Gå til innhold

mammatilmichelle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anna har bestemor, og annen slekt på Kypros. Annas far er jo fra Kypros, så hele familien fra hans side bor der. Enig at det er rart hun ikke nevner noe/ikke har kontakt med dem ila de to tre månedene hun har oppholdt seg på Kypros.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun bor jo i Kypros??

Jeg tror det er mulig å reise en tur derfra..?  ;)

Skrevet

På tide å se litt mindre tv, tror jeg...

Ja, lite sannsynlig, men alltid lurt å ta visse forhåndsregler. I løpet av de 2 årene jeg har bodd utenlands er det f.eks en liten gutt i nabolaget jeg bor som ble sporløst forsvunnet. 1 år etter er han fortsatt savnet og politiet har ingen anelse hva som har skjedd...

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det virker som de ikke har innredet noe i det huset. På videobloggen og det intervjuet hun hadde med vgtv hører man veldig mye gjenklang når hun snakker, akkurat som om det ikke er noe møbler i rommet, tepper på gulvene eller bilder på veggene.

Hvis hun er deprimert og ikke føler seg komfortabel der, så kan nok det ha mye med saken å gjøre. Jeg hadde ikke klart å bo i et hus over lang tid hvis jeg ikke kunne gjort det til "mitt eget hjem".

jeg syns faktisk hotellrom er mer hjemmekoselig enn det huset :-/ (utifra det lille jeg har sett på bilder/film)

• Liker 1
Skrevet

Har hun kjøpt huset, eller bare leier hun?

Skrevet

Leier

Jeg syns det virker som de ikke har innredet noe i det huset. På videobloggen og det intervjuet hun hadde med vgtv hører man veldig mye gjenklang når hun snakker, akkurat som om det ikke er noe møbler i rommet, tepper på gulvene eller bilder på veggene.

Hvis hun er deprimert og ikke føler seg komfortabel der, så kan nok det ha mye med saken å gjøre. Jeg hadde ikke klart å bo i et hus over lang tid hvis jeg ikke kunne gjort det til "mitt eget hjem".

jeg syns faktisk hotellrom er mer hjemmekoselig enn det huset :-/ (utifra det lille jeg har sett på bilder/film)

Greit nok å ha det minimalistisk, men det huset hennes er jo bare....tomt..? :blink:

• Liker 4
Skrevet

Greit nok å ha det minimalistisk, men det huset hennes er jo bare....tomt..? :blink:

Ja, det er det jeg mener. Når det er gjenklang i rommet når du snakker så er det ikke bare minimalistisk. Da er det ganske tomt :P

Skrevet

Ja, det er det jeg mener. Når det er gjenklang i rommet når du snakker så er det ikke bare minimalistisk. Da er det ganske tomt :P

Og så? Hun har jo ikke bodd der særlig lenge, og det tar jo litt til å "bo seg inn" og få alt på plass. Dessuten skal hun bare bo der et år. Kanskje ikke så rart at hun ikke legger masse arbeid i interiøret.

Jeg synes at det er mye å sette fingeren på ifht denne bloggeren, men å henge seg opp i hvorvidt dere synes det leide huset på Kypros er hjemmekoselig eller ikke synes jeg i beste fall er lite konstruktivt.

• Liker 1
Skrevet

Nå har hun skrevet et innlegg hvor hun hinter til hva hun tjener:

"Jeg er veldig fornøyd med min egen økonomi. Jeg tjener godt, og vel så det. Og ja det er sant at jeg tjener over seks siffret i måneden."

Skrevet

Tror ikke hun skjønner hva "over sekssifret" betyr. Da skal man opp i flere siffer, ikke flere enn 100.000, som hun sikkert mener.

• Liker 3
Skrevet

Over seks sifret? Dvs 7 siftet beløp??! Wow! Så minst en million?

Skrevet

Nå har hun skrevet et innlegg hvor hun hinter til hva hun tjener:

"Jeg er veldig fornøyd med min egen økonomi. Jeg tjener godt, og vel så det. Og ja det er sant at jeg tjener over seks siffret i måneden."

Er jeg dum som tolker det som om at hun da tjener over 1 mill i månden (vet jo at det ikke stemmer). Eller er det hun som formulerer seg dårlig?

Hvis jeg skulle skrevet at jeg tjente flere hundretusen i mnd. på den måten som hun gjør, så ville jeg skrevet over er fem siffret beløp i mnd.

Skrevet

Tror ikke hun skjønner hva "over sekssifret" betyr. Da skal man opp i flere siffer, ikke flere enn 100.000, som hun sikkert mener.

Jeg tror også det :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun føler hun må skryte av hvor mye hun tjener i måneden? Jeg synes det er en privatsak, men ok.

• Liker 6
Skrevet

Hadde vært flau over å innrømme at jeg tjener mer på å vise frem privatlivet mitt enn f.eks en som redder liv gjør.

• Liker 8
Skrevet

Er jeg dum som tolker det som om at hun da tjener over 1 mill i månden (vet jo at det ikke stemmer). Eller er det hun som formulerer seg dårlig?

Hvis jeg skulle skrevet at jeg tjente flere hundretusen i mnd. på den måten som hun gjør, så ville jeg skrevet over er fem siffret beløp i mnd.

Det betyr at hun tjener minst 100.000 i måneden, dvs. minst 1,2 millioner i året.

Skrevet (endret)

Det betyr at hun tjener minst 100.000 i måneden, dvs. minst 1,2 millioner i året.

Hun sa at hun tjener OVER et seks sifret beløp i måneden. Det er jo 7

Endret av Ulzzang
  • Liker 7
Skrevet

Hun sa at hun tjener OVER et seks sifret beløp i måneden. Det er jo 7

Jeg tolker det som at hun tjener mer enn 100.000 blank, men under 999.999 i måneden. Tviler på at hun tjener 12 millioner i året... 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...