Valetta Skrevet 8. oktober 2015 #1721 Skrevet 8. oktober 2015 Vi har jo ikke sett snurten av hennes greske familie så langt. Det er jo litt spesielt da. 10
Ewna Skrevet 9. oktober 2015 #1722 Skrevet 9. oktober 2015 Kan noen si meg hva hun skrev i innlegget om "spiseproblemene" som hun slettet?
lenebu Skrevet 9. oktober 2015 #1723 Skrevet 9. oktober 2015 Kan noen si meg hva hun skrev i innlegget om "spiseproblemene" som hun slettet? Hun skrev bl.a. at alt hun hadde spist de siste fire dagene var "litt pasta, to druer, og noen rader melkesjokolade". Ellers skrev hun at hun skulle ønske hun klarte å spise mer, men at hun var så travelt opptatt med å mate barna, osv., osv.. Litt som innlegget om dusjingen, og hvordan hun aldri fikk dusje alene, bare nå var temaet at hun aldri fikk spist.
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. oktober 2015 #1724 Skrevet 9. oktober 2015 Hun skrev bl.a. at alt hun hadde spist de siste fire dagene var "litt pasta, to druer, og noen rader melkesjokolade". Ellers skrev hun at hun skulle ønske hun klarte å spise mer, men at hun var så travelt opptatt med å mate barna, osv., osv.. Litt som innlegget om dusjingen, og hvordan hun aldri fikk dusje alene, bare nå var temaet at hun aldri fikk spist. Hun sitter jo ikke å mater ungene hele tiden? Ut ifra det hun hadde skrevet og at hun da var så opptatt med å mate ungene at hun glemte å spise.. Jeg tror det er en viss mulighet for at hun egentlig er ei veldig usikker jente. Ei som er usikker på seg selv og omverdenen. Synes også at det er litt spesielt å være helt på "Dette er ekte kjærlighet" til at hun igjen ble usikker. Pluss det at hun drar med seg mor inn på badet for å ta bilder mens hun dusjer. "Mamma har jo vært med på begge fødslene, så det er naturlig at hun ser meg naken".. Min mor har også sett meg naken, men jeg tar ikke henne med meg inn på badet nå for å ta bilder mens jeg dusjer.. Det blir veldig unaturlig for min del.
Ultiva Skrevet 9. oktober 2015 #1726 Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Hun sitter jo ikke å mater ungene hele tiden? Ut ifra det hun hadde skrevet og at hun da var så opptatt med å mate ungene at hun glemte å spise.. Jeg tror det er en viss mulighet for at hun egentlig er ei veldig usikker jente. Ei som er usikker på seg selv og omverdenen. Synes også at det er litt spesielt å være helt på "Dette er ekte kjærlighet" til at hun igjen ble usikker. Pluss det at hun drar med seg mor inn på badet for å ta bilder mens hun dusjer. "Mamma har jo vært med på begge fødslene, så det er naturlig at hun ser meg naken".. Min mor har også sett meg naken, men jeg tar ikke henne med meg inn på badet nå for å ta bilder mens jeg dusjer.. Det blir veldig unaturlig for min del. Handler om umodenhet, jenta ble mor som 15-åring. Hun spiser, dusjer og sover akkurat like mye som alle andre småbarnsforeldre, men hun mangler refleksjonsevnen til å innse det. Jenta hennes er fem år og jeg regner med at hun klarer å spise måltidene selv uten hjelp. Det klarer hvert fall fireåringen min og til dels også toåringen.. Endret 9. oktober 2015 av Ultiva 3
Speedmaster Skrevet 9. oktober 2015 #1727 Skrevet 9. oktober 2015 Kjenner en som har kyssa henne Sukk... 5
Ewna Skrevet 9. oktober 2015 #1728 Skrevet 9. oktober 2015 Hun skrev bl.a. at alt hun hadde spist de siste fire dagene var "litt pasta, to druer, og noen rader melkesjokolade". Ellers skrev hun at hun skulle ønske hun klarte å spise mer, men at hun var så travelt opptatt med å mate barna, osv., osv.. Litt som innlegget om dusjingen, og hvordan hun aldri fikk dusje alene, bare nå var temaet at hun aldri fikk spist. Takk! Føler meg nesten litt slem her jeg sitter og ler
Missy1 Skrevet 9. oktober 2015 #1729 Skrevet 9. oktober 2015 Jeg har en 5åring med nedsatt funksjonsevne som krever tilsyn hele tiden og som må ha hjelp til alt (stell, måltider, av/påkledning osv) og jeg får spist, dusja (alene) osv. Jeg forstår at hun er alene (kanskje ikke så mye i det siste) og at hun har 2 barn, men hallo? Eldste jenta hennes er vel ganske selvstendig og yngste er jo i en alder der det ikke krever allverdens å passe på. Det er merkelig at hun ikke har tid til å spise eller dusje. 2
Sitronmelis Skrevet 9. oktober 2015 #1730 Skrevet 9. oktober 2015 http://mammatilmichelle.blogg.no/1444129291_home_is_where_the_hea.html Lurer på om hun snart kaster inn håndklet og flytter hjem? Virker jo ikke som hun trives ordentlig der nede og hun skriver jo hun føler seg alene. Og hvor i huleste er den greske familien hun snakket så mye om?? De har vi ikke sett snurten av.. 3
Despicable Me Skrevet 9. oktober 2015 #1731 Skrevet 9. oktober 2015 http://mammatilmichelle.blogg.no/1444129291_home_is_where_the_hea.html Lurer på om hun snart kaster inn håndklet og flytter hjem? Virker jo ikke som hun trives ordentlig der nede og hun skriver jo hun føler seg alene. Og hvor i huleste er den greske familien hun snakket så mye om?? De har vi ikke sett snurten av.. Linken funker ikke, men innlegget ligger ute bloggen
Sitronmelis Skrevet 9. oktober 2015 #1732 Skrevet 9. oktober 2015 Linken funker ikke, men innlegget ligger ute bloggen Åå ;s var siste innlegget hun skrev..
Despicable Me Skrevet 10. oktober 2015 #1733 Skrevet 10. oktober 2015 Åå ;s var siste innlegget hun skrev.. Du må redigere linken din hvis den skal fungere I linken, etter html, står det %C2%A0, dette må bort hvis den skal funke
Sitronmelis Skrevet 10. oktober 2015 #1734 Skrevet 10. oktober 2015 Nok et rumpeinnlegg der hun bare står i trusa foran bassenget... Skal si hun har mye å blogge om om dagen... Føler alt går på oppmerksomhet oppmerksomhet oppmerksomhet..... 7
BeverTramp Skrevet 10. oktober 2015 #1735 Skrevet 10. oktober 2015 Nok et rumpeinnlegg der hun bare står i trusa foran bassenget... Skal si hun har mye å blogge om om dagen... Føler alt går på oppmerksomhet oppmerksomhet oppmerksomhet..... Og reklamerer med overskriften topless. Bra moren har kommet nedover så det blir litt mer kropp på bloggen... 4
nyher Skrevet 10. oktober 2015 #1736 Skrevet 10. oktober 2015 Handler om umodenhet, jenta ble mor som 15-åring. Hun spiser, dusjer og sover akkurat like mye som alle andre småbarnsforeldre, men hun mangler refleksjonsevnen til å innse det. Jenta hennes er fem år og jeg regner med at hun klarer å spise måltidene selv uten hjelp. Det klarer hvert fall fireåringen min og til dels også toåringen..Min på snart 2 år har spist selv siden han var 7 mnd. Blir for dumt av henne å skylde på ungene for at hun aldri får i seg mat. 2
lenebu Skrevet 10. oktober 2015 #1737 Skrevet 10. oktober 2015 Igjen med dette argumentet om at å være naken er "naturlig". Sex er også naturlig, men tviler på at hun ville hatt sex på stranda, men egne og andres barn rundt seg, bare fordi det er så himla naturlig. Å onanere er også naturlig, men å gjøre det i offentligheten strider mot loven. Og med mindre jeg tar feil er det vel også ulovlig å sprade rundt kliss naken med mindre du er på en nudiststrand. Skjønner ikke at mora ikke tar tak i dette, og synes det er rart at det omvendte av det jeg ville forventet ser ut til å skje når moren kommer på besøk. 11
CaspertheGh0st Skrevet 10. oktober 2015 #1738 Skrevet 10. oktober 2015 Så utrolig kleint det innlegget om hvor hardt og krevende det er å være en blogger. Blogg er en online dagbok, en dagbok som man istedenfor å slenge tilbake i nattbordskuffen sin, heller velger å dele med resten av landets befolkning. Du deler dine personlige tanker og bilder og reklamerer for produkter som gjør at du tjener penger på det. Det er kleint og flaut å sammenligne det med andre type jobber der ute. Til og med å sitte bak kassen på rema eller jobbe på et postkontor krever mer enn å blogge. Det er like teit som at jeg skulle logge på KG flere ganger om dagen og skrive et visst antall lange forum-innlegg på KG og så skryte av hvor mye JOBB jeg har gjort i dag. 14
Ulzzang Skrevet 10. oktober 2015 #1739 Skrevet 10. oktober 2015 Diskusjonen i Facebook siden har tatt av nå, mange som kritiserer henne for innlegget. Rart de kommentarene har fått lov til å stå der mer enn to minutter egentlig de forsvinner nok snart og alle de som har skrevet de blir også blokkert 4
Fremhevede innlegg