å generere spekulasjoner; å få folk til å lure på hva hun og eksen driver med som tar opp så mye tid.
Anglofil Skrevet 16. oktober 2015 #1872 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og diskusjon av barn, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 16. oktober 2015 av Yvonne
orios Skrevet 17. oktober 2015 #1873 Skrevet 17. oktober 2015 Noe helt annet, men er det bare meg som synes det er skummelt med det helt usikrede svømmebassenget? Har bodd mange år i USA (sør) og vi har da alltid sikret bassenget. 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. oktober 2015 #1874 Skrevet 17. oktober 2015 Hun tjener mer enn meg, som er sykepleier, med nesten bare kveldsjobbing og full ansiennitet. Er blogger man skulle blitt. Eller deltidsansatt på McDonalds, tydeligvis. Hun har jo skrevet selv at hun tjener mye mer nå enn det hun sannsynligvis ville fått dersom hun hadde hatt utdannelse med en jobb som passet til den. Jeg tror jeg også burde bli blogger. Må bare finne ut hva jeg skal skrive om først.
Anglofil Skrevet 17. oktober 2015 #1875 Skrevet 17. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Sitronmelis Skrevet 17. oktober 2015 #1876 Skrevet 17. oktober 2015 Ser på kommentarene på facebook under det nyeste innlegget ei som har lagt til link til bloggen sin, der hun skriver sine meninger om Anna og hvordan hun prøver å finne bevis på hvor mye Anna tjener osv.. 😂
Sitronmelis Skrevet 17. oktober 2015 #1877 Skrevet 17. oktober 2015 Nei nå har hun slettet kommentarene gitt...
frukrines Skrevet 17. oktober 2015 #1878 Skrevet 17. oktober 2015 Og deeeer la hun ut klinebilde med Mathijs 🙈 2
Riskrem Skrevet 18. oktober 2015 #1879 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg skjønner det fortsatt ikke, hvem er hun egentlig sammen med? Jan eller Mathijs?
langbein86 Skrevet 18. oktober 2015 #1880 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg skjønner det fortsatt ikke, hvem er hun egentlig sammen med? Jan eller Mathijs? Mathijs Hvordan uttaler dere navnet hans egentlig?
Fremhevede innlegg