smalls Skrevet 12. oktober 2015 #1801 Del Skrevet 12. oktober 2015 Litt ot, men hvem er det Anna (og andre toppbloggere for den saks skyld) får lønnen sin fra? De må jo ha en arbeidsgiver eller hva jeg skal kalle det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 12. oktober 2015 #1802 Del Skrevet 12. oktober 2015 Litt ot, men hvem er det Anna (og andre toppbloggere for den saks skyld) får lønnen sin fra? De må jo ha en arbeidsgiver eller hva jeg skal kalle det. Lurer jeg også på. Hun har jo ikke så mye annonser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 12. oktober 2015 #1803 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Jeg tolker det som at hun tjener mer enn 100.000 blank, men under 999.999 i måneden. Tviler på at hun tjener 12 millioner i året... Et sekssifret beløp er alt mellom 100.000 og 999.999. Over et sekssifret beløp må da være over dette. Men hun formulerer seg nok feil. Endret 12. oktober 2015 av neiognei 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 12. oktober 2015 #1804 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Litt ot, men hvem er det Anna (og andre toppbloggere for den saks skyld) får lønnen sin fra? De må jo ha en arbeidsgiver eller hva jeg skal kalle det. De får noe penger fra blogg.no, Side2, Nettavisen, United Bloggers - avhengig av hvilken plattform de blogger på. I tillegg tjener de masse på reklameinnlegg de gjør og på annonselenker (sånne tradedoubler-lenker, som gjør at de får x% av alt du handler for om du går inn på feks nelly.com via en lenke fra deres blogg). Slike reklameinntekter gjør de som selvstendig næringsdrivende, de er altså sin egen arbeidsgiver. Endret 12. oktober 2015 av SoftKitty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. oktober 2015 #1805 Del Skrevet 12. oktober 2015 De får noe penger fra blogg.no, Side2, Nettavisen, United Bloggers - avhengig av hvilken plattform de blogger på. I tillegg tjener de masse på reklameinnlegg de gjør og på annonselenker (sånne tradedoubler-lenker, som gjør at de får x% av alt du handler for om du går inn på feks nelly.com via en lenke fra deres blogg). Slike reklameinntekter gjør de som selvstendig næringsdrivende, de er altså sin egen arbeidsgiver. Aha, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 12. oktober 2015 #1806 Del Skrevet 12. oktober 2015 Angående spisegreiene hennes... jeg jobbet i en barnehage en god stund, og selv når tre stk voksne passet på 15 barn når de skulle spise, så fikk jeg fortsatt spist selv. Helt utrolig at hun ikke klarer å få i seg mat, og må skylde på barna? I følge henne kan ikke barnehageansatte spise i det hele tatt, fordi barna åpenbart tar for mye av mat-tiden? Seriøst, altså... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalapeno Skrevet 13. oktober 2015 #1807 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Nå høres jeg sikkert bare misunnelig ut, men det er jeg altså ikke.. Synes livene til disse bloggerne virker ekstremt overfladiske. Godt for henne at hun tjener så mye penger, håper det gjør henne lykkelig..... Endret 13. oktober 2015 av Jalapeno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 13. oktober 2015 #1808 Del Skrevet 13. oktober 2015 Et sekssifret beløp er alt mellom 100.000 og 999.999. Over et sekssifret beløp må da være over dette. Men hun formulerer seg nok feil. Lurer på om dette er før eller etter skatt. Skjønner ikke hvorfor hun skal legge ut så sinnsykt mye clickbaits, hun ligger jo godt over resten på topplista. Kjeder hun seg på kypros eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 13. oktober 2015 #1809 Del Skrevet 13. oktober 2015 Lurer på om dette er før eller etter skatt. Skjønner ikke hvorfor hun skal legge ut så sinnsykt mye clickbaits, hun ligger jo godt over resten på topplista. Kjeder hun seg på kypros eller? Hun har jo sikkert ikke nok med penger kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tørkestativ Skrevet 13. oktober 2015 #1810 Del Skrevet 13. oktober 2015 Lurer på om dette er før eller etter skatt. Skjønner ikke hvorfor hun skal legge ut så sinnsykt mye clickbaits, hun ligger jo godt over resten på topplista. Kjeder hun seg på kypros eller? Det er helt sikkert etter skatt.. andrea badendyck fortalte jo om skattesmellen sin, og kun kunne bruke 90 000 kr på en mnd på klær. Anna ligger høyere enn henne på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. oktober 2015 #1811 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det er helt sikkert etter skatt.. andrea badendyck fortalte jo om skattesmellen sin, og kun kunne bruke 90 000 kr på en mnd på klær. Anna ligger høyere enn henne på listen Hun hadde vel nettopp 90.000 kr å bruke fordi hun IKKE betalte skatt Om hun hadde gjort det ville hun vel kanskje hatt halvparten ca.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 13. oktober 2015 #1812 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vet desverre ikke hvor dette er hentet fra. Oversikt over hva de forskjellige bloggerne tjener. Vet ikke om det er korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2015 #1813 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vet desverre ikke hvor dette er hentet fra. Oversikt over hva de forskjellige bloggerne tjener. Vet ikke om det er korrekt. Inntekt og omsetning er ikke det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleRain Skrevet 13. oktober 2015 #1814 Del Skrevet 13. oktober 2015 Inntekt og omsetning er ikke det samme Så ikke at det sto omsetning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 13. oktober 2015 #1815 Del Skrevet 13. oktober 2015 Lurer jeg også på. Hun har jo ikke så mye annonser. Åh. Jeg kommer aldri, aldri, aldri ALDRI over annonsen hun skrev om freia smoothiesjokolade som var perfekt for oss jenter på farten. Trodde jeg skulle daue.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 13. oktober 2015 #1816 Del Skrevet 13. oktober 2015 Åh. Jeg kommer aldri, aldri, aldri ALDRI over annonsen hun skrev om freia smoothiesjokolade som var perfekt for oss jenter på farten. Trodde jeg skulle daue.. Den sjokoladen smaker jo helt krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 13. oktober 2015 #1817 Del Skrevet 13. oktober 2015 Den sjokoladen smaker jo helt krise! Åneida, den gir bloggere bedre samvittighet fordi den er et mellommåltid fylt med frisk fruktsmoothie må du vite.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 13. oktober 2015 #1818 Del Skrevet 13. oktober 2015 Åh. Jeg kommer aldri, aldri, aldri ALDRI over annonsen hun skrev om freia smoothiesjokolade som var perfekt for oss jenter på farten. Trodde jeg skulle daue.. Skrev ikke Villa Paprika det samme? Tragisk det også... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 13. oktober 2015 #1819 Del Skrevet 13. oktober 2015 Skrev ikke Villa Paprika det samme? Tragisk det også... Jo, et par bloggere skrev samme visa om denne sunne, fruktfylte snacksen man kunne nyte et par biter av når sulten meldte seg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 13. oktober 2015 #1820 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jo, et par bloggere skrev samme visa om denne sunne, fruktfylte snacksen man kunne nyte et par biter av når sulten meldte seg Haha! De har sikkert fått med manus om denne sjokoladen som de må skrive på bloggen av produsenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg