Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Diskusjonen i Facebook siden har tatt av nå, mange som kritiserer henne for innlegget. Rart de kommentarene har fått lov til å stå der mer enn to minutter egentlig :ler: de forsvinner nok snart og alle de som har skrevet de blir også blokkert

Mens alle støtte kommentarene fra fansen står igjen :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun fullført videregående? Jeg lurer veldig på det. Har noen fulgt så lenge med at de vet noe?

Nei, det har hun ikke. Hun har muligens fullført første klasse?

Hadde hun gått på skole løpet ut hadde hun vært ferdig til sommeren i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med meg selv som klarer å holde lesertallet mitt og interressen til leserne på bloggen oppe.

Som inkl. gutte-drama, dusjer aldri alene, halvnakne bilder og ennå mer trekantdrama.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og reklamerer med overskriften topless.

Bra moren har kommet nedover så det blir litt mer kropp på bloggen...

Håper for gudskjelov det er moren som tok bildet og ikke Michelle  :fnise:

Eller, mulig det var farmora til jentungen, hun er jo også på besøk nå.. 

Merkelig hele opplegget synes jeg.

Drar til Kypros alene med barna for å bo et år og "finne seg sjæl", også klarer hun ikke å være en dag alene.. 

Moren hennes må ha en meget forståelsesfull og grei arbeidsgiver som tillater at hun tar ut så mye fri for å dra til Kypros. Men meget mulig hun tar ut fri/permisjon uten lønn og blir betalt av Anna for å være der. Ansatt som fotograf ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har hun ikke. Hun har muligens fullført første klasse?

Hadde hun gått på skole løpet ut hadde hun vært ferdig til sommeren i år.

Førsteklasse, ja, det kan godt hende. Hvis hun slutter å blogge kan det bli noe vanskelig å få jobb uten studiekompetanse eller noe tilsvarende....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som inkl. gutte-drama, dusjer aldri alene, halvnakne bilder og ennå mer trekantdrama.

Er det bare meg eller har hun tatt helt av med disse overskriftene etter at hun flyttet? Clickbaits over hele greia. Man kan jo lure på hva som er reelt eller ikke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart hun ikke er litt mer forsiktig med hva hun driver med på Kypros. Det å vise seg toppløs slik i et land som er langt ifra like trygt som Norge er ikke det smarteste man kan finne på...nå har hun riktignok ikke vært alene så mange dager siden hun kom ned dit, men jeg hadde vært veldig ukomfortabel og forsiktig om jeg hadde bodd der alene med ungene mine. Man vet aldri hvem som befinner seg i området eller hvem som kikker inn mens de går forbi. Synes bare det er veldig rart at hun ikke er mer kritisk når hun befinner seg utenlands i den situasjonen hun er i nå... Seksualisert oppmerksomhet fra totalt fremmede hadde i hvert fall gjort meg totalt paranoid med tanke på sikkerheten for meg selv og ungene.

Endret av elvane
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart hun ikke er litt mer forsiktig med hva hun driver med på Kypros. Det å vise seg toppløs slik i et land som er langt ifra like trygt som Norge er ikke det smarteste man kan finne på...nå har hun riktignok ikke vært alene så mange dager siden hun kom ned dit, men jeg hadde vært veldig ukomfortabel og forsiktig om jeg hadde bodd der alene med ungene mine. Man vet aldri hvem som befinner seg i området eller hvem som kikker inn mens de går forbi. Synes bare det er veldig rart at hun ikke er mer kritisk når hun befinner seg utenlands i den situasjonen hun er i nå... Seksualisert oppmerksomhet fra totalt fremmede hadde i hvert fall gjort meg totalt paranoid med tanke på sikkerheten for meg selv og ungene.

Enig. Bortimot 20% av befolkningen på Kypros er muslimer, og jeg tviler på at de setter pris på stippeshowet på stranden.

In Islam the area of the body not meant to be exposed in public is called the awrah, [...] For women, the awrah is the whole body, apart from the hands, the face and (many include) the feet, in front of non-mahram men and non-Muslim women. 
In public, many Muslim women wear the hijab and long dresses which covers most of their head and body, with only specific body parts such as hands and face exposed. But in front of direct family (parents, children, siblings), the awrah is relaxed further, allowing them to be uncovered, except between the chest and the thighs. 

Uavhengig av hvor "naturlig" hun ønsker å hevde at nakenhet er: dersom nakenhet er så himla naturlig, hvorfor gidder hun i det hele tatt å kle på barna sine? Nakenhet er da mer sosialt akseptabelt for barn enn for voksne, men det er bare moren som poserer rundt forbi i tangatruse med uttalelser som "å være naken er det mest naturlige i verden!". Jeg må også si at jeg synes det er rart at hun velger å ta slike bilder og å poste slike innlegg mens farmoren til et av barna er på besøk. Dersom bestemoren til en av mine jentunger var på besøk, ville jeg forsøkt litt hardere å bevise at jeg gikk foran som et godt eksempel for akseptabel oppførsel, og ville aldri ha turt å publisere halvnakne bilder på nett med bildetekst "jeg nøt utsikten, og det gjorde visst de på stranda også, haha" (ikke direkte sitat). 

Når jeg er på reise pleier jeg alltid etter beste evne å prøve å resektere det aktuelle reisemålets kultur og normer. Trist å se at denne respekten må vike til fordel for såkalt "clickbait" i form av en viss halvnaken tobarnsmor. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hoppetau

Med tanke på egen nakenhet og oppførsel i utlandet og eksponering av barna må det også kommenteres at hun har lagt ut film av leiligheten. Denne viser Michelles rom i etasjen ved bassenget og Annas rom i etasjen over. Ikke vanskelig å finne ut hvordan man kunne kiddnappet barna mens mammaen sov desverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva handlet innlegget egentlig om? Gidder ikke å gå inn selv :P vedder på at det ikke handler om det som står på overskriften likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handlet innlegget egentlig om? Gidder ikke å gå inn selv :P vedder på at det ikke handler om det som står på overskriften likevel.

Hodet og hjertet hennes har funnet ut at de begge vil ha det/den samme. Svaret var rett foran øynene hennes hele tiden. Hun gleder seg til han kommer på besøk igjen (om et par dager) og hun kan klemme han som aldri før. 

Snakker om livshjulet og hvilken karakter hun vil gi seg selv innen kjærlighetslivet: 6/10. Hun har såret en som bryr seg om henne, men gjør ikke så mye siden hun vet hun har en annen som elsker henne. 

Prøver å få leserne med på dette "livshjulet".

Bare ræl.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Med tanke på egen nakenhet og oppførsel i utlandet og eksponering av barna må det også kommenteres at hun har lagt ut film av leiligheten. Denne viser Michelles rom i etasjen ved bassenget og Annas rom i etasjen over. Ikke vanskelig å finne ut hvordan man kunne kiddnappet barna mens mammaen sov desverre....

Seriøst? Hvis noen virkelig vil ha tak i noens barn, så er jeg ganske sikker på at de klarer å legge en plan uavhengig av en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Vi har jo ikke sett snurten av hennes greske familie så langt. Det er jo litt spesielt da.

Det er slettes ikke sikkert at hele slekta hennes vil bli avbildet på bloggen selv om de er med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...